En miekään ole enkä tule koskaan olemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067898:Siis voi nolotus mua:ashamed:
No eihän multa voi muuta oottaakkaan, kun en ole edes Facebookissa:O
En miekään ole enkä tule koskaan olemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067898:Siis voi nolotus mua:ashamed:
No eihän multa voi muuta oottaakkaan, kun en ole edes Facebookissa:O
on muuten hyvin kostutettu piirakka...Niilloli joku tyttöjen herkkunurkkajuttu. Piirakkaakin kuuluivat jakavan :xmas:
Niin muuten on .Hyvä tapa tuokin.
toimiiHyvä tapa tuokin.
*** kuulostelee namikulholla käyvien sormien ääniä***Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067918:Pstt... täällä
*vetää kaksin käsin kyöpsiksen takas,tuhma tyttö!*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067931:Niin muuten on .
Ja takasin sinne nurkkaan :ashamed:.
Luulin olevani suunnilleen ainut joka ei harrasta Facebookia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067926:En miekään ole enkä tule koskaan olemaan.
Sulla on mun luonto.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067926:En miekään ole enkä tule koskaan olemaan.
Mää en kanskaan oo mutta joudun ehkä lähitulevaisuudessa menemään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067926:En miekään ole enkä tule koskaan olemaan.
Niin on .Sulla on mun luonto.
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067948:Luulin olevani suunnilleen ainut joka ei harrasta Facebookia.
Kiva ettei asia olekaan niin. Löytyy joku muukin Hirmu Viisas
hmmmm...se mieskö sut sinne pyytelee? en mää mitään utelias oo:saint:Mää en kanskaan oo mutta joudun ehkä lähitulevaisuudessa menemään.
Teidän väliin ei mahtuis ees syksyn keltainen lehtiSulla on mun luonto.
Saanko mie nyt patukkaa eiku siis... keppiä.... eiku :snotty:*vetää kaksin käsin kyöpsiksen takas,tuhma tyttö!*
Voisithan palauttaa sen takas, vois rikastuttaa elämää?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067959:Niin on .
En ole koskaan osannut mokomaa kaivata. Enkä oikein tiedä mitä siellä tekisin.määkään en oo puukissa:attn:
En ole varma mitä ajoit takaa, mutta jotenkin tykkäsin tästä.Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067967:Teidän väliin ei mahtuis ees syksyn keltainen lehti
Ei nyt varsinaisesti. Se on tosin siellä ite mutta me pidetään yhteyttä muutoin online.hmmmm...se mieskö sut sinne pyytelee? en mää mitään utelias oo:saint:
nyt ei oo ku nahkaruoska...käyks seAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067970:Saanko mie nyt patukkaa eiku siis... keppiä.... eiku :snotty:
=)En ole varma mitä ajoit takaa, mutta jotenkin tykkäsin tästä.
Enpä minäkään tiedä.ja tunnen monia jotka siellä ei ole että ei se niin tavatonta ole. pelkkää somea tuntuu olevan nykysin kaikki,surullista sekin tavallaan.En ole koskaan osannut mokomaa kaivata. Enkä oikein tiedä mitä siellä tekisin.
No, kerrankos tuokin kokeillaan. Ihan varovasti sitten .nyt ei oo ku nahkaruoska...käyks se