The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jahans, se on aina yhtä mieltä ylentävää saada kuulla kylältä, että olen se hullu yksinhuoltajaisä, jolla on kaikki asiat päin persettä, kaikki hoitamatta ja konkurssin partaalla heiluen. Muijat on kuulemma ihan kaheleita kanssa, exä oli kahjo (no se kyllä onkin) ja nykyinen kuulemma vielä hullumpi. Että vakka ja kansi-meiningillä kylältä saa kuulla.

On joo raha-asiat vähän perseellään, mutta hullun papereita ei vielä ole. Saatanan mukavaa kuulla itsestään muiden kautta jotain. Tulisivat perkele sanomaan päin naamaa, jos on jotain valittamista. Paras jättää nuo omaan arvoonsa.
 
kahvikirahvi
Se on pikkukaupungissa asumisen huonoja puolia. Siks tykkäänkin asua enemmän täällä kun entisessä kunnassa, nyt en tunne edes yhtäkään mun naapureita. Koita pk kestää, maisemanvaihdos tosin piristää :)



Hei tiättekö mitä, mp ei palauttanu jälkeläistä tarhan jälkeen ja mulla oli aikaa käydä kaupassa. Nyt on uunimunakas tekeytymässä, sit kun se on valmis niin aion lähtee lenkille! Lenkin jälkeen pääsen herkutteleen munakkaalla jossa on paprikaa, sipulia, ruohosipulia ja kylmäsavulohta :p Nam nam!
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Minä minä! Oon käyny huikkailemassa mutta ei oo kukaan huomannu.

Vitsit, koko syksyn alun on ollu kauhee kaamosfiilis ja ehkä masentunutkin olo, mutta nyt kun sai käytyä pitkästä aikaa lenkillä niin tuli tosi hyvä fiilis! Täytyy siis käydä jatkossakin ulkona juoksentelemassa :)
 
Minä minä! Oon käyny huikkailemassa mutta ei oo kukaan huomannu.

Vitsit, koko syksyn alun on ollu kauhee kaamosfiilis ja ehkä masentunutkin olo, mutta nyt kun sai käytyä pitkästä aikaa lenkillä niin tuli tosi hyvä fiilis! Täytyy siis käydä jatkossakin ulkona juoksentelemassa :)
Mun pitäis juoksennella salille tänään, on jäänyt aivan käymättä kun oon asunu täällä ylipoistolla. Voi kun oon vaan niin laiska |O
 
Minä minä! Oon käyny huikkailemassa mutta ei oo kukaan huomannu.

Vitsit, koko syksyn alun on ollu kauhee kaamosfiilis ja ehkä masentunutkin olo, mutta nyt kun sai käytyä pitkästä aikaa lenkillä niin tuli tosi hyvä fiilis! Täytyy siis käydä jatkossakin ulkona juoksentelemassa :)
Pitkäkaula :kiss:. Arvaappa kenen alkoi tekemään mieli uunimunakasta :kieh:. :p.

Ulkoilu on kyllä usein avain hyvään oloon. Joten eikun ulos juoksentelemaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä