The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067731:
Mä oon ehkä sellanen, joka lannistuu aika äkkiä, jos tuntee olonsa ulkopuoliseksi. Teillon kuitenki niin valmis oma sisäpiiri täällä. Mietin, mitä teen täällä? Käyn mä lukemassa muitakin ketjuja mutta palaan silti aina tänne.

Joku viehätys tässä siis kai on?

Ja: Olen Nainen.
Sieltä se tuli! Älä lannistu, kyl aina uudet höpöttelijät on keskusteluun tervetulleita :) Mikäli ei niitä kikkelivideoita ala sinne linkittelemään, semmoset ei oo. Vielä hei se maakunta, ikähaarukka, lapsiluku ja siviilisääty :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067768:
Mikshän ne on sit lähteneet, ne vanhat?
Familla on uus miäs, MKT.lla on uus mies, metiksellä on uus vauva, alastulo lenkkeilee, arieksella on uus nainen, ja ruutis kyllästy kun täältä lähti niin kauheesti porukkaa ja ketju hiljeni. Muista en tiiä. Nii, ja kepsistä vituttki kun tää oli sen mielestä pelkkää nuoleskelua.
 
kahvikirahvi
Nimenomaan, mutta pölkkypää on pölkkypää.
Mulla on hyvät kesärenkaat, talvirenkaat nyt sitten taas on toinen juttu...
Talvirenkaathan ne tärkeämmät olis, jos niitä nyt pitää vertailla..

Vaan meikäläinen painuu tästä kouluhommien pariin pikkuhiljaa. Hauskaa päivää kaikille, meikäläinen varmaan käy koulupäivän välissä huikkaamassa teille kuulumisia. :wave:
 
kahvikirahvi
Höh, mp soitti aamulla että pikkupuolikas on vähän räkänen ja yskänen. Tässä jännittelen että soittavatko ne tarhasta kesken päivän että häätyis hakea lapsi kotia sieltä. :| Kuumetta ei onneks ollu ollu, mutta kyllähän sitä voi kipeä olla muutenkin. Ja että kenelle ne soittaa, mp.n olis helpompi hakea kun se on vapaapäivällä, mut sillä olis autohommia katsastusta varten ja pp ei oo siihen ehkä ihan parasta seuraa. Saas nähä..
 
Poikkeus vahvistaa säännön, mää en kans ihan kuulu tohon kauniiden naarasotusten kategoriaan. Naarasotuksiin juuri ja juuri, mutta kauneus ei mahdu mun kanssa samaan lauseeseen.
mää en miellä itteeni kauniiks,söpöks kyllä ja sekin vaan sen takia et niin usein sitä on sanottu. joku joskus sanoo nätiksi mutta sit tulee jotenkin vaivaantunut olo....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä