Kkamillalle tsemppiä jatkoon. kurjia juttuja nuo on, vaan kun niille ei mahda minkän
Ja toi on totta että kun ihan alussa menee kesken niin ei ole ehkä vielä niin "varma" raskaudesta ja tietää sen riskin. Pahempi se on niiden riskiviikkojen jälkeen menettää pieni syystä tai toisesta. Ainakin itse ajattelen niin. Toki ainahan se harmittaa jos kesken menee ja saa tuntua pahalta :hug:
Jokohan
Chiane on saanut lääkäriltä soittoa ?
tiiti85 onpa harmi että on noin vaikeaa! meillä oli neuvolan nettisivuilla oman neuvolatädin numero ja käytössä vielä takaisin soittojärjestelmä. Toivottavasti perjantaina saisit jonkun neuvolasta kiinni!
aada, mä oon ainakin iltaisin aina ihan superjäässä. Tärisen kun horkassa
ja nälkä on kanssa sellanen että se iskee ku salama kirkkaalta taivaalta - ei hiivi sillai pikkuhiljaa
mies neuvolassa - ottakaa toki mukaan varsinkin ekakertalaiset. Toivottavasti teidänkin neuvolassa osataan ottaa tulevaa isääkin huomioon
Meillä onneksi osattiin =)
äitiysvaatteita on tosi hankala löytää - ainakaan kohtuu hintaan! HMllä on jotain - pitää varmaan joulun jälkeen suunnata - alkaa kohta farkuista loppua ylimääräinen joustovara
puolusteluks pakko sanoa että sain just ennen raskautta painoa pois ja kokoa pienemmät farkut jakaan