Ruusila, voi luoja sua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, bimboa käytöstä on.. Ihmeellistä pukeutumisneuroosia, joka ei ulotu ainoastaan itseen. On surullista ja epäkunnioittavaa. Ikävä kyllä maineen puhdistaminen on vaikeaa vaikka pyytäisi anteeksi, koska ainakin minun silmissä on tosi pinnallinen ja ylimielinen tyyppi..

• Tykkää
Reactions: tyttö-97
Toisella palstalla joku oli jo sanonut lähettäneensä kuvan sekä Elixialle että iltapäivälehtiin. Katsotaan miten hommassa käy. Kävin jo vakoilemassa naisen fb-sivua josko siellä olisi ollut jotain lausuntoa, mutta ei ollut.

T: minulla ei ole elämää

[QUOTE="huh huh";29043202]Jos itse Elixiassa kävisin , en todellakaan menisi sinne niinkauan aikaa kuin kyseinen matami siellä pumppaa ja kuvailee! Eli boikottiin vaan![/QUOTE]

Peesiä tähän. En todellakaan haluaisi käydä kuntosalilla missä käy tuollainen älykääpiö joka voi käyttäytyä noin törkeästi. Toivottavasti saa porttikiellon sinne salille.

Törkeää! Antaa kyllä itsestään pinnallisen kuvan. Mä olen jotenkin kuvitellut tymässä päässä, että nämä puoliammatikseen treenaavat on niitä, jotka keskittyy itse asiaan, eikä naapurin pukeutumiseen. Kuvittelin ilmeisen väärin. Eikö tuollainen kuvaaminen ole laitonta, saati niiden julkaiseminen?

tulin vähän aikaa sitten salilta (täällä maakunnassa, eli ei mikään trendisali) ja kuulin kun muutama mies jutteli tästä asiasta. olivat todella tuohtuneita eivätkä todellakaan puhuneet mairittelevasti tämän naisen ulkonäöstä. mä en kuvaa ollut nähnyt ennen kuin tulin kotiin, mutta onhan tuo nyt törkeää! mielenkiinnolla seuraan eteneekö juttu mihinkään.

Törkeää! Antaa kyllä itsestään pinnallisen kuvan. Mä olen jotenkin kuvitellut tymässä päässä, että nämä puoliammatikseen treenaavat on niitä, jotka keskittyy itse asiaan, eikä naapurin pukeutumiseen. Kuvittelin ilmeisen väärin. Eikö tuollainen kuvaaminen ole laitonta, saati niiden julkaiseminen?

no häntä ei voi kyllä siihen kastiin lukea mukaan.. ihan bimbo ja tähdenlento tossa hommassa

[QUOTE="...";29043680]Tyttö taitaa paskantaa omaan sänkyynsä :D. Ei taida olla mikään ruudinkeksijä...[/QUOTE]

No jos ura on olla seiskalehden palstantäyte niin mahtaa olla varsinainen ruudinkeksijä juu. Mutta toi kuvaaminen ja juttu facessa on todella ala-arvoinen,vaikka olis kuinka tyhmä niin lisäksi moraali puuttuu kokonaan.

Todennäköisesti neiti vaan ajattelee, että kateelliset rumat akat ne siellä huutelee ja paheksuu. Minun osalta siitä ei kyllä ole kyse, minusta Sofia on todella kaunis. Tosin huulissa on liikaa täytettä, näyttää ankalta, mutta muuten. En vaan pidä ihmisistä, jotka saavat hupinsa toisten kustannuksella. Ymmärrän, että siellä salilla ollessaan voi mielessään päivitellä, että olipa asu ym. mutta tarviiko sitä ihan sosiaaliseen mediaan laittaa kuvaa, ja nauraa tyypille porukalla. Vittu miten ilkeetä ja rumaa käytöstä.

[QUOTE="piste";29043798]Moni näyttää sanovan, että laittaa palautetta elixiaan. Suosittelen..[/QUOTE]

sinne palautetta, ja pyysin heitä kertomaan mikä on Elixian kanta tuollaiseen salakuvaamiseen.

Viimeksi muokattu:
Harmi kun Niko otti noin pinnallisen ja ilkeän ihmisen vaimokseen, olisi saanut paremmankin! Minä en näe Sofiaa edes kauniina, keinotekoisena vain. Ja mikä tärkeintä, kyllä se käytös tekee ihmeitä kauneudelle! Tämä kyseinen rouva on ylimielinen, pinnallinen, itseään täynnä oleva ja näköjään vielä ilkeä ja pahansuopakin.

• Tykkää
Reactions: tyttö-97

Yhteistyössä