Ruusila, voi luoja sua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyi hitto millainen törkyeukko. Tossa, kärpäsestä härkänen jutussa kertoo, että treenaa toisalla salilla joka itseasiassa on parempi. toivottavasti saa myös sieltä lähdöt. Itse en haluaisi missään tapauksessa käydä salilla missä tämä törkueukko käy treenaamassa lue arvostelemassa toisia ja kuvaamassa heitä.
Puolustelee, ettei ymmärtänyt kuinka moni lukee hänen facesivustoaan tuota noin kyse ei ole siitä vaan siitä, että ylipäänsä ottaa kuvia toisista ja laittaa niitä nolausmielessä nettiin. Hyi hitto mikä ämmä.

Käykää kouluja ja hankkikaa oikea ammatti, niin sivistystaso nousee ja ehkä ymmärtää olennaiset asiat elämässä. Toisaalta toiset arvostelevat ulkonäköä ja toiset järjen juoksua. Pitäisi kaiketi pidättäytyä molempien arvostelusta.

[QUOTE="vieras";29046158]Käykää kouluja ja hankkikaa oikea ammatti, niin sivistystaso nousee ja ehkä ymmärtää olennaiset asiat elämässä. Toisaalta toiset arvostelevat ulkonäköä ja toiset järjen juoksua. Pitäisi kaiketi pidättäytyä molempien arvostelusta.[/QUOTE]

Kyllä tässä ketjussa arvostellaan JA AIHEESTA kyseisen törkyeukon käytöstapoja tai sen puutetta :kieh:

[QUOTE="vieras";29046158]Käykää kouluja ja hankkikaa oikea ammatti, niin sivistystaso nousee ja ehkä ymmärtää olennaiset asiat elämässä. Toisaalta toiset arvostelevat ulkonäköä ja toiset järjen juoksua. Pitäisi kaiketi pidättäytyä molempien arvostelusta.[/QUOTE]

En nyt ihan ymmärtänyt teikäläisen järjen juoksua. Ei todellakaan pidä olla hiljaa, silloin kun joku idiootti julkisesti ja kaiken lisäksi aiheetta loukkaa toisen kunniaa. Itse ainakin olen kerrankin ylpeä suomalaisista, jotka joukolla asettuvat puolustamaan loukattua ja antavat loukkaajan kuulla kunniansa.

Ruusilan typerää tempausta puolustelematta, mutta jos asetelma olisi toisin päin, eli kuvaajana tavis ja kohteena joku näistä ö-luokan julkimoista, tämäkin ketju olisi sisällöltään hyvin toisenlainen. Vrt vaikka Tuksusta netissä levitettävät kuvat.

[QUOTE="vieras";29046913]Ruusilan typerää tempausta puolustelematta, mutta jos asetelma olisi toisin päin, eli kuvaajana tavis ja kohteena joku näistä ö-luokan julkimoista, tämäkin ketju olisi sisällöltään hyvin toisenlainen. Vrt vaikka Tuksusta netissä levitettävät kuvat.[/QUOTE]

Tällä käytöksellään Ruusila ikävimmässä tapauksessa on tullut tehneeksi itsestään juuri tälläisen maalitaulun.

Kylläpä repesin nauramaan kun neidon blogista löysin tämän koulukiusausta vastustavan julistuksen:

http://www.seiska.fi/Niko-and-amp-Sofia/Koulukiusaus/1012391

" Jos näet jonkun jolla ei ole kavereita, tai jota kiusataan koska hän on erilainen tai ujo, tai koska hänellä ei OLE COOLEIMPIA VAATTEITA tai niin paljon kavereita, niin MEE väliin.
Myös moikkaus tai hymy auttaa....

:D :D :D

Ok, hän mokasi. Eiköhän tuo tullut selväksi ja hän itse ymmärtänyt virheensä, kun kerran lähtöpassit saliltakin sai. Eivät nuo lukuisat haukkumasanat, joilla te häntä tässä ketjussa nimittelette, anna teistä yhtään parempaa kuvaa. Vai onko teistä oikein kutsua toista ihmistä noilla sanoilla? Minusta ei, mutta porukassahan kaikenlainen käytös tiivistyy...

Ok, hän mokasi. Eiköhän tuo tullut selväksi ja hän itse ymmärtänyt virheensä, kun kerran lähtöpassit saliltakin sai. Eivät nuo lukuisat haukkumasanat, joilla te häntä tässä ketjussa nimittelette, anna teistä yhtään parempaa kuvaa. Vai onko teistä oikein kutsua toista ihmistä noilla sanoilla? Minusta ei, mutta porukassahan kaikenlainen käytös tiivistyy...

Juu paitsi että ei ole itse ymmärtänyt tehneensä virheen. Törkeä eukko.

Sofia Ruusila vähättelee salikohua: "Puhetta tähän maailmaan mahtuu" | Viihde | Iltalehti.fi

Sofia Ruusila vähättelee salikohua: "Puhetta tähän maailmaan mahtuu"

Maanantai-iltana Sofia lisäsi uuden kuvan itsestään Instagram-kuvapalveluun. Kuva on otettu kuntosalin pukuhuoneesta. Päivän kohuun oli otettu kantaa myös kuvan alla olevassa kommenttiosiossa.

- Näköjään se [kuvan lataus] on tosiaan elämää suurempi asia! Ite vaan tarkotin sillä, että ois kiva jos miehet käyttäisi muutakin vaatetta kuin pelkät aluskalsarit salilla... Mutta aina ei voi vaatia että kaikki ymmärtää pointin. :D No onneks puhetta tähän maailmaan mahtuu, kuuluu naisen vastaus kommenttiin.

Ruusilalle jäi kaikesta päätellen epäselväksi se, miksi kuvan lataaminen oli aiheuttanut pahennusta.

- Se ois inhottavaa, jos kasvot ois näkyny, mutta kun kyse oli alakropasta. Vähän väliähän noita kuvia on, mutta kun just MÄ otin sen niin se oli vissiin liikaa.

Ruusila kommentoi itse Iltalehdelle maanantaina ottaneensa kuvan siksi, että lyhyet shortsit ovat epämiellyttävät muita "salietikettiä" noudattavia kohtaan.

IL

Miksiköhän lyhyet shortsit miehellä ovat Sofian mukaan salietiketin vastaiset, mutta nainen rinnat about paljaana ei?
Sohvilla on facebookissa PALJON itsensä ottamia kuvia salin (peilin kautta) ja niissä kaikissa näkyy silaria enemmän kun lihasta.
Sekö ei sitten ole mautonta?

• Tykkää
Reactions: tyttö-97
Tosi surullinen juttu. Tämä menisi inhimillisen erehdyksen piikkiin jos tekijä ymmärtäisi mitä teki. Eli käyttytyi kuin teini-ikäinen koulukiusaaja.

Mutta kun hän ei tunnu ymmärtävän. Pahin vetoomus seiskan blogissa oli se että onhan tästä muittenkin kanssa puhuttu, että kuvan henkilö herättää sallilal huomiota. Niin kuin se että muutkin on samaa mieltä jotenkin oikeuttaisi pilkaamaan julkisesti toista ihmistä.

Mietin myös sitä, onkohan Sofia itse joskus kokenut ivaa, kun ei kuitenkaan ihan puhtaasti suomalainen ole vaan toinen juuri tulee Marokosta...Luulisi silloin ymmärtävän taas hiemen enemmän.

Kaunis nainen - suosittelen jatkossa pitämään suun supussa ja postukset minimissä. Parempi kun vaan keskittyy näyttämään hyvältä.

• Tykkää
Sofia teki vakuutuspetoksen jossa valehteli että Chanelin laukku varastettiin. Kukaan ei sitä varastanut, Sohvilla rahat loppu ni saa lisää huulitäytteitä.

Sohvilla sama tyyli baarissa kuin salilla. Kyylää siellä muiden ihmisten ulkonäköä ja haukkuu muita. Hänen kanssaan ei voi keskustella yhtään mistään, koska koko ajan haukkuu muita ihmisiä. Surullista, mutta totta. Niko raukka joutuu kuunnella koko ajan sohvin valitusta ja pinnallisuutta. Lisäksi sohvi tuo koko ajan itseään esille keskustelussa, ei mitään empatia kykyä.

Miten voi ihminen muuttua niin paljon?

Sohvin instagram oli eilen täynnä kommentteja hänen käytöksestään, joita sofia poisteli aika nopeaan tahtiin. Siellä myös naureskelee tälle kohulle, anteeksi ei pyydä. Leuhka ämmä.

Kuinkakohan moni on huomannut että sofia treenaa nännit paljaana? Ei pidä rintsikoita ollenkaan.

Mihin salille tämä muuten vaihtoi? Itse treenaan myös kilpailijoiden seassa, ja saa nähdä jos tää ämmä uskaltaa samalle salille tulla!

• Tykkää
No voi voi. Meniköhän arvon rouvalta monster energyn duunikin kun ei näytä enää olevan mainintaa siitä fb-sivulla. Olis nyt vaan nöyrtynyt ja pyytänyt reilusti anteeks niin tota tuskin ois tapahtunut..

• Tykkää
[QUOTE="wieras";29054483]No voi voi. Meniköhän arvon rouvalta monster energyn duunikin kun ei näytä enää olevan mainintaa siitä fb-sivulla. Olis nyt vaan nöyrtynyt ja pyytänyt reilusti anteeks niin tota tuskin ois tapahtunut..[/QUOTE]

Ois mielenkiintoista tietää, että saiko sieltäkin potkut vai oliko sattumaa ettei kuulu enää monster energyyn. Ois kiva tietää myös missä toisella salilla nyt käy niin osaa vältellä. Pidin ennen tätä naista kauniina ja hyvänä esimerkkinä kuntoilun suhteen, mutta nyt hän näyttää samanlaiselta töröhuuli tyhjäpäältä kuin melkein kaikki muutkin.

• Tykkää

Yhteistyössä