Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Hieno juttu Bitch :flower:
Täällä on viikonloppuna tullut vähän lunta =)
Vapaapäivä tänään, paketteja pitäis hakee.
Ihanaa päivää :heart:
 
Mulla on ollut sellainen päivä, että nyt se alkaa jo tuntua hauskalta. Ainakin alkaa pikkuhiljaa omat sekoilut ja kommellukset naurattaa :LOL:

Aamulla jätin auton vähän kauemmas työpaikasta että pääsen jouheasti illalla liikkeelle. Hyppäsin ratikkaan (pummilla tottakai). Parin pysäkin jälkeen huomasin, että kyytiin on kiipeämässä neljä lipuntarkastajaa. Hirveetä ravia takaovesta karkuun..huomatakseni että ne oli pysäköinninvalvojia. Myöhästyin töistä.

Päivällä menin neukkariin laittamaan kaiken valmiiksi kun mulla piti olla asiakastapaaminen. Neukkariin tuli kollega ja ihan vieraita ihmisiä. Selvisi että mun tapaaminen on ensi viikon torstaina.

Lapsi pisti viestin, että jos haen hänet treeneistä kun kerran mulla oli oma autoni "lainassa". Menin sovittuun aikaan hakemaan. Tytön treenit oli ihan toisessa paikassa. Soitteli sitten ihmeissään että missäs sä oikein olet.

Ajattelin tänään iskeä vähän väriä päähän mutta enpä ehkä taida uskaltaa..
 
Tulin pitkästä aikaan kurkkimaan, että mitä tänne kuuluu. Palstalla on näemmä sama meno yhä, jotkut asiat eivät siis muutu. :D

Kais - aivan mahtavia uutisia, toivotan hurjasti onnea hoitoihin!

Meillä on ollut kiirettä ja hoppua. Alan vaihto alkaa olemaan tosi asia. Joulu on jo vallannut taloa ja koristeita on siellä täällä. Joulukarkkeja on tullut tehtyä ja kokeiltua jo monia. :xmas:

Elämässä kaikki hymyilee, Neiti on pysynyt terveenä ja kasvaa hienosti. Nukkuminen on sujunut paremmin (kopkop). Minä kyllä valvon, mutta on vaan niin paljon mietittävää. Yksi mietinnän aihe on kilpailu Suomen taitavimman herkkubloggarin tittelistä. Jänskää!

Tuosta teille joulukarkkimaistiaisia!
 
Kantojäärä, kiitos. :) Ihanaa kun alkaa jotain tapahtumaan.
Lähiaikoina on ovis, eilen ultrassa näkyi kunnon munasolu ja kaunis limakalvo, kohtu ja munasarjat hyvät. Ihanan näköiset herkut sulla kantojäärä :p
 
Lapsettomuushoito edistyy viimeinkin, aloitetaan hoito kyssissä, hyvällä tuurilla voin olla raskaana tammikuun lopulla tai helmikuun alussa :)
Voi Kais :hug: :kiss: :heart:!

Aivan järistyttävän ihania uutisia sinulla :)! Näin pitkän odottelun ja tunteidenmyllerrysten ja kaipauksien jälkeen - mä olen aivan tärinöissäni täällä teidän kahden ihanan ihmisen puolesta!!

Mitä ihaninta, toivorikkainta ja lämpimintä, taianomaista joulunaikaa teille kummallekin :heart:!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;29287008:
Tulin pitkästä aikaan kurkkimaan, että mitä tänne kuuluu. Palstalla on näemmä sama meno yhä, jotkut asiat eivät siis muutu. :D

Kais - aivan mahtavia uutisia, toivotan hurjasti onnea hoitoihin!

Meillä on ollut kiirettä ja hoppua. Alan vaihto alkaa olemaan tosi asia. Joulu on jo vallannut taloa ja koristeita on siellä täällä. Joulukarkkeja on tullut tehtyä ja kokeiltua jo monia. :xmas:

Elämässä kaikki hymyilee, Neiti on pysynyt terveenä ja kasvaa hienosti. Nukkuminen on sujunut paremmin (kopkop). Minä kyllä valvon, mutta on vaan niin paljon mietittävää. Yksi mietinnän aihe on kilpailu Suomen taitavimman herkkubloggarin tittelistä. Jänskää!

Tuosta teille joulukarkkimaistiaisia!
:O - härremunjee sun kanssas, kantojäärä! Pelkkä kuvakin jo laittaan kuolanerityksen maksimaalisiin mittoihinsa *nieleskelee, nieleskelee...pyyhkii suupieliään* :p

Liityykös nämä suuret suunnitelman alan vaihtoon nimenomaisesti juurikin näihin käsittämättömän ihaniin herkkuihisi :)? Kuulostaa joka tapauksessa ihanalta, että uudet tuulet puhaltavat elämässäsi - runsaasti rohkeutta ja myötätuulta toivon suunnitelmiisi ja onnea sekä menestystä uusille urillesi :) :flower:!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Voi Kais :hug: :kiss: :heart:!

Aivan järistyttävän ihania uutisia sinulla :)! Näin pitkän odottelun ja tunteidenmyllerrysten ja kaipauksien jälkeen - mä olen aivan tärinöissäni täällä teidän kahden ihanan ihmisen puolesta!!

Mitä ihaninta, toivorikkainta ja lämpimintä, taianomaista joulunaikaa teille kummallekin :heart:!
Toivotaan nyt että hoidot auttaa :heart:
Ainakin toivoa on :)
Kiitos, oot kyllä ihana :kiss:
 

Yhteistyössä