The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29002190:
Kyöpelihän on oikeasti monta sataa vuotta vanha ja viisas nainen.
Nyt on pakko mennä etsimään taas Masa, että saan nämä vanhat luuni siirrettyä työpaikaksi kutsuttuun paikkaan. Taidan mennä luudallani niin sujuu sutjakammin. Hyvää yötä :kiss:
Hmmmm... Kuulostaa seksyltä... Monta sataa vuotta vanhan nimittäin luulis erottuvan katukuvassa, paitti jos ei o hirveen hyvin säilynyt.
Mut noidilla on taikajuomia ja -voiteita joka lähtöön.

Jotenkin veikkaan, että Kyöpelin kylppärikaapissa on lukematon määrä purnukoita, joiden käyttötarkoitus ei meikäläiselle koskaan tule valkenemaan.
 
En nyt viiti aloittaa taas omaa ketjua kukkujille, kun ilmeisesti tässä ketjussa on niitä?
Miksi hereillä?
Huhut uloskirjautumisestasi olivat suuresti liioiteltuja?

Ai miksi hereillä? Jos näet NukkuMasan, niin käske tänne. Nukkuisin mielelläni oitis, mikäli tuo herra kaataisi kottikärryillä unihiekkaa silmiin. Mut ei o näkyny miestä, eikä kottikärryjä aikoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29002185:
Se päivä tulee kun sen voi niellä. Yhtenä päivänä tulee päivä, jolloin huomaat, että sinun hyvä olla juuri siinä ja nyt. Kuinka kaunis maailma onkaan ja uskot, että kaikki hyvä on vielä mahdollista.
Tähän palatakseni, näin aamun mustina pikkutunteina:

Mun filosofiani, jos mulla sellaista on, on aina sanonut, et haudassa saa taatusti maata tarpeeksi kauan. Et sinne kiirehtiminen on ihan turhaa. AleksanteriSuurikin on maannu haudassa jo pari tuhatta vuotta, mut ei sieltä käsin hirveesti pysty vaikuttamaan kuningaskuntansa asioihin.

Kotka voi lentää matalalla, mut kana ei koskaan pääse korkealle. Tossa mielessä mä tykkään noidista, koska luutansa satulassa putoamisenkin uhalla tietävät, miltä lentäminen tuntuu.

Toinen filosofiani, siis olettaen, että mulla semmoinen on, sanoo, et vain ne joita rakastamme voivat meitä vahingoittaa. Muut voivat korkeintaan tappaa. Jolloin jokainen päivä johon hengissä herää kertoo sen, et tilanne ei ollut kuolemanvaarallinen.

Mut eipä noi filosofiat elämästä yhtään mukavampia tee.
 
IhanaValo
Huomenta!

Taas pitäis lapset käydä herättämässä, alkaa hirvee valitus että väsyttää ja kaikki tarvittavat tavarat on häveissä vaikka ois illalla laitettu valmiiks...mutta siitäkös se narina vaan yltyy. Sit pitäis aamupalaakin saada syötettyä noille...huoh.
 
Huomenta!

Taas pitäis lapset käydä herättämässä, alkaa hirvee valitus että väsyttää ja kaikki tarvittavat tavarat on häveissä vaikka ois illalla laitettu valmiiks...mutta siitäkös se narina vaan yltyy. Sit pitäis aamupalaakin saada syötettyä noille...huoh.
Äidin rooli.

Jälkikasvusi tykkää sinusta hirveesti joka tapauksessa. Joten saat ihan luvan kanssa olla paskamainen mutsi.
 
No ei ny oikeesti oo kauheen vaikeeta.

Jos sä lähtisit toisen naarasotuksen perään, niin ero ei olis sun mielestä kauheen bigdeal.

Mut jos emäntäsi heittäis sut pellolle, niin siin piisais joksikin aikaa pureksittavaa.
tietysti

se mitä mä yritin sanoa oli se, että niissäkään vähissä tapauksissa mies ei varsinaisesti ole aloitteentekijä vaan meitä viedään aina kuin pässiä narussa
 
tietysti

se mitä mä yritin sanoa oli se, että niissäkään vähissä tapauksissa mies ei varsinaisesti ole aloitteentekijä vaan meitä viedään aina kuin pässiä narussa
Toi on kauhee kohtalo urosotukselle. Tai toki saa viedä ja se on ihan kivaa, mut jos viedään päätä leikattavaksi, niin tämä pässi karkaa. Tykkään päästäni, vaik ei se kovin kaunista katsottavaa olekaan. Jotenkin silti sopii kaulani kierteisiin.
 
kahvikirahvi
Mistä uloskirjautumisesta? :D

Joo ja tosiaan, kun tänäänkin (eilen siis) ensimmäinen oppitunti oli klo 17:50 niin päivärytmi on aika eskolasta.
Luin eilen sitä tarinaketjua, ja sun kommenteissa nimimerkki näkyi harmaana ja luulin että oot poistanut tunnuksesi. Se oli hämäävää koska muistan että kommentoit ne kommentit mustana, ja nyt ne näkyi harmaana. Ehdin jo tehdä johtopäätöksiä ja raportoida tänne että oot poistunut keskuudestamme :D
 
kahvikirahvi
Huomenta! Aamulla kun pp heräs niin sen yskä ja aivastukset kuulosti niin hirveän pahalta että ajattlein että on kipeäksi tulossaja ilmotin jo tarhaan että ei olla tulossa, mutta kappas. Ei se enää yhtään kipeältä kuulosta |O
 
no päevää

joko oot toipunut juoksukisoista vai ootko vielä kuin sahapukki
Kyllähän mä alan olla jo ihan toipunut. Maanantai ja tiistai oli aika tuskasia päiviä, etureidet oli ihan tulessa, mutta nyt ei tunnu oikeestaan enää missään, tietty jos menis juoksemaan, niin saattaa olla, että jossain vielä tuntuis. Nopeutti varmastikin palautumista, tuo mun työ, kun on pakko olla jalkojen päällä ja käyttää niitä kipeitä lihaksia, niin vetreytyvät nopeammin..

Mä oon tässä jo uusia kisoja kattellu... :whistle:
 
kahvikirahvi
ainoo mitä en kehtaa myöntää on se että en suoraan sanottuna ymmärtänyt mitä sä tolla nikin harmaantumisella tarkoitit :ashamed:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2285071-tehdaanko-tallainen-ketju-kuvaile-palstalaista-mielikuvan-joka-nikista-tulee-perusteella/sivu9.html

# 222
Muistan ihan selvästi että PG kirjoitti ton kommentin kirjautuneena. En muuten olisi vastannut # 223 mitään yyveeboksiin laittamisesta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä