Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

mulla on LOMA!

eilisen jouduin jännäämään et jatkaako työkaveri saikkuaan vai meneekö töihin, mut nyt ainakin pari päivää saan lomailla =)
kohta pitää herätellä toi Likka töihin tuolta, nuorimmainen lähtikin jo 4:45 isän mukaan helsinkiin =D kysy multa illalla et "äiti, haluaisitko viettää huomisen ihan yksin? "
eilen jo siivosin, joten tänään saa vaan olla.

Mä sain yhden projektin reippaasti etuajassa tehtyä töissä, joten mulle tuli mahdollisuus pitää KOLME viikkoa ylityövapaita ja lomia. Täällä ollaan tytärten kanssa Espanjan-kodissa :heart: kuopus sai syksyn kirjoitukset kirjoitettua ja on syysloma ja esikoinen pystyi pitämään kanssa lomaa yliopistolta ja töistään. Jään vielä lomailemaan pariksi viikoksi kun lapset lähtee takaisin sunnuntaina

Nostellaas taas! Pian alan leipomaan kurpitsamuffineita, cookieita sekä sienipiirakkaa, nyt muhisee hirvisopan lihat kattilassa. Mummi ja Fammu tulossa huomenna kyläilemään muutamaksi päiväksi. Mitähän me miehen kanssa vielä keksitäänkään? (Suomentajan huomautus: nukutaan ja paljon, Neidin altistukset menossa=valvomisia, kun huomataan ettei esim. maito tai vehnä vielä sovi.)

pitäisiköhän rajottaa lapsen televisionkatselua?

Likka soitteli reissusta (kaverinsa perheen kanssa kylpylälomalla ) olivat eilen syöneet ravintolassa, ja hänen ruokansa oli ollut liian kylmä, lähettänyt sen takaisin keittiöön ja sai uuden annoksen.. :D aivan liikaa Gordon Ramsaytä siis =)
(ei vaan, hyvä kun oppii, vaikka lapsi, tai nuori onkin niin ei silti tarvii kylmää ruokaa syödä )

ensilumi oli satanut yön aikana, tai sataa edelleenkin, neiti syöksyi heti herättyään sitä ihastelemaan.

mulla alkaa loman loppu häämöttämään, mut tänään lähdetään lätkäpeliin pitkästä aikaa, toivottavasti joukkue on saanu koottua ittensä ja vaihteeks vois vaikka voittaa..

Tänään jo parempi olo, mutta kotisohvalla vaan pötköttelen. Flunssa lähti ihan ylikierroksille, mutta lääkkeet tuntuvat purevan. Olen ollut ennenkuulumattomat neljä päivää poissa töistä, en muista milloin olisin ollut näin pitkän pätkän edellisen kerran. Maanantaina taas töihin.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
Multa poistettiin tiistaina hammas (tavallinen, ei viisaudenhammas) ja jännitin sitä etukäteen, että kuinka kipiää ottaa ja onko poisto vaikiaa. Se hammas oli täs joku aika sitte todella kipiä ja pelkäsin, että on hermot niin ärtyny ku yhdes hampaas oli eikä poisto meinannu onnistua.

No puudutusta kyllä lisättiin, mutta se puudutteen laitto ei tuntunu oikeen miltään. Joskus ku se piikki ottaa niin kipiää. Hammas ei aiva suosiolla lähteny, mutta eipä ollu kipua ja lopulta se hammas lähti kuitenki suht helposti ja yhtenä kappaleena.

Pelkäsin sitäki, että kuinka kipiä tuon jälkeen on, että meneekö kolme vapaapäivää tuosta toipumiseen. No eihän tuo oo ollu paljo yhtää kipiä! :O Ei oo tarvinnu tuon takia ottaa särkylääkettä, että meni kyllä hyvin tämä hammaslääkärireissu. Eikä laskukaa ollu kauhian iso. :D

• Tykkää
Reactions: rockyroad ja Kais
Jaa, ei oo ollu hauskaa tänään, mut jos jotain hyvää löytäs tästä päivästä, niin mulla on herkkuja ja juomista. Mä rakastan mun miestä ja mies minnuu.

Mukava ilma tänään, hyvä päivä töissä,rahat tuli tilille ja eikä kaikki menny laskuihin, sain eilen ukkelin takaisin kotiin. =) :heart:

• Tykkää
Reactions: Bitch
keppälerttu harmailee
hmm miks mä näyn onlinessä vaikken oo kirjautuneena? mielenkiintoista..
pakko kerrankin harmaana kirjoitella ku näyttää niin hassulle et olen muka onlinessä..olin äsken kyllä täällä mut kävin tossa suihkussa ja kirjauduin ulos.

vähän on ollu fiilikset maissa kun Likan luokkakaveri makaa koomassa sairaalassa onnettomuuden jäljiltä eikä oikein tiedä miten sen käy..toivotaan vaan parasta.

ainoa positiivinen asia tässä pariin päivään oli se, et äidin kanssa kun puhelimessa juttelin niin havahduin siihen et lauantai onkin pyhäpäivä eikä mulla olekkaan työvuoroa..olis siis pitkä vkl vapaa edessä.

Yhteistyössä