Ruusila, voi luoja sua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
HYVÄ Elixia! Boikottiin tuo kumiankka!

"Mallinakin tunnettu Sofia Ruusila-Nousiainen latasi viikonloppuna Facebookiin kuvan, jossa hän arvosteli kanssakuntoilijaa. Kuvassa näkyy takaapäin ilmeisesti taljalaitteessa kuntoileva, t-paitaan ja lyhyisiin sortseihin pukeutunut mies.

-Ihanat maisemat mulla takareisilaitteessa, Sofia kirjoitti kuvan yhteyteen.

Osa Sofian Facebook-kavereista naureskeli kuvalle, mutta muutama ymmärsi moittia Sofian kuvan julkaisemista tyylittömäksi. Kuva levisi ja leviää edelleen sosiaalisessa mediassa, jossa Sofian käytöstä, suoranaista kiusaamista, ihmetellään.

Sofia on sittemmin poistanut kuvan.

Elixian toimitusjohtaja Miika Huotari on Sofian lataamasta kuvasta tietoinen.

- Sofia on toiminut täysin väärin. Olemme pöyristyneitä Sofian toiminnasta ja olemme ryhtyneet toimenpiteisiin. Se, että Sofia poisti kuvan ei muuta asiaa, Huotari sanoo.

Elixiassa, kuten muissakin kuntosaleissa, kuvaaminen on ehdottoman kiellettyä ilman kuvattavan lupaa.

- Tämäntyyppinen toiminta on vastoin jäsensopimuksen ehtoja ja johtaa jäsenyyden irtisanomiseen.

Sofia itse perustelee kuvan lataamista sillä, että mies treenaa aina bokserit tai pienet aluskalsarit jalassa.

- Se on on epämiellyttävää muita salietikettiä noudattavia kohtaan, Sofia sanoo Iltalehdelle.

Huotarin mukaan Sofia tai kukaan muukaan ei ole valittanut kanssakuntoilijoiden pukeutumisesta.

- Tein virheen kun puutuin asiaan henkilökohtaisella Facebook-sivullani, sen myönnän, Sofia sanoo."

"- Tein virheen kun puutuin asiaan henkilökohtaisella Facebook-sivullani, sen myönnän, Sofia sanoo."
Niin "myöntää" kun asia päätyi iltalehteen ja elixian toimitusjohtajan korviin.
Mutta sitä ennen kun hänen ystävänsä kirjoitti ( http://aijaa.com/tFXo96 ) tähän kuvaan Sofian mauttomasta käytöksestä kiukutteli kuin pieni lapsi takaisin :D
V.ttu mikä pintaliitäjä kakara (käytökseltään, iän perusteella luulisi muuta), huomaa ettei todellakaan ole pahoillaan käytöksestään.. kuvankin poisti vain kun huomasi että oho mun kanssa on noin moni eri mieltä ja pitää tyylittömänä mun käytöstä.. miten tässä nyt näin on voinut käydä kaikkienhan pitäis kehua mua ja ylistää mun ajatuksia #salilekasalilvika :D
Harmi vain että Niko on haksahtanut vain ulkonäön perusteella ton naisen kelkkaan.. ennen hän olikin niin mukavan oloinen mies bb:ssä mutta harmiksi hänestäkin huomaa jo miten Sofia on hänenkin ajatus maailmaansa vaikuttanut.. negatiivisesti.

• Tykkää
Reactions: tyttö-97
[QUOTE="vieras";29045384]HYVÄ Elixia! Boikottiin tuo kumiankka!

"Mallinakin tunnettu Sofia Ruusila-Nousiainen latasi viikonloppuna Facebookiin kuvan, jossa hän arvosteli kanssakuntoilijaa. Kuvassa näkyy takaapäin ilmeisesti taljalaitteessa kuntoileva, t-paitaan ja lyhyisiin sortseihin pukeutunut mies.

-Ihanat maisemat mulla takareisilaitteessa, Sofia kirjoitti kuvan yhteyteen.

Osa Sofian Facebook-kavereista naureskeli kuvalle, mutta muutama ymmärsi moittia Sofian kuvan julkaisemista tyylittömäksi. Kuva levisi ja leviää edelleen sosiaalisessa mediassa, jossa Sofian käytöstä, suoranaista kiusaamista, ihmetellään.

Sofia on sittemmin poistanut kuvan.

Elixian toimitusjohtaja Miika Huotari on Sofian lataamasta kuvasta tietoinen.

- Sofia on toiminut täysin väärin. Olemme pöyristyneitä Sofian toiminnasta ja olemme ryhtyneet toimenpiteisiin. Se, että Sofia poisti kuvan ei muuta asiaa, Huotari sanoo.

Elixiassa, kuten muissakin kuntosaleissa, kuvaaminen on ehdottoman kiellettyä ilman kuvattavan lupaa.

- Tämäntyyppinen toiminta on vastoin jäsensopimuksen ehtoja ja johtaa jäsenyyden irtisanomiseen.

Sofia itse perustelee kuvan lataamista sillä, että mies treenaa aina bokserit tai pienet aluskalsarit jalassa.

- Se on on epämiellyttävää muita salietikettiä noudattavia kohtaan, Sofia sanoo Iltalehdelle.

Huotarin mukaan Sofia tai kukaan muukaan ei ole valittanut kanssakuntoilijoiden pukeutumisesta.

- Tein virheen kun puutuin asiaan henkilökohtaisella Facebook-sivullani, sen myönnän, Sofia sanoo."[/QUOTE]

Ei voinut sitten henkilökunnalle mennä sanomaan miehestä, jos hänellä sopimattomat vaatteet. Huomasin vasta äsken, että boxerithan nuo taitaa olla jalassa. Todennäköisesti mies luulee, että noita kuuluu salilla käyttää, muiden sortsit näyttäneet samalta. vähä-älyinen mies todennäköisesti kyseessä, joten tosi törkeää nauraa toiselle, mahdollisesti sairaalle ihmiselle. Parempi mennä ihan auttamaan ja kehoittamaan pukeutumaan johonkin muuhun, ettei muut naureskele selän takana. Alusvaatteissa treenaaminen kun tuskin on sallittua niin miehiltä kuin naisilta. Ymmärrän kyllä ärsyyntymisen. Ei kai naisetkaan rintaliiveillä voi mennä treenaamaan tai läpinäkyvillä pitkialkkareilla tms. Alushousut salilla ovat myös aika epähygieeniset, jos tosiaan on vetäissyt vaan housut alas ja mennyt samoilla boxereilla treenaamaan.

No joo... onhan se hieman mautonta arvostella toista kuntoilijaa ja vielä laittaa kuva hänestä Facebookiin, mutta enemmänhän tuo oli vitsi kuin solvaus. Tuo kuntoilija oli hassuissa vaatteissa ja ei hänen naamansa ole kuvassa näkynyt. Kuntosalilla ei saa kuvata juu juu... tiedetään. Mutta olisihan tuo kuvan mies herättänyt hilpeyttä ihan missä tahansa julkisella paikalla.

[QUOTE="vieras";29045430]Ei voinut sitten henkilökunnalle mennä sanomaan miehestä, jos hänellä sopimattomat vaatteet. Huomasin vasta äsken, että boxerithan nuo taitaa olla jalassa. Todennäköisesti mies luulee, että noita kuuluu salilla käyttää, muiden sortsit näyttäneet samalta. vähä-älyinen mies todennäköisesti kyseessä, joten tosi törkeää nauraa toiselle, mahdollisesti sairaalle ihmiselle. Parempi mennä ihan auttamaan ja kehoittamaan pukeutumaan johonkin muuhun, ettei muut naureskele selän takana. Alusvaatteissa treenaaminen kun tuskin on sallittua niin miehiltä kuin naisilta. Ymmärrän kyllä ärsyyntymisen. Ei kai naisetkaan rintaliiveillä voi mennä treenaamaan tai läpinäkyvillä pitkialkkareilla tms. Alushousut salilla ovat myös aika epähygieeniset, jos tosiaan on vetäissyt vaan housut alas ja mennyt samoilla boxereilla treenaamaan.[/QUOTE]

Mun mielest eivät edes nöytä boxereilta vaan ovat lyhyet shortsit. Ja silti tuolla ei ole mitään merkitystä, vain idiootti "hoitaa asian" ottamalla salakuvia, levittää niitä nettiin ja naureskelee julkisesti henkilölle kaveriensa ja kaikkien kuvan näkevien kanssa!

Normaali ihminen olisi ilmoittanut henkilökunnalle että voisivatko mainita ko. henkilölle että nuo eivät ole soveliaita vaatteita salille.

Mutta pinnallinen idiootti on pinnallinen idiootti.

[QUOTE="vieras";29045462]No joo... onhan se hieman mautonta arvostella toista kuntoilijaa ja vielä laittaa kuva hänestä Facebookiin, mutta enemmänhän tuo oli vitsi kuin solvaus. Tuo kuntoilija oli hassuissa vaatteissa ja ei hänen naamansa ole kuvassa näkynyt. Kuntosalilla ei saa kuvata juu juu... tiedetään. Mutta olisihan tuo kuvan mies herättänyt hilpeyttä ihan missä tahansa julkisella paikalla.[/QUOTE]

Tuollainen herättää hilpeyttä ainoastaan idiooteissa, aikuisissa ex-koulukiusaajissa jotka kouluiän jälkeen jatkaa juurkin nauramalla ja lataamalla kiusaamiskuvia nettiin. Varmaan itse tykkäisit hyvää jos jokun "sofiaruusilan" mielestä sinä näytät takaapäin kuntosalilaitteessa naurettavalta pyllistellessäsi niin sun kuvan vois sitte ladata nettiin muiden haukuttavaksi ja naurettavaksi koska "sehän on vaan hilpeyttä herättävä". Kuntosali joka tuollaista sallii ei ole paikka johon ainakaan minä haluaisin mennä treenaamaan.

• Tykkää
Reactions: Rabamurakas
[QUOTE="vieras";29045556]Tuollainen herättää hilpeyttä ainoastaan idiooteissa, aikuisissa ex-koulukiusaajissa jotka kouluiän jälkeen jatkaa juurkin nauramalla ja lataamalla kiusaamiskuvia nettiin. Varmaan itse tykkäisit hyvää jos jokun "sofiaruusilan" mielestä sinä näytät takaapäin kuntosalilaitteessa naurettavalta pyllistellessäsi niin sun kuvan vois sitte ladata nettiin muiden haukuttavaksi ja naurettavaksi koska "sehän on vaan hilpeyttä herättävä". Kuntosali joka tuollaista sallii ei ole paikka johon ainakaan minä haluaisin mennä treenaamaan.[/QUOTE]

Peesi.

:O Voi luoja!
Hyvä että tuo tyhmä temppu on saanut julkisuutta. Mikä tai kuka tuo tyyppi luulee olevansa?!
Todella, todella mauton "vitsi".
Ei vaikuta kauhean tosissaan treenaavan, kun kerta on aikaa tuojetalla muiden pukeutustyyliä salilla!

Mä joskus pidin vielä tota Sofiaa kohtuullisen fiksuna tommoseks pintaliitäjäks, mutta nyt kyllä katos se pienikin arvostus.. Miten voikaan olla ihminen noin täynnä itseään?! Ei ymmärrä :headwall: eikö se sali olekaan kaiken kokoisille ja näköisille kävijöille ja pitääkö ihan oikeasti olla vaatteet vimpan päälle? Todennäköisesti ruusila itse treenaa microshortseissa ja pikkutopissa...

• Tykkää
Tässä tilanteessa Sofia voisi mennä itseensä ja nöyrästi pyytää anteeksi aiheuttamaansa mielipahaa ja typerää käytöstään! Selittelyt ei auta yhtään, jos on yhtään kunnioitusta ni pyytäis nöyrimmin anteeksi julkisesti.

Tää on ollu paha aivopieru kyllä alkaa julkisesti tällaista julkaisemaan.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";29045462]No joo... onhan se hieman mautonta arvostella toista kuntoilijaa ja vielä laittaa kuva hänestä Facebookiin, mutta enemmänhän tuo oli vitsi kuin solvaus. Tuo kuntoilija oli hassuissa vaatteissa ja ei hänen naamansa ole kuvassa näkynyt. Kuntosalilla ei saa kuvata juu juu... tiedetään. Mutta olisihan tuo kuvan mies herättänyt hilpeyttä ihan missä tahansa julkisella paikalla.[/QUOTE]

Mä en edes tajunnut kuvaa katsoessani, mikä tuossa on "Se Juttu".
Piti lukea kommentit, jotta tajusi, mille Sofia vähämielisine ystävineen naureskelee.

Kysyin myös parilta kaverilta tajuavatko he tuon kuvan pointtia, eikä yksikään nähnyt kuvassa mitään kummallista.
Millainen urpo ihmisen täytyy olla, että se edes kiinnittää tuollaiseen asuun mitään huomiota?!

Ja toi Sofian selittely niin noloa, selvästi keksinyt jälkeenpäin jotain muka fiksua, joka ei kuulostaisi niin ilkeältä, kuten nyt tuo "hän on aina pukeutunut sopimattomasti ja se inhottaa kanssakuntoilijoita".
Hah hah.

Kohuhan ei tule antamaan minkäänlaista opetusta siitä, että miten muihin suhtautuu, ainoa opetus on se, että ehkä tajuaa olla kertomatta ajatuksiaan ääneen. Asenne sen sijaan ei minnekään muutu.

[QUOTE="vieraana";29046049]http://www.seiska.fi/Niko-and-amp-Sofia/Karpasesta-harkanen/1018894

ei mitään katumusta. Ei mitään ymmärrystä siitä, että mikä meni pieleen.[/QUOTE]

Voi ei.. aina vaan pahenee :/ Nyt kyllä kannattas pysyä ihan hiljaa vaan.

Yhteistyössä