"happis"
Ap on omilla mitoillaan lähes 30 kg ylipainoïnen.Noilla 165/55 mitoilla on täysin normaalipainoissa, ei alipainoinen tai lihava.
Ap on omilla mitoillaan lähes 30 kg ylipainoïnen.Noilla 165/55 mitoilla on täysin normaalipainoissa, ei alipainoinen tai lihava.
Olipa hyvin sanottu.Samaa mieltä. Kyllä 170 ja 70 on lihava. Ainakin 20 ylimääräistä voipakettia mukana joka askeleella.
Sen ruuan voi nykypäivänä varastoida jääkaapissa, tai vaikka kaupassa.
Ei sitä enää kannata mukana kantaa.
Kyllä tuo on viä normaalipainon rajoos. Mä en tajua miks kaikkien pitääs olla lähellä alipainon rajaa. Mä en ainakaan ikinä haluaasi painaa niin vähä ja mun pituusella se tarkoottaas 53kg. Paljo parempi paino olis 60-65kg, ainaki mun vartalon mallille.Samaa mieltä. Kyllä 170 ja 70 on lihava.
Hyvä se on olla vähän varalla mukana, tiiä onko ne kaupat heti auki jos katastroofi yllättää.Samaa mieltä. Kyllä 170 ja 70 on lihava. Ainakin 20 ylimääräistä voipakettia mukana joka askeleella.
Sen ruuan voi nykypäivänä varastoida jääkaapissa, tai vaikka kaupassa.
Ei sitä enää kannata mukana kantaa.
Siis teistä on ihan ok olla vähän läski jos vaikka ydinsota iskee? Aika paska peruste olla ryhävalas!Hyvä se on olla vähän varalla mukana, tiiä onko ne kaupat heti auki jos katastroofi yllättää.
*polskuttelee iloisen ymmärtämättömänä*Siis teistä on ihan ok olla vähän läski jos vaikka ydinsota iskee? Aika paska peruste olla ryhävalas!
Ei nyt sentään!! Läskiks menee ja reilusti!
55-65kg on maksimimäärä 170cm pitkälle...
160cm pituiselle taasen 45-55kg on passeli vaihteluväli...
Kyllä näin on!
Top kolmoseen läskien koottuihin selityksiin.Hyvä se on olla vähän varalla mukana, tiiä onko ne kaupat heti auki jos katastroofi yllättää.
Notta.Kyllä tuo on viä normaalipainon rajoos. Mä en tajua miks kaikkien pitääs olla lähellä alipainon rajaa. Mä en ainakaan ikinä haluaasi painaa niin vähä ja mun pituusella se tarkoottaas 53kg. Paljo parempi paino olis 60-65kg, ainaki mun vartalon mallille.
Juu tää on mulla nro 2.Top kolmoseen läskien koottuihin selityksiin.
Arvostan! Fiksu likkaVaikka miehet tykkäis kuinka muodokkaista tahansa niin minä en ala itseäni lihottamaan. Kuopuksen syntymän jälkeen olin vuoden ajan "ihanan rehevä" ja inhosin sitä yli kaiken. Pahimmillinkaan (onko tuo edes oikea sana) en ollut yhtä painava kuin ap mutta pituus on sama.
Näin on! eikä haittaa vaikka painolukema alkais nelosella, kunhan vaan ei kutosella...Noilla 165/55 mitoilla on täysin normaalipainoissa, ei alipainoinen tai lihava.
Pikkasen oikasen nyt sun näkemystäsi tuosta painosta. Painonvartijoiden mukaan 170 cm:n naisen paino on välillä 58 kg (ehdoton alaraja) - 73 kg (yläraja). Tämä on heidän mukaan tuon pituisen naisen normaalipainojakauma. Mutta näkemyksenä kullakin.Ei nyt sentään!! Läskiks menee ja reilusti!
55-65kg on maksimimäärä 170cm pitkälle...
160cm pituiselle taasen 45-55kg on passeli vaihteluväli...
Kyllä näin on!
Niin, jossa tullaan normaalipainoisiksi . Mallien vaatimukset painon suhteen onkin sitten jo ihan eri asia.Siihen nähden että Painonvartijat on lihavien klubi, suhtaudun varauksella
Ole ihan huoleti. Ei tollaseen sikaan kukaan fiksu nainen koskiskaan.Tai pikemminkin siis 58kg on ehdoton yläraja!!!
Minä en kyllä 170/73 kokoiseen emakkoon suostuisi koskemaan...
Njoo tosiaankin painonvartijoiden pullakerho taas vauhdissa, eipä ihmetytä noi niitten näkemykset
huh mitä narujaTai pikemminkin siis 58kg on ehdoton yläraja!!!
Minä en kyllä 170/73 kokoiseen emakkoon suostuisi koskemaan...
Njoo tosiaankin painonvartijoiden pullakerho taas vauhdissa, eipä ihmetytä noi niitten näkemykset
Palstallahan kaikki on ihan naruja, kun vertaa palstamammat vertaa omaan peilikuvaansa! Kyllä 170/73 on minunkin mielestäni melkoisen kokoinen emäntä! Vähintään 10 kg pois, mieluiten 15.huh mitä naruja