Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu harmailee;29156737:
hmm miks mä näyn onlinessä vaikken oo kirjautuneena? mielenkiintoista..
pakko kerrankin harmaana kirjoitella ku näyttää niin hassulle et olen muka onlinessä..olin äsken kyllä täällä mut kävin tossa suihkussa ja kirjauduin ulos.

vähän on ollu fiilikset maissa kun Likan luokkakaveri makaa koomassa sairaalassa onnettomuuden jäljiltä eikä oikein tiedä miten sen käy..toivotaan vaan parasta.

ainoa positiivinen asia tässä pariin päivään oli se, et äidin kanssa kun puhelimessa juttelin niin havahduin siihen et lauantai onkin pyhäpäivä eikä mulla olekkaan työvuoroa..olis siis pitkä vkl vapaa edessä.
:hug:

• Tykkää
Reactions: keppälerttu
vapaata, kokonaiset 3 päivää!!

oon koko viikon herännyt tasan viideltä, vaikka kello on ollut soimassa vasta 6:15, tänään sit nukuin niinkin pitkään ku 6:50, luksusta :D

käytiin Neidin koululla kirpputorilla, ja torilla markkinoilla.Tytöt valmistuu illan halloween bileisiinsä ja mä vaan oon..

päiväunet kyllä vois kohta ottaa ni jaksais ehkä yli 21 valvoa tänään :xmas:

• Tykkää
Reactions: Kais
Hyvä ruoka piristää aina =) Itsetehtyjä lindströminpihvejä, höyrytettyjä pottuja ja porkkanoita, pippurikastike ja salaattia fetajuustolla, iltapäivällä mutakakkua :p
On muuten useempi vuosi aikaa siitä, kun oon tehny viimeksi noita pihvejä.

Tänään on rento päivä, katellaan telkkaria ja lueskellaan.
Tiskit viellä oottaa pesijää, mut eipä oo paljoo tiskiä. :)

En mä relannu, jatkoin urakkaa. Nyt on kaikki suursiivoukset tehty. Jouluun asti mennään normisiivouksella. Jos hankkisi tänä vuonna tekokuusen, niin ei tarvis joulun jälkeen siivota miljoonaa neulasta. Tästä alkaakin sitten kolmen viikon sairasloma. Ahkeraa palstailua siis tiedossa :D

• Tykkää
Tänään museoon 7-vuotiaan toiveesta. Kiva, että meillä on yksi lapsi joka suorastaan kerjää käymään museoissa ja näyttelyissä. Täytyy ottaa kaikki irti näistä pyynnöistä, kun ei vielä on innoissaan. Tiedä milloin tämä muuttuu. Sitten lauantaikarkkia ja pyykinpesua sekä kirjallisiatöitä vähän päälle. Kyllä tästä hyvä päivä tulee
:heart:

[video=youtube;DYeAzLMq1r8]http://www.youtube.com/watch?v=DYeAzLMq1r8[/video]

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kolmosesta näkee ihan hyvin. Et tarvi kiikareita mukaan.
Pst. seuraa kiekkoa koko ajan. Ei ole eka kerta, kun se päädyssä kimpoaa laidasta ylös ja yli verkon jonkun päähän :-x
juu oon tottunu tohon, rinkelinmäellä istutaan aina päädyssä ja sinnekkin se sillointällöin lentää (tosin mä maastoudun vaikka kiekko osuu verkkoonkin, ihan vaistomaisesti :xmas: )

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mä olen ihan into piukeena suunnittelemassa huomista isänpäiväateriaa! Meille tulee mun ja ukkokullan vanhemmat syömään ja tietysti kaikki omat ipanat tyttö- ja poikaystävineen, mä niin tykkään laittaa isolle porukalle! Äkkiä laskettuna meitä on 12 henkeä pöydän ympärillä ja meininki tulee olemaan kunnon italialaista, kaikki puhuu yhteen ääneen ja talossa on taas elämää. Vanhukset tykkää kuunnella nuorisoa ja meidän nuoriso tykkää myös rupatella vanhusten kanssa. Siitä tulee ihan mahtavaa!

...siellä on niin ihana ilma ulkona, vieläkin - tähän kellon lyömään! Lämmintä, ihanan pimeää - mahtava keli! Ja kun ihmiset ovat vielä heränneet ja havahtuneet kaivamaan esiin upeat lyhtynsä kynttilöineen, niin onhan se kaunista happeilla ja kulkea.

Ja ihan tämän pienen ihmisen sielu halkesi siitä suunnattoman suuresta tunteesta, kun siinä askeleen päässä, sielun ja sydämen sopukassa oli kaikki :heart:. Kuinka lämmittävää oli nähdä, kun pienimmäinen kulki ylpeänä silmät loistaen isoveljensä kanssa käsikkäin, höpisten ja nauraa kihertäen. Ja kuinka keskimmäinen juoksenteli omaa tahtiaan ja välillä teki pikapyörähdyksiä tarttuen käskynkkään milloin kenenkin kanssa, loihtien suustaan pieniä juttujaan ja tarkkoja havaintojaan.

:heart: - me kaikki siinä yhdessä

Nyt me yritettään saada tämä päivä pikaisesti taputelluksi muistojen joukkoon....jotta se hurjasti odotettu huominen juhlapäivä tulisi :D! Kyllä sitä on jo tänään jänskätelty ja mulle sipisty ja supistu, että milloinka, äiti, annetaan lahjat - nytkö?

Viettäkää kaikki aivan ihanaa Isänpäivää tykönänne :)!

Meillä on pieni tehnyt jonkin hyvin salaisen lahjan isälle. Tuolla se odottaa kirjahyllyn päällä. Ei vielä osaa pitää salaisuutta kunnolla.
:D :heart: - ihana!

Ei meilläkään olla osattu suuta supussa pitää :D. Pitkin viikkoa kun ipanat ovat tuoneet omia pakettejaan tahoiltansa, intopinkeinä olleet ja tuvassa pörränneet. Pakettein jemmauspaikatkin niin moneen kertaan vaihdetut, etten minä ainakaan tiedä poikien nykyisistä piilopaikoista mitään..toivottavasti veljekset ovat tietoisia tai muutoin meillä on huomenna todella mielenkiintoinen päivä/aamu tiedossa :D

Ja tästä juhlapäivästä on niin helppoa ja vaivatonta siirtyä jännittämään joulun tuloa :)

• Tykkää

Yhteistyössä