Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Olipas mukava päivä, mut kyllä on kiva olla taas kotonakin.

ja täytyy myöntää et pikkasen hirvitti (näin korkeanpaikankammoista ) istua siellä ylimmällä rivillä jäähallissa, mut sit ku valot sytty ni ei ihan niin kammottavalta enää tuntunut :D

ainoa huonopuoli reissussa oli et hartwall-areenalla myydään AI-VAN kamalaa kuraa kahvina.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29204679:
Likan luokkakaveri oli herännyt :heart: (reilut 2 viikkoa oli nukutettuna/koomassa onnettomuuden jälkeen )

ei vielä tietoa missä kunnossa ja miten tästä eteenpäin, mut aivan mahtava uutinen :heart:
Ihan mahtavaa! Seurasin joku aika sitten sydän kurkussa oman pojan kaverin selviytymistaistelua, joten osaan kuvitella myös sun fiilikset. Kyllä monet itkut itkettiin sekä pojan että äidin puolesta vaikka tavallaan ollaan vieraita ihmisiä keskenämme :heart:
 
Kyllä noi mun työtoverit on ihania, olivat tänä aamuna huolissaan musta, kun en ollu yheksältä tullu töihin. :rolleyes: :D
Mulla alkaa keskiviikkosin työt puoli yheltätoista, olivat olleet jo torstaissa ja huolisssaan onko mulle attunu jotain työmatkalla ja ruvenneet jo ehtimään mun numeroa. :D

Onneksi eivät ehtineet lähettää viestiä esimiehelle, et mikä mun numba on, että saisivat mut kiinni, kun en oo ilmottanu mitään menojakaan. Aina kun tulen täsmällisesti töihin. =)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29204679:
Likan luokkakaveri oli herännyt :heart: (reilut 2 viikkoa oli nukutettuna/koomassa onnettomuuden jälkeen )

ei vielä tietoa missä kunnossa ja miten tästä eteenpäin, mut aivan mahtava uutinen :heart:
Hienoja uutisia :flower:
 
:wave:
Kävin kirjastossa ja kaupassa, nukuin päikkärit, ku nukahin kirjaa lukiessa. :)
Pms-oireita :kieh: :'( :headwall: |O tollasta oloa eillen ja tänään. :D
Tilasin yves rocherista itelleni ja miehelle joululahjat :)
 
Viimeksi muokattu:
viikon viimeinen työpäivä takana (luojan kiitos ) ny olis 3pv vapaata..huomenna lähdetään työporukan kans tallinnaan pikkujoulustelemaan, saas nähdä kuin hauskaa meillä on :xmas:
ja juhlitaan siinä sivussa mun synttäritkin :D

mut päivän ihan ehdottomasti paras asia oli kuulla et tuo Likan luokkakaveri oli siirretty tänne meidän sairaalaan, hyvä uutinenhan se on et töölöstä muualle lähetetään paranemista jatkamaan :heart: pääsevät lähiaikoina vierailemaankin..
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja Kais
Mie päätin että syön karkkeja silloin kuin tekee mieli syyvä, on karkkihimo pysynyt aisoissa eikä tule liikaa syötyä.
Noi sammakkokarkit on hyviä :)
 

Yhteistyössä