Joo, lahjan kätkeminen on varsin julkinen tapahtuma
Totta, tässä ei ole enää pitkä aika jouluun.
Totta, tässä ei ole enää pitkä aika jouluun.
Ihan mahtavaa! Seurasin joku aika sitten sydän kurkussa oman pojan kaverin selviytymistaistelua, joten osaan kuvitella myös sun fiilikset. Kyllä monet itkut itkettiin sekä pojan että äidin puolesta vaikka tavallaan ollaan vieraita ihmisiä keskenämme :heart:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29204679:Likan luokkakaveri oli herännyt :heart: (reilut 2 viikkoa oli nukutettuna/koomassa onnettomuuden jälkeen )
ei vielä tietoa missä kunnossa ja miten tästä eteenpäin, mut aivan mahtava uutinen :heart:
Mahtava uutinen!!!Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29204679:Likan luokkakaveri oli herännyt :heart: (reilut 2 viikkoa oli nukutettuna/koomassa onnettomuuden jälkeen )
ei vielä tietoa missä kunnossa ja miten tästä eteenpäin, mut aivan mahtava uutinen :heart:
Hienoja uutisia :flower:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29204679:Likan luokkakaveri oli herännyt :heart: (reilut 2 viikkoa oli nukutettuna/koomassa onnettomuuden jälkeen )
vähänkö upeita..
pitäis ostaa jotain hyvää paperia, ohutta mut kestävää..ja jaksaa taitella ne paperit tosi tarkkaan, itsellä ainakin tuppaa aina mennä vähän vinoon taitokset ja sit niistä tulee ihan muotopuolia.Mä aion myös kokeilla
sammakkokarkkeja..byäää..miks mä en käyny lidlissä??Heippa
Vapaapäivä ja kävin siivoamassa äiskän luona.
Kävin lidlissä, mulla on juustoja ja suolakeksejä sekä sammakkokarkkeja
Ihanaa viikonloppua .
joo ne on ihan parhaita..sais vaan olla vähän pienempiä :xmas:Mie päätin että syön karkkeja silloin kuin tekee mieli syyvä, on karkkihimo pysynyt aisoissa eikä tule liikaa syötyä.
Noi sammakkokarkit on hyviä