The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Dippikasvikset on hyviä myös. Tosin mulla menee ne ilman dippiäkin, melkeen mieluummin ilman dippiä...mistä tuli mieleen että mun on muistettava ostaa huomenna taas kilon porkkanapussi :p...ja lisää kukkakaaliakin :p
Mää tykkään kyllä napostella kasviksia pelkiltäänkin, mutta rakastan american dippikastiketta yli kaiken. Ja koska en sipseistä pidä, niin kasvitsen napostelu on hyvä vaihtoehto :p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
kahvikirahvi
pitkäkaulan ja pikkupitkäkaulan symbioosi kisujensa kanssa kuulostaa hienolta
Joo, kisut on kavereita sen verran että ne leikkii, nukkuu, syö ja käy laatikolla yhdessä. Mutta välillä ne painii semmosta tahtia että itteä hirvittää. Niilo kun menee lähelle mun nähdäkseni leikkimielessä, niin Nykä heittäytyy selälleen maahan, sähisee kun piru ja näyttää kynsiä. Mutta muuten ne on niin nätisti keskenään että en viiti huolestua.

Mutta mää taidan kans painua unten maille ja napata karvapallit viereen, tossa ne jo sängyllä odottelee. HY täältäkin :kiss:
 
Joo, kisut on kavereita sen verran että ne leikkii, nukkuu, syö ja käy laatikolla yhdessä. Mutta välillä ne painii semmosta tahtia että itteä hirvittää. Niilo kun menee lähelle mun nähdäkseni leikkimielessä, niin Nykä heittäytyy selälleen maahan, sähisee kun piru ja näyttää kynsiä. Mutta muuten ne on niin nätisti keskenään että en viiti huolestua.

Mutta mää taidan kans painua unten maille ja napata karvapallit viereen, tossa ne jo sängyllä odottelee. HY täältäkin :kiss:
:LOL: HY :kiss:
 
Hmmmm... Kuulostaa seksyltä... Monta sataa vuotta vanhan nimittäin luulis erottuvan katukuvassa, paitti jos ei o hirveen hyvin säilynyt.
Mut noidilla on taikajuomia ja -voiteita joka lähtöön.

Jotenkin veikkaan, että Kyöpelin kylppärikaapissa on lukematon määrä purnukoita, joiden käyttötarkoitus ei meikäläiselle koskaan tule valkenemaan.


Aika hyvät keitokset tosiaan löytyy. Ja iltaa kaikille :wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä