sun mirri on nyt hämmentynyt ilmiselvästiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29068070:Kissakin tuli katsomaan mitä mie täällä hirnun.
sun mirri on nyt hämmentynyt ilmiselvästiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29068070:Kissakin tuli katsomaan mitä mie täällä hirnun.
Mutta eihän se oo varma. Jos vaikka oiski niin ruma/rumat että kellään ei heräis sellasia mielikuvia.mutta yv:nä ellei haluu saada panoa..eiku siis bannia..
No, tämmöistä hulvatonta menoa kun on :snotty:.sun mirri on nyt hämmentynyt ilmiselvästi
Ja kaikista könkiäisistä mökköisin?Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29068087:Minähän en siis ole ruma millään lailla, olen kedon kaunein kukkanen ja taivaan kirkkain tähtönen, kaunein aalto meressä ja hehkein pilvi taivaan sinessä.
Et paremmin oli voinu sanoa.Ja kaikista könkiäisistä mökköisin?
Epäilemättä. Edustakaa te naarasotukset sitä kauneutta. Me urosotukset sit taas saadaan olla ihan reilusti rumia.Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29068087:Minähän en siis ole ruma millään lailla, olen kedon kaunein kukkanen ja taivaan kirkkain tähtönen, kaunein aalto meressä ja hehkein pilvi taivaan sinessä.
Meikäläisen kone sekoaa jo tästä ketjusta...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29068193:Menin äänestämään RättiVäsyneen seksilelu galluppiin ja kone meni ihan jumiin :snotty:
Kuulostaa hankalalta tilanteelta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29068193:Menin äänestämään RättiVäsyneen galluppiin ja seksilelu meni ihan jumiin :snotty:
Kieltämättä kiusalliselta vaikuttaa. No, mun ei onneks tartte tommoisiin ketjuihin vastailla, kun mulla on vaan yksi seksilelu. Se on kaks metriä pitkä, yheksänkyt senttiä leveä... ... ja mä kutsun sitä nimellä vuode.Kuulostaa hankalalta tilanteelta :snotty:
MiksiköhänMeikäläisen kone sekoaa jo tästä ketjusta...
En mie kertonut äänestinkö kyllä vai eiKieltämättä kiusalliselta vaikuttaa. No, mun ei onneks tartte tommoisiin ketjuihin vastailla, kun mulla on vaan yksi seksilelu. Se on kaks metriä pitkä, yheksänkyt senttiä leveä... ... ja mä kutsun sitä nimellä vuode.
Sitä se kyllä oli :snotty:.Kuulostaa hankalalta tilanteelta :snotty:
Kuiskaat sitten joskus...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29068229:En mie kertonut äänestinkö kyllä vai ei
rontti olet.Kuulostaa hankalalta tilanteelta :snotty:
Et niin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29068229:En mie kertonut äänestinkö kyllä vai ei
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29068236:rontti olet.
Onneksi pääsit irti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29068233:Sitä se kyllä oli :snotty:.