A
ap.
Vieras
Nössöä on se, että pidät moisia idiootteja "kavereina". Missä ihmeen white trash -paskasakissa sä pyörit? Etsi hyvä ihminen itsellesi parempaa seuraa, ei tuollaista ihme junttiporukkaa jossa pitää tapella todistaakseen ettei ole nössö (en jaksa edes laskea kuinka monella tavalla tuo logiikka menee pieleen...). Ei normaalit sivistyneet ihmiset kiusaa, yllytä tappelemaan tai hauku ystäväänsä nössöksi, voi luoja sentään!
No nääkin on ihan normaaleja tyyppejä, mut kun kato mä oon joutunu huonoon valoon/kiusatuks nii saan sit tällästä kohtelua...
Tosin eksällä oli rikollista taustaa ja se käytti välillä huumaavia aineita. Mut ei se muuten mua kohtaan paha ollu.. mitä nyt uhkas joskus kans hakata jne. Oon kuitenkin tuon ystävällisyyteni takia koittanu olla aina semmonen ihminen et en tuomihe toisia menneisyyden takia, vaan yritän uskoo et näissäkin "laitapuolenkulkijoissa" jotain hyvää on ja eksääkin yritin monesti auttaa tuosta suosta ylös. Sit rakastun myös usein näihin "pahoihin miehiin". En tiedä miksi, kai sellanen vahvuus ja sellanen jotenkin viehättää mua. Kun ite oon tällänen herkkä/kiltti, niin mä etin sitten vastapainoa itelleni tuommosesta tuhmemman luokan miehestä.
Oon joskus kiltinkin miehen kanssa suhdetta kokeillu, mut siitä ei sit oikeen tullu mitään. Tuntu että kyllästyn siihen tyyppiin. Et se ei oo tarpeeks vahva ja miehinen mulle.
Enkä itteenikään nyt aina niin kamalan sivistyneeks/rikkaaks sanois, et kai mä sitten ihan hyvin sovin tuohon porukkaan siitäkin syystä enkä sen takia hauku köyhiä tai "laitapuolenkulkijoita", koska ne mustakin on ihmisiä...
Kaikilla ei käy aina niin hyvä osa/arpa/onni kuin muilla ja emmä tiiä onko se sellanen rikkaan kokoomuslaisenkaan elämä niin hyvää aina, vrt. esim Saul Shuback. Itteensä täynnä, kultalusikka perseessä syntyny jätkän käppyrä... Oksettaa kanssa jotenkin tuollaset. Ihan niitä taviksia mä ympärilleni kaipaan.