Mitä (pakastettavaa) ruokaa voisin tehdä tacomaustetusta jauhelihasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä oli edellispäivänä ruokana tortillaa, johon paistoin runsaasti jauhelihaa jonka maustoin tacomausteella. Jauhelihaa jäi aika paljon ja oon nyt yksin kotona viikonlopun joten se jää syömättä jos siitä ei tee mitään. Vinkkejä mitä voisin tuosta tehdä, se kun on nyt tosiaan erittäin voimakkaasti maustettua. Semmoista, jonka voisin laittaa pakkaseen ja ottaa sieltä sitten joskus kun en ehdi tekemään ruokaa.

osta tortilloja täytä ne jauhelihalla laita ne uunivuokaan ja juustokastike päälle ja paista.
voit pakastaa ne uunivuuassa ja kun olet ottanut sulamaan niin keittelet juustokastikkeeen ja kaadat sen vuokaaan ja koko komeus uuniin.

osta tortilloja täytä ne jauhelihalla laita ne uunivuokaan ja juustokastike päälle ja paista.
voit pakastaa ne uunivuuassa ja kun olet ottanut sulamaan niin keittelet juustokastikkeeen ja kaadat sen vuokaaan ja koko komeus uuniin.

Siis että laitan nyt jauhelihalla täytetyt tortillat vuuassa pakkaseen, ja sitten kun ne on tarkoitus syödä, niin keitän sen juustokastikkeen siihen?
Mulla on noita tortillalevyjäkin tuossa vielä ylimääräisinä.

Lasagnea en viitsi tuosta jauhelihasta tehdä, sitäpaitsi jostain syystä mun lapset ei edes kauheasti tykkää lasagnesta ;)

[QUOTE="vieras";29011221]Siis että laitan nyt jauhelihalla täytetyt tortillat vuuassa pakkaseen, ja sitten kun ne on tarkoitus syödä, niin keitän sen juustokastikkeen siihen?
Mulla on noita tortillalevyjäkin tuossa vielä ylimääräisinä.

Lasagnea en viitsi tuosta jauhelihasta tehdä, sitäpaitsi jostain syystä mun lapset ei edes kauheasti tykkää lasagnesta ;)[/QUOTE]

Tee tortillapitsoja ja pakasta.

Ja mikä estää pakastamasta sen jauhiksen semmoisenaan?

Mä usein ostan jauhelihaa ja paistan vain suolan kanssa. Se on näppärä heittää sitten keiton sekaan, varsinkin jos annostelee pienemmiksi osiksi. Varsinkin tuo valmiiksi maustettu olis hyvä heittää vain melkein kypsien perunoiden yms. sekaan :P

Yhteistyössä