Mulla on joku hirvee kuntokuuritsemppaus päällä, viime viikolle tuli 8 treeniä (joista tosin yksi oli syvävenyttely). Viikon saldo -2.4kg vaikka perjantaina oli pikkujoulutkin!
Kiva kuulla. Pitkä lapsettomuus takana, joten tälläiset uutiset sykähdyttää. =)Lapsettomuushoito edistyy viimeinkin, aloitetaan hoito kyssissä, hyvällä tuurilla voin olla raskaana tammikuun lopulla tai helmikuun alussa
Juu, ihanaa viimeinkin päästä eteenpäin, saatiin lisätoivoa omasta pienokaisesta.Kiva kuulla. Pitkä lapsettomuus takana, joten tälläiset uutiset sykähdyttää. =)
Voi Kais :hug: :kiss: :heart:!Lapsettomuushoito edistyy viimeinkin, aloitetaan hoito kyssissä, hyvällä tuurilla voin olla raskaana tammikuun lopulla tai helmikuun alussa
:O - härremunjee sun kanssas, kantojäärä! Pelkkä kuvakin jo laittaan kuolanerityksen maksimaalisiin mittoihinsa *nieleskelee, nieleskelee...pyyhkii suupieliään*Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;29287008:Tulin pitkästä aikaan kurkkimaan, että mitä tänne kuuluu. Palstalla on näemmä sama meno yhä, jotkut asiat eivät siis muutu.
Kais - aivan mahtavia uutisia, toivotan hurjasti onnea hoitoihin!
Meillä on ollut kiirettä ja hoppua. Alan vaihto alkaa olemaan tosi asia. Joulu on jo vallannut taloa ja koristeita on siellä täällä. Joulukarkkeja on tullut tehtyä ja kokeiltua jo monia. :xmas:
Elämässä kaikki hymyilee, Neiti on pysynyt terveenä ja kasvaa hienosti. Nukkuminen on sujunut paremmin (kopkop). Minä kyllä valvon, mutta on vaan niin paljon mietittävää. Yksi mietinnän aihe on kilpailu Suomen taitavimman herkkubloggarin tittelistä. Jänskää!
Tuosta teille joulukarkkimaistiaisia!
Onnea onnea onnea :flower:! Sulla alkoi sitten joulu etukäteen !Minä sain vakituisen työn! Olen vuoden tehnyt keikkaa kolmella eri osastolla ja nyt VIHDOIN yksi osastonhoitaja pyysi luokseen ja ehdotti sopimusta "toistaiseksi voimassa". Ihan mahtavaa! Virka alkaa tammikuussa.
Toivotaan nyt että hoidot auttaa :heart:Voi Kais :hug: :kiss: :heart:!
Aivan järistyttävän ihania uutisia sinulla ! Näin pitkän odottelun ja tunteidenmyllerrysten ja kaipauksien jälkeen - mä olen aivan tärinöissäni täällä teidän kahden ihanan ihmisen puolesta!!
Mitä ihaninta, toivorikkainta ja lämpimintä, taianomaista joulunaikaa teille kummallekin :heart:!
Auttaa, auttaa :heart:Toivotaan nyt että hoidot auttaa :heart:
Ainakin toivoa on
Kiitos, oot kyllä ihana :kiss: