Ruusila, voi luoja sua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kyllä niin törkeä juttu, että toivon Ruusilaa sponssaavan kuntosalifirman (Elixia?) lopettavan asiakassuhteen ko. naisen kanssa välittömästi. Peukku ylös tuolle järjen äänelle kuvan kommenteissa.

aivan törkeetä. kiva jos muakin joku kuvais takaapäin kun pyllistän selluliitteineni ja sitten näkisin kuvani jossain haukuttavana. mä tekisin kunnianloukkaussyytteen

[QUOTE="vieras";29043097]no jo näkyy. Käsittämätön bimbo! Toivottavasti joutuu vastuuseen ja tajuu hävetä, voi luoja![/QUOTE]

Kyllähän tossa joku kunnianloukkaus taitaa tulla kyseeseen. Moukka eukko!

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29043095:
Moni kakku päältä kaunis.

Ja sisältä mätä.

Mä oon jonkin verran seuraillut FB:ssä tuota Ruusilaa, onhan se kaunis nainen ja aikamoisen duunin tehnyt fitness-kilpailuiden eteen mut tää oikeasti saa mut nyt lopettamaan sen seuraamisen. Se, että hän sattuu itse olemaan timmi ja kaunis "jetsett-julkkis", ei tee tuollaisesta junttikäytöksestä millään tavalla hyväksyttyä. Mitä_vitun_väliä mitä kenelläkin on siellä salilla päällä? Mut toki sillä on väliä, sattuihan hän treenaamaan rouva täydellisen edessä, eikä miellyttänyt tämän silmää.

• Tykkää
Reactions: tyttö-97
Ja sisältä mätä.

Mä oon jonkin verran seuraillut FB:ssä tuota Ruusilaa, onhan se kaunis nainen ja aikamoisen duunin tehnyt fitness-kilpailuiden eteen mut tää oikeasti saa mut nyt lopettamaan sen seuraamisen. Se, että hän sattuu itse olemaan timmi ja kaunis "jetsett-julkkis", ei tee tuollaisesta junttikäytöksestä millään tavalla hyväksyttyä. Mitä_vitun_väliä mitä kenelläkin on siellä salilla päällä? Mut toki sillä on väliä, sattuihan hän treenaamaan rouva täydellisen edessä, eikä miellyttänyt tämän silmää.

Taisi pilkka napsahtaa omaan nilkkaan.

Yhteistyössä