Mie taidan mennä yhden tenttikirjan ääreen vaikka ei kyllä yhtään huvittaisi :kieh:
Hyvää yötä:kiss:Vaan mää taidan painua petiin, jäi eilen unet niin vähille että nyt on pakko raahautua sänkyyn. HY kaikille, tinkulle varsinkin :kiss:
Mua väsyttää |O:vampire:
Mulla on tylsää.
kelläpä ei:vampire:
Mulla on tylsää.
No samperi. Kaikki sarjatki jatkuu vasta ens kuussa. Jottain pitäs keksiä.kelläpä ei
mä en ole vielä päivittänyt, venttailen kokemuksiaOtin sitten ja päivitin iPhööniini iOs 7... Pakko sanoa, että edellinen ohjelmisto toimi sulavammin.
tuu ruotimaan ravun saksiaEn nukukaan. On nälkä, mutta en kauheesti viittis kokkailla kun täällä nukkuu kaikki muut. Paitsi mirrit, niillä on rallit menossa.
Ihan jees, mutta ios6 toimi vähän sulavammin. Mutta en tuomitse täysin vielämä en ole vielä päivittänyt, venttailen kokemuksia
Mää olen täällä kauheassa näkkileipäkierteessä |OEn nukukaan. On nälkä, mutta en kauheesti viittis kokkailla kun täällä nukkuu kaikki muut. Paitsi mirrit, niillä on rallit menossa.
SAMIS! Söin kolme näkkileipää illalliseksi. Ja puoli paketillista mansikkadominoja Paistettua munaa olis tehny mieli, mutta eih.Mää olen täällä kauheassa näkkileipäkierteessä |O
Kiitos mutta ei kiitos. Rapu on vähän turhan eläimellinen meikäläisen ravintoketjuun.tuu ruotimaan ravun saksia
Ääh, mää olen niin katkera kun en ostanu mitään herkkua kaupassa käydessäni! Siellä muka hyveellisenä ajattelin että eihän tässä mitään makeaa tarvi, perse levenny muutenki :snotty:SAMIS! Söin kolme näkkileipää illalliseksi. Ja puoli paketillista mansikkadominoja Paistettua munaa olis tehny mieli, mutta eih.
Luitko sen ketjun! Linkkasin eilen.Sanokaa vaikka mitä ( aikaisempaan keskusteluun viitaten ) ja vaikka olenkin mies, niin Jenni Vartiaisen Junat ja Naiset on hyvä biisi.
Mäkään en ostanut, en oo edes käynyt tänään kaupassa. Mut kaveri kävi eilen ja se toi kahvipöytään keksejä Ne jäi kyl syömättä, kun olin sulattanu pullaa pakkasesta. Ahmin niitä sit nyt. Pitäis kyllä lopettaa herkuttelu ja jatkaa sitä hyvin alkanutta lenkkeily/kuntosaliharrastusta, täälläkin on perse levinny eikä lempparipöksyt enää tunnu mukavalta jalassa..Ääh, mää olen niin katkera kun en ostanu mitään herkkua kaupassa käydessäni! Siellä muka hyveellisenä ajattelin että eihän tässä mitään makeaa tarvi, perse levenny muutenki :snotty: