Onneksi :snotty:.Onneksi pääsit irti :snotty:
Onneksi :snotty:.Onneksi pääsit irti :snotty:
:saint:Kuiskaat sitten joskus...
No, siihen asti minulla on iltojeni ratoksi hauskaa arvuuteltavaa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29068249::saint:
No, siihen asti minulla on iltojeni ratoksi hauskaa arvuuteltavaa...
Kyllä nyt kelpaa vihellellä, kun pääsit irti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29068266:
Öitä kyöpsis :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29068267:Mutta nyt mennään panemaan maate. Hyvää yötä muruset :kiss:.
Ei taida enää kuulla meitä, mutta juu, öitä Kyöpelille.Öitä kyöpsis :kiss:
Sieltä se tuli! Älä lannistu, kyl aina uudet höpöttelijät on keskusteluun tervetulleita Mikäli ei niitä kikkelivideoita ala sinne linkittelemään, semmoset ei oo. Vielä hei se maakunta, ikähaarukka, lapsiluku ja siviilisäätyAlkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067731:Mä oon ehkä sellanen, joka lannistuu aika äkkiä, jos tuntee olonsa ulkopuoliseksi. Teillon kuitenki niin valmis oma sisäpiiri täällä. Mietin, mitä teen täällä? Käyn mä lukemassa muitakin ketjuja mutta palaan silti aina tänne.
Joku viehätys tässä siis kai on?
Ja: Olen Nainen.
Familla on uus miäs, MKT.lla on uus mies, metiksellä on uus vauva, alastulo lenkkeilee, arieksella on uus nainen, ja ruutis kyllästy kun täältä lähti niin kauheesti porukkaa ja ketju hiljeni. Muista en tiiä. Nii, ja kepsistä vituttki kun tää oli sen mielestä pelkkää nuoleskelua.Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067768:Mikshän ne on sit lähteneet, ne vanhat?
Talvirenkaathan ne tärkeämmät olis, jos niitä nyt pitää vertailla..Nimenomaan, mutta pölkkypää on pölkkypää.
Mulla on hyvät kesärenkaat, talvirenkaat nyt sitten taas on toinen juttu...
Mua pyydät kaveriksi sitten!!Mää en kanskaan oo mutta joudun ehkä lähitulevaisuudessa menemään.
Poikkeus vahvistaa säännön, mää en kans ihan kuulu tohon kauniiden naarasotusten kategoriaan. Naarasotuksiin juuri ja juuri, mutta kauneus ei mahdu mun kanssa samaan lauseeseen.Epäilemättä. Edustakaa te naarasotukset sitä kauneutta. Me urosotukset sit taas saadaan olla ihan reilusti rumia.
Pihan kimppuun?Iltapäivää ! Työpäivä selätetty, mitähän pahaa sitä keksis?
mää en miellä itteeni kauniiks,söpöks kyllä ja sekin vaan sen takia et niin usein sitä on sanottu. joku joskus sanoo nätiksi mutta sit tulee jotenkin vaivaantunut olo....Poikkeus vahvistaa säännön, mää en kans ihan kuulu tohon kauniiden naarasotusten kategoriaan. Naarasotuksiin juuri ja juuri, mutta kauneus ei mahdu mun kanssa samaan lauseeseen.
Ai sinulla on maanantai menopäivä?Pööööö!!
Se on MAANANTAI! Wuppiduu!
nyt jotain ruokaa nassuun ja massuun ja sit menox....