Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

• Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
fshsf
Läskien naisten ymmärrys oman kropan tilasta katoaa täysin, koska miesten hormonituotanto ajaa panemaan mitä tahansa ryhävalasta. Näin ollen läskit kuvittelevat olevansa oikeita muotovalioita, kun todellisuudessa pienessä siivussa olevat kiimaiset äijät panevat mitä tahansa reiällistä lihapalaa!
Pitäisikö alkoholi kieltää? Ainakin lisääntyviltä. Molempien tulisi pidättäytyä alkoholista ainakin kolme kuukautta ennen hedelmöittymistä.

Tuota tukee nylyiset tutkimukset. Ei vain äidillä ole merkitystä, vaan myös isällä.

Toki, tämähän on tiedetty sivistysvaltiosoissa jo tuhansia vuosia.

Suomi tulee kaikeesa vähän perässä.

Pitäisikö alkoholi kieltää? Ainakin lisääntyviltä. Molempien tulisi pidättäytyä alkoholista ainakin kolme kuukautta ennen hedelmöittymistä.

Tuota tukee nylyiset tutkimukset. Ei vain äidillä ole merkitystä, vaan myös isällä.

Toki, tämähän on tiedetty sivistysvaltiosoissa jo tuhansia vuosia.

Suomi tulee kaikeesa vähän perässä.
Kerros miten etukäteen alkoholista pidättäytyminen on tärkeää lisääntyville 3 kk ajan, varsinkin miehille?

Kun puhutaan "normaaleista" ihmisistä joille ko. asia ei ole ongelma.

fgdhfgdh
Kerros miten etukäteen alkoholista pidättäytyminen on tärkeää lisääntyville 3 kk ajan, varsinkin miehille?

Kun puhutaan "normaaleista" ihmisistä joille ko. asia ei ole ongelma.
Alkoholismi on Suomessa perinnöllinen sairaus, ja tämä tutkimus vahvistaa sen. Vanhempien alkoholin käyttö vaikuttaa jälkeläisten perimään.

Ei vain naisen.

Vaan varsinkin miehen.

Katso ympärillesi.

Tutkimuksen mukaan miehen ruokavalio ennen hedelmöittymistä vaikuttaa jälkeläisen perimään. Joten alkoholi tietenkin myös.
:D ahaaaaaa...

Sinä siis itse rinnastit tähän alkoholin käytön, ilman että tutkimus itsessään otti kantaa vapaa-ajan käyttöön.

Alkoholismistahan on vaikka kuinka tuloksia miten haitallista on jatkuva väärinkäyttö. Mutta aika hauskasti vetäsit ihan toiseen äärilaitaan.

Alkoholismi on Suomessa perinnöllinen sairaus, ja tämä tutkimus vahvistaa sen. Vanhempien alkoholin käyttö vaikuttaa jälkeläisten perimään.

Ei vain naisen.

Vaan varsinkin miehen.

Katso ympärillesi.
Miten alkoholin käyttö ja alkoholismi liittyy automaattisesti kaikkiin ihmisiin? Nythän ehdotettiin kaikkien pidättäytymistä alkoholista ihan kolmen kuukauden ajaksi ennen lapsen yrittämistä :D

Te olette aivan uskomattoman hupaisia ihmisiä.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
dgfgsdf
:D ahaaaaaa...

Sinä siis itse rinnastit tähän alkoholin käytön, ilman että tutkimus itsessään otti kantaa vapaa-ajan käyttöön.

Alkoholismistahan on vaikka kuinka tuloksia miten haitallista on jatkuva väärinkäyttö. Mutta aika hauskasti vetäsit ihan toiseen äärilaitaan.
Pelle.

Määrittele vapaa-ajan käyttö.
Määrittelejatkuva väärinkäyttö.

Toivon sinunkaltaisellesi pellelle mahdollisimman pahaa. Toivottavasti rahallinen korvaus on tarpeeksi suuri.

gdfssgdf
Miten alkoholin käyttö ja alkoholismi liittyy automaattisesti kaikkiin ihmisiin? Nythän ehdotettiin kaikkien pidättäytymistä alkoholista ihan kolmen kuukauden ajaksi ennen lapsen yrittämistä :D

Te olette aivan uskomattoman hupaisia ihmisiä.
Tämä Kepsis on kyllä hupaisa jäbä.

Alkoholin käyttö ei teitenkään liity kaikkiin ihmisiin, vain niihin, jotka käyttävät alkoholia. Oletko tyhmä?
Kaikkien täytyy pidättäytyä alkoholista ennen hedelmöittymistä. Tai ainakin niiden, jotka sitä yrittävät.

Tämä Kepsis on kyllä hupaisa jäbä.

Alkoholin käyttö ei teitenkään liity kaikkiin ihmisiin, vain niihin, jotka käyttävät alkoholia. Oletko tyhmä?
Kaikkien täytyy pidättäytyä alkoholista ennen hedelmöittymistä. Tai ainakin niiden, jotka sitä yrittävät.
Minä kysyin jo että miksi. Minulle vastattiin että koska tutkimus ja ruokavalio, et voi perustaa väitettäsi tutkimukseen jossa ei tutkita nollatoleranssia ja ei-alkoholistista viinan käyttöä vaan ruokavaliota.

Toki tutkimustakaan ei linkitetty mihinkään, joten valitsin vain sokean luoton sen suhteen että sellainen on edes olemassa. Ja hyväksytty vertaisarvioinneissa.

Joten olen jopa antanut luottoa sen verran vaikken ole nähnyt mitään todistetta asialle.

Varmasti ruokavalio jollain tasolla vaikuttaa kaikenlaisiin asioihin ihmisessä, varsinkin pitkäjänteinen ruokavalion seuraaminen. Mutta et voi vaan vetää omia väitöksiä jonkun muun tutkimusta hyväksikäyttäen, missä ei edes todeta ko. asiaa.

dfgsgsdf
Minä kysyin jo että miksi. Minulle vastattiin että koska tutkimus ja ruokavalio, et voi perustaa väitettäsi tutkimukseen jossa ei tutkita nollatoleranssia ja ei-alkoholistista viinan käyttöä vaan ruokavaliota.

Toki tutkimustakaan ei linkitetty mihinkään, joten valitsin vain sokean luoton sen suhteen että sellainen on edes olemassa. Ja hyväksytty vertaisarvioinneissa.

Joten olen jopa antanut luottoa sen verran vaikken ole nähnyt mitään todistetta asialle.

Varmasti ruokavalio jollain tasolla vaikuttaa kaikenlaisiin asioihin ihmisessä, varsinkin pitkäjänteinen ruokavalion seuraaminen. Mutta et voi vaan vetää omia väitöksiä jonkun muun tutkimusta hyväksikäyttäen, missä ei edes todeta ko. asiaa.
Blaa, vitun, blaa. Jäbä väittää, että isän alkoholin käyttö ennen hedelmöittymistä ei ole oleellista. Olet pelle.

ffsfsd
Blaa, vitun, blaa. Jäbä väittää, että isän alkoholin käyttö ennen hedelmöittymistä ei ole oleellista. Olet pelle.
Itse sanoit että ruokavalio vaikuttaa. Sitten olikin että alkoholi vaikuttaa.

Sama kun minä sanoisin että ruokavalio vaikuttaa. Sitten ottaisin minkä tahansa aineen ja sanoisin että sillä on iso merkitys. Esim. peruna vaikuttaa. Periaatteessa totta mutta hyvin harhaanjohtavaa eikä kosketa enää tutkimustulosta.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Pelle.

Määrittele vapaa-ajan käyttö.
Määrittelejatkuva väärinkäyttö.

Toivon sinunkaltaisellesi pellelle mahdollisimman pahaa. Toivottavasti rahallinen korvaus on tarpeeksi suuri.
Täs ny pelleksi tekee ittensä joku muu kuin Kepsis.

Jos et hoksaa eroa alkoholin, tai muiden päihteiden ongelmakäytöllä tai niinkutsutulla normaalikäytöllä, niin et ole ongelmia koskaan nähnytkään.

Satunnainen saunakaljasiideri ei ole ongelma jos se ei sitä ole ja semmoinen sopii huvittaessaan ottaa vaik olis viimeisilläänkin raskaana. Nou problem.
Isät taas... no, semmoinenkin narkkari kuin sir PaulMcCartney on eläissään vetäny vissiin kaikkia aineita mitä maailma päällään kantaa. Taitaa nykyiseenkin kasvisruokavalioonsa kuulua satunnainen pilven polttelu, en tiedä. Hänellä ny homma ei viiteenkymmeneen vuoteen ole aiheuttanu taloudellisia ongelmia, eli ei ryyppää perheen puuropennosia.

Mut toi lihavuus taas... tai siis ylipaino... tai siis liikalihavuus...
Ei se tosiaankaan ole mikään puoleensavetävä magneetti.
Poikkeuksia on, koska fetissejä löytyy ihan joka junaan. Mut noin keskimäärin.

Baarityrkkytarjonta ei o oikeen relevantti vertailukohde, koska kyl etsivä seuraa löytää.

Jos ulkonäkö olis se ainoa kriteeri, niin meikäläinen olis vielä varmasti neitsyt.

Onneksi näin ei ole.

"Minnaryyni"
Läskien naisten ymmärrys oman kropan tilasta katoaa täysin, koska miesten hormonituotanto ajaa panemaan mitä tahansa ryhävalasta. Näin ollen läskit kuvittelevat olevansa oikeita muotovalioita, kun todellisuudessa pienessä siivussa olevat kiimaiset äijät panevat mitä tahansa reiällistä lihapalaa!
Eli käytännössä naisten vääristynyt kehonkuva johtuu siis miehistä, vai?

12 43
Miksi hemmetissä te saatanan läskipunkerot pidätte itseänne muodokkaina? 170 cm pituinen ja 90 kg painava on käytännössä aina hieman porsahtava sika. 170 cm pituiselle 75-80 kg on sopiva painomäärä, mutta jostain syystä superemakot pitävät itseään muodokkaina vaikka läskit lyllyvät joka suuntaan.

12 43
Vielä huomautus että tuo 75-80 kg on maksimimäärä 170 cm pituiselle naiselle, usein parhaimmat muodot ovat noin 70 kg painavalla. Jos painaa 75-80 kg, täytyy painon koostua pääosin lihaksista eikä läskistä.

Tanakka
Vielä huomautus että tuo 75-80 kg on maksimimäärä 170 cm pituiselle naiselle, usein parhaimmat muodot ovat noin 70 kg painavalla. Jos painaa 75-80 kg, täytyy painon koostua pääosin lihaksista eikä läskistä.
Tämä kommentti kuulostaa positiiviselta. Olen 165 cm pitkä, painan 75 kg ja kuntoilen ahkeraan eli en ole pelkkää läskiä vaan muotoja ja lihasta. Löysyyttäkin toki löytyy, mutta ei nyt aivan kauheasti. Mukavaa jos olen jonkun mielestä vielä mukiinmenevän kokoinen.

Ei nyt sentään!! Läskiks menee ja reilusti!

55-65kg on maksimimäärä 170cm pitkälle...

160cm pituiselle taasen 45-55kg on passeli vaihteluväli...

Kyllä näin on!

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
fghhfg
Ei nyt sentään!! Läskiks menee ja reilusti!

55-65kg on maksimimäärä 170cm pitkälle...

160cm pituiselle taasen 45-55kg on passeli vaihteluväli...

Kyllä näin on!
Samaa mieltä. Kyllä 170 ja 70 on lihava. Ainakin 20 ylimääräistä voipakettia mukana joka askeleella.

Sen ruuan voi nykypäivänä varastoida jääkaapissa, tai vaikka kaupassa.
Ei sitä enää kannata mukana kantaa.

Lugabo
Tämä kommentti kuulostaa positiiviselta. Olen 165 cm pitkä, painan 75 kg ja kuntoilen ahkeraan eli en ole pelkkää läskiä vaan muotoja ja lihasta. Löysyyttäkin toki löytyy, mutta ei nyt aivan kauheasti. Mukavaa jos olen jonkun mielestä vielä mukiinmenevän kokoinen.
Ei helvetti! Aivan hillitön norsu noilla mitoilla. Jos pituutta on 164 cm, niin paino max 55 kg.

....
Minä olin aina hämilläni kun baarissa kukaan mies ei koskaan uskaltanut tulla juttelemaan.
Kaikki miehet aina piirittävät ystävääni, joka oli vähän pyöreähkö.
Nyt pari vuotta taaksepäin huomasin, ettei vika ollutkaan minussa vaan miehissä jotka eivät uskaltaneet lähestyä.
Nykyinen mieheni oli bongannut minut useamman kerran baarissa ja laittanut merkille mitä vaatteita ja kenkiä käytän. Kolmannella kerralla hän oli ottanut sen verran liikaa, että päätti sitten kokeilla. Hyvä, että kokeili. Ollaan oltu nyt 3 vuotta yhdessä :)

Yhteistyössä