The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
:hug: Osanotot PK:lle :(


Käytiin ruokakaupassa äsken ja eskarilaista pitäis kohta lähteä hakemaan kotiin. Pitsat syötiin miehen kans päiväruuaks, teen lapsille sit jotain muuta iltapäivällä kun äsken ovat kuitenkin syöneet tarhassa ja koulussa..

Eilen muuten kun tein sen 7 minuutin "pikajumpan" vai mikä treenihommeli se olikaan, lihaksissa ympäri kroppaa tuntuu pientä kipua eli kaipa se jotain ees teki. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29007584:
Tänään kuulemma pitääs viettää iltaa aikuisten kesken ja samalla vähän ehkä maistella vettä väkevämpää,mutku mä en ny tiedä jaksanko mä mitään sellasta. Ja sitte pitääs laittaa taas lapset yökylään ja ja ja..
:hug:...koetahan päätyä jonkinlaiseen kompromissitissiin...

Mä kyllä voisin vaikka tännään ottaakin semmoset simpsukat nutturatöttermannit. Vaikka eihän se tois kuin hetkellistä helpotusta ja huonolla tuurillansa huomiseksi piänsärkyä..tosin se nyt varmaan juilis muutenkin, on tuon kallon kanssa ollut vähän nihkeetä, eli ei sinänsä tois muutosta tilanteeseen. Hidastetta kyllä mutta niistä ei välitetä.

Ehdin sitten epähuomiossa laatia loppuviikoksi suunnitelmia, tai itteni siirtämistä lähinnä. Mutta kuinkas ollakaan - puihinhan se meni. Kun armas mies oli sitten - hopsansaa trallallaa - unohtanut informoida mua tämän viikonlopun tapahtumista ja juoksuista. Buoeno.

Nyt sitten on hiukan kahtiajakoinen olotila päällänsä. Toinen jalka ikään kuin oven ulkopuolella ja toinen kasvattamassa juuria paikallensa. No, minkäs teet - erehtyminen on inhimillistä ja elämä on dnata :p

Taijanpa sitten lähteä tuijottelemaan tuota ompelukonetta ja kattomaan oisko siitä yhteistyökumppaniksi. Vaikka niin eilen jo vannoin ja vakuutin etten ennää ikinäkoskaan tuohon koneeseen päin pierasekaan :D...ei oikein sujunut eilettäin nämä meikäläisen ompelukset, meni turkiksi kyllä huolella. Mutta sainpas vaan valmiiksi, jee!

Leipoakin tekis mieli - loppasuu mikä loppasuu - mutta jos nyt tässä kärvistelisin. Taijan tuupata porkkanan suuhuni :p
 
Pitkästä aikaa tulin vilkaisemaan mitä teille kuuluu. :wave:
Onnea Metis pikkuisesta :flower:
Osanottoni pikkukaupunkilaiselle. :hug:

Mukavaa viikonloppua teille !

Mekin saatiin huonoja uutisia keskiviikkona, äidin syöpä on tehnyt etäispesäkkeen keuhkoihin
ja maksaan, rintakehässä näkyi myös jotain harmaata.
Onneksi ei ollutkaan levinnyt aivoihin, vaikka lääkäri ensin sanoi olevan levinnyt joka paikkaan.

Mitäs teille muille kuuluu ?
Joko Astrolabe ja Data ovat saanneet pienokaisen?
Äidin hoitoja jatketaan, kesäkuussa loppui sytostaatti ja sädehoidot ja nyt oli 3 kk aikana ehtinyt
lähettää etäispesäkkeitä. :|
 
Viimeksi muokattu:
:hug:...koetahan päätyä jonkinlaiseen kompromissitissiin...

Mä kyllä voisin vaikka tännään ottaakin semmoset simpsukat nutturatöttermannit. Vaikka eihän se tois kuin hetkellistä helpotusta ja huonolla tuurillansa huomiseksi piänsärkyä..tosin se nyt varmaan juilis muutenkin, on tuon kallon kanssa ollut vähän nihkeetä, eli ei sinänsä tois muutosta tilanteeseen. Hidastetta kyllä mutta niistä ei välitetä.

Ehdin sitten epähuomiossa laatia loppuviikoksi suunnitelmia, tai itteni siirtämistä lähinnä. Mutta kuinkas ollakaan - puihinhan se meni. Kun armas mies oli sitten - hopsansaa trallallaa - unohtanut informoida mua tämän viikonlopun tapahtumista ja juoksuista. Buoeno.

Nyt sitten on hiukan kahtiajakoinen olotila päällänsä. Toinen jalka ikään kuin oven ulkopuolella ja toinen kasvattamassa juuria paikallensa. No, minkäs teet - erehtyminen on inhimillistä ja elämä on dnata :p

Taijanpa sitten lähteä tuijottelemaan tuota ompelukonetta ja kattomaan oisko siitä yhteistyökumppaniksi. Vaikka niin eilen jo vannoin ja vakuutin etten ennää ikinäkoskaan tuohon koneeseen päin pierasekaan :D...ei oikein sujunut eilettäin nämä meikäläisen ompelukset, meni turkiksi kyllä huolella. Mutta sainpas vaan valmiiksi, jee!

Leipoakin tekis mieli - loppasuu mikä loppasuu - mutta jos nyt tässä kärvistelisin. Taijan tuupata porkkanan suuhuni :p
Mä juuri toissapäivänä tein rahkapiirakkaa ja eilen piti sitte leipasta lapsille rahkapullia ja itelle samanmoinen satsi. Huomenna sitten leivotaan taas pari pellillistä pizzaa ( on nääs pizzapäivä )
 
Alkuiltaa ketjuun:wave:

Mulla on täällä nyt karvainen laina"lapsi" hoidossa:heart: Käytiin pissillä ja nyt se köllii tossa jaloissa. Onneksi olen saanut tälläisen lainaan niin ei ilta tunnu yksinäiseltä.Omaa kun en kerrostaloon viitsi ottaa niin hoidokki on sopiva.
 
Ja heti perään kysymys.

Pitäs tehdä tortilla pitsoja mutta en oikeen tiedä mitkä sopii keskenään yhteen siis täytteitä. Olis jauhelihaa vähän,maustamattomia kanasuikaleita,tonnikalaa tavallista,tonnikalaa chilikastikkeessa,ananaksia,muutama kirsikkatomaatti ja pippurimetukkaa. Ja tietysti juustoraastetta. Noista pitäs nyt taikoa pitsoja tortillapohjille,saako noista mitään?!
 
Ja heti perään kysymys.

Pitäs tehdä tortilla pitsoja mutta en oikeen tiedä mitkä sopii keskenään yhteen siis täytteitä. Olis jauhelihaa vähän,maustamattomia kanasuikaleita,tonnikalaa tavallista,tonnikalaa chilikastikkeessa,ananaksia,muutama kirsikkatomaatti ja pippurimetukkaa. Ja tietysti juustoraastetta. Noista pitäs nyt taikoa pitsoja tortillapohjille,saako noista mitään?!
Saahan noista vaikka mitä.
Itte kumminkin pitäisin lihat ja kalat erillään.
Juustoraaste ja tomaatit sopii ja oikeastaan kuuluu jokseenkin jokaiseen pitsaan. Vähän määristä kiinni, et paljonko mitäkin on ja montako tortillapitsaa meinaat tehdä.
 
Saahan noista vaikka mitä.
Itte kumminkin pitäisin lihat ja kalat erillään.
Juustoraaste ja tomaatit sopii ja oikeastaan kuuluu jokseenkin jokaiseen pitsaan. Vähän määristä kiinni, et paljonko mitäkin on ja montako tortillapitsaa meinaat tehdä.
Noita pohjia on 8 mutta tuskin mä kaikkia teeen tai edes täytteet riittäis kaikkiin. en vaan tiedä mitkä sopis keskenään yhteen.
 
Pitkästä aikaa tulin vilkaisemaan mitä teille kuuluu. :wave:
Onnea Metis pikkuisesta :flower:
Osanottoni pikkukaupunkilaiselle. :hug:

Mukavaa viikonloppua teille !

Mekin saatiin huonoja uutisia keskiviikkona, äidin syöpä on tehnyt etäispesäkkeen keuhkoihin
ja maksaan, rintakehässä näkyi myös jotain harmaata.
Onneksi ei ollutkaan levinnyt aivoihin, vaikka lääkäri ensin sanoi olevan levinnyt joka paikkaan.

Mitäs teille muille kuuluu ?
Joko Astrolabe ja Data ovat saanneet pienokaisen?
Äidin hoitoja jatketaan, kesäkuussa loppui sytostaatti ja sädehoidot ja nyt oli 3 kk aikana ehtinyt
lähettää etäispesäkkeitä. :|
:hug:....jopas saittekin huonoja uutisia. Voimia kovasti teille kaikille. Nyt vain taisteluhenkeä päälle ja kohti hoitorupeamaa.

Olen hengessä mukana.

Kaikesta huolimatta - lämmintä viikonloppua sinulle :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä