Olenko sinusta nössö, kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nössökö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nössöä on se, että pidät moisia idiootteja "kavereina". Missä ihmeen white trash -paskasakissa sä pyörit? Etsi hyvä ihminen itsellesi parempaa seuraa, ei tuollaista ihme junttiporukkaa jossa pitää tapella todistaakseen ettei ole nössö (en jaksa edes laskea kuinka monella tavalla tuo logiikka menee pieleen...). Ei normaalit sivistyneet ihmiset kiusaa, yllytä tappelemaan tai hauku ystäväänsä nössöksi, voi luoja sentään!

No nääkin on ihan normaaleja tyyppejä, mut kun kato mä oon joutunu huonoon valoon/kiusatuks nii saan sit tällästä kohtelua...

Tosin eksällä oli rikollista taustaa ja se käytti välillä huumaavia aineita. Mut ei se muuten mua kohtaan paha ollu.. mitä nyt uhkas joskus kans hakata jne. Oon kuitenkin tuon ystävällisyyteni takia koittanu olla aina semmonen ihminen et en tuomihe toisia menneisyyden takia, vaan yritän uskoo et näissäkin "laitapuolenkulkijoissa" jotain hyvää on ja eksääkin yritin monesti auttaa tuosta suosta ylös. Sit rakastun myös usein näihin "pahoihin miehiin". En tiedä miksi, kai sellanen vahvuus ja sellanen jotenkin viehättää mua. Kun ite oon tällänen herkkä/kiltti, niin mä etin sitten vastapainoa itelleni tuommosesta tuhmemman luokan miehestä. :D

Oon joskus kiltinkin miehen kanssa suhdetta kokeillu, mut siitä ei sit oikeen tullu mitään. Tuntu että kyllästyn siihen tyyppiin. Et se ei oo tarpeeks vahva ja miehinen mulle. :D

Enkä itteenikään nyt aina niin kamalan sivistyneeks/rikkaaks sanois, et kai mä sitten ihan hyvin sovin tuohon porukkaan siitäkin syystä enkä sen takia hauku köyhiä tai "laitapuolenkulkijoita", koska ne mustakin on ihmisiä...

Kaikilla ei käy aina niin hyvä osa/arpa/onni kuin muilla ja emmä tiiä onko se sellanen rikkaan kokoomuslaisenkaan elämä niin hyvää aina, vrt. esim Saul Shuback. Itteensä täynnä, kultalusikka perseessä syntyny jätkän käppyrä... Oksettaa kanssa jotenkin tuollaset. Ihan niitä taviksia mä ympärilleni kaipaan.

"Oikea syy" tappelemiselle voisi mielestäni olla esim. jos se toinen hyökkää sun kimppuun. Silloin kannattaa pistää vastaan, jos ei pääse pakoon. Tai suojellakseen rakkaita ihmisiä tai eläimiä.

Käske exääsi tappelemaan itse sitä taistelulajeja harrastavaa vastaan? Vai onko hän liian nössö? Jos tiedät missä seurassa se kova kimma tai kundi harjoittelee, mene kertomaan seuran ohjaajille. Lentää aika äkkiä ulos seurasta.

Tuo kuvailemasi kiusaamistilanne ei tee susta nössöä. Sun olisi todellakin kannattanut kertoa asiasta opettajille ja vanhemmille, mutta luultavasti ajattelit "kantelun olevan nössöä", eikö vain? Sitähän se ei siis ole, sillä kukaan ei pysty taistelemaan järjestelmällistä kiusaamista vastaan yksin. Vahingosta viisastuu kuitenkin. Tulevaisuudessa en sinuna empisi poliisille soittamisen kanssa, jos joku tulee sinua uhkailemaan. Siinä ei ole mitään nössöä.

Enkä varmaan kykenis tollasestakaan syystä tappelemaan...

siinä tapauksessa olet kynnysmatto jos edelleen olet ystävä ihmisille jotka kohtelee sua noin

En oo enää. Tosin eksän kanssa yritin vuoden sitä juttua, kunnes minä päätin sen, koska tajusin et ei tää muuks muutu, et tää on jatkuvasti vaan tätä mun kiduttamista ja kitumista...

Et sillä ei ollu aikomustakaan enää kohdella mua hyvin sen jälkeen kun sai kuulla mun menneisyydestä ja miten paljon mua inhottiin.

Minä tosissani luulin vaan rakastavani sitä miestä. Enää en tiedä, mitä ne mun tunteet sillon oli vai oliko niitä ees aidosti. Kyllä niitä varmasti oli, mutta kun hän oli tuollanen niin se vihan/rakkauden välimaasto oli niin häilyvä että siinä menee helposti omissakin tunteissa sekasin. Joskus koen rakkautta sitä ihmistä kohtaan, toisinaan inhotusta. Ei se oo tervettä. No mutta ei sillä väliä enää..

Niin tunteeton/rakkaudeton tyyppi jotenkin se ihminen. Että huhhuh, ei ikinä enää sellasia tälläselle herkälle/vahvasti tunteiden kautta elävälle ihmiselle.

En tajua miten itsepuolustuslajit ja tappelu liittyy toisiinsa, niidenhän pitäis olla suunnilleen toistensa vastakohtia. Väärä harrastus "kaverilla" jos käyttää taitojaan tappeluun.
Kiusaaminen on rankka kokemus, josta toipuminen voi viedä vuosia tai koko elämänkin...Ei ole mitään nössöä surra ja tuntea ja osoittaa tunteitaan - rohkeuttahan se on.

[QUOTE="Hmh";29255958]En tajua miten itsepuolustuslajit ja tappelu liittyy toisiinsa, niidenhän pitäis olla suunnilleen toistensa vastakohtia. Väärä harrastus "kaverilla" jos käyttää taitojaan tappeluun.
Kiusaaminen on rankka kokemus, josta toipuminen voi viedä vuosia tai koko elämänkin...Ei ole mitään nössöä surra ja tuntea ja osoittaa tunteitaan - rohkeuttahan se on.[/QUOTE]

Tack!

Niin emmä tiedä tieskö se entinen parasystävä tuosta mitä eksä mulle sano. Ei välttämättä.

Ja toivottavasti ei koko elämää vie, en kestä jos musta ei ikinä tuu enää tervettä, kokonaista, onnellista ja vahvaa ihmistä.. samalla lailla kun olin ennen suurinpiirtein.

OIkeasti vahvoilla ihmisillä on varaa olla kiltti. Niitten ei tarttee uhota ja pönkittää egoaan nyrkkivoimin. "Pahat" pojat ei oo mitään vahvoja, ne on pääosin rikkimenneitä tapauksia. Jos niillä ois asiat hyvin ja kohdillaan niin ei tarvitsisi harjoittaa kriminaalitoimintoja. Aapeen tilaa kutsutaan läheisriippuvuudeksi= kumppanit sellaisia, että tervettä suhdetta ei ole mahdollista muodostaa. Jokaiselle ihmiselle kuuluu peruskunnioitus, sille laitapuolen luuserillekkin. Se ei tarkoita sitä, että heidät pitäisi ottaa elämäänsä sen tiiviimmin. Nössöys ei ole synti, kiusaaminen/uhkailu jne on. Puoliaan pitämättömän pitäis osata varoa kiusaajatyyppejä, alistajia.

[QUOTE="carelia";29256013]OIkeasti vahvoilla ihmisillä on varaa olla kiltti. Niitten ei tarttee uhota ja pönkittää egoaan nyrkkivoimin. "Pahat" pojat ei oo mitään vahvoja, ne on pääosin rikkimenneitä tapauksia. Jos niillä ois asiat hyvin ja kohdillaan niin ei tarvitsisi harjoittaa kriminaalitoimintoja. Aapeen tilaa kutsutaan läheisriippuvuudeksi= kumppanit sellaisia, että tervettä suhdetta ei ole mahdollista muodostaa. Jokaiselle ihmiselle kuuluu peruskunnioitus, sille laitapuolen luuserillekkin. Se ei tarkoita sitä, että heidät pitäisi ottaa elämäänsä sen tiiviimmin. Nössöys ei ole synti, kiusaaminen/uhkailu jne on. Puoliaan pitämättömän pitäis osata varoa kiusaajatyyppejä, alistajia.[/QUOTE]

Oon oppinutkin varomaan koska on tullut elämänkokemusta, ihmistuntemusta enemmän, mutta ennen ei ollu näin.

Ja tuo rikki meneminen voisi päteä kyllä eksään ja pariin muuhunkin... siksi mä tahdonkin auttaa heitä. Joten sen takia olen halunnut ottaa heidät myös ystäviksi ja nähdä heissä kanssa jotain hyvää.

Enkä koe olevani läheisriippuvainen. Tottakai nautin siitä, mutta ei se mikään riippuvuus ole. Oikeastaan pelkään aika paljon kaikkea pussaamista, halaamista, silmiinkatsomista, seksiä, kun mulla on niin huono itsetunto. Olen kyllä koittanut parantaa sitä. Tekstiviesteillä tai muilla pidän enemmän sitten kontaktia, mutta kaipaan kyllä aidosti sitä läheistäkin kontaktia. Ihmissuhteeni kaatuu yleensä kiusaamisen jälkeen tulleisiin päänsisäisiin ongelmiin.

Ja osaan mäkin kiusata/alistaa, inhottava, vittumainen olla, mutta en haluu kyllä sellaseks ryhtyä.

Yhteistyössä