Hmmmmm.... onkos tässä kyseessä, joku vanha ihastus?No jaa, kokemuksen syvä rintaääni väittää ettei kannattais Mutta kaippa mä huomenna panen viestiä sille.
Hmmmmm.... onkos tässä kyseessä, joku vanha ihastus?No jaa, kokemuksen syvä rintaääni väittää ettei kannattais Mutta kaippa mä huomenna panen viestiä sille.
Kyllä nämä ilmat jotenkin vetää veteläksi. Hävetti ihan iltapäivällä kun töissäkin haukotutti niin paljon. Toivottavasti tuo kuumotus ei ole vain enne flunssasta. Sitäkin tuntuu taas olevan liiaksi liikkeellä.Mulla on niin töttöröö olo että,naamakin tuntuu kuumalta ja turvonneelta.Onkohan se väsymys mikä painaa vai mikälie. En kuitenkaan olis vielä menos nukkuu kun ajattelin katsoa ton elämä lapselle konsertin. Yhtään tykkää kun nää pimeet ja sateiset kelit saa olon ihan veteläks.
Sinne päin..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29001157:Hmmmmm.... onkos tässä kyseessä, joku vanha ihastus?
Jos kohteli sinua aikoinaan jotenkin huonosti niin sitten perun puheeni ja et ota yhteyttä. Jos tilanne on taas sellainen, että syystä tai toisesta jotakin jäi kesken otat yhteyttä.Sinne päin..
Puolustus kuulostaa järkeenkäyvältä, joten iltaa sinnekkin.jos ootte ihmetelly missä ruutiskin on (tuskin ootte) niin voin puolustautua kertomalla että oon ollu kuopuksen eskarin vanhempainillassa
Huomasin ettet ole paikalla. Mitäs vanhempainillassa? tuliko hyvää paltsua?jos ootte ihmetelly missä ruutiskin on (tuskin ootte) niin voin puolustautua kertomalla että oon ollu kupuksen eskarin vanhempainillassa
: / :hug:On tämä,tänää on ollu aika tunnemyrskyinen päivä,itkukin tullut pari kertaa syystä ja toisesta.Väsykin kai vaikutaa mutta sain tänään kuitenkin uutisia jotka sai itkemään,ovat iloisia uutisia mutta mulle ne toi suruisen olon. Aamulla olo oli huikean hyvä ja siitä pitkin päivää mieli mennyt ylös ja alas ja kotiin päästyä itku tuli ja nyt on sellainen puolinainen olo eli ei itketä muttei nauratakaan.
Ja kohta maksaa vielä enemmän.Oikeasti pitäisi kyllä lopettaa tuo tupakanpoltto... Hitto soikoon, kun maxiaski on nykyään 6,40 e. Hinta noussut ihan älyttömästi viimeisten vuosien aikana. Ja ei se tietysti terveydellekään hyvää tee !
hyvää paltsua tuli, molemmat opet kehu että on aivan ihana ryhmäHuomasin ettet ole paikalla. Mitäs vanhempainillassa? tuliko hyvää paltsua?
peesaan, sanat on ihan /ceestäToi Jenni Vartiaisen uusin biisi on kyllä ihan suolesta,anteeks vaan. Junista ja naisista..
Kiitos halista, joskus hyvätkin asiat saa mielen herkäksi. Ja muutenkin tosiaan tässä mielen päällä monta asiaa,ei tiedä oikein miten ottaisi ne.Tinkulle :hug:
Meillä käydään iltatoimille ja -sadulle..taijan itekin nauttia iltapalasta telkan ääressä ja painua nukkumaan..sen verran taas väsyttää ja aamulla taas aikanen herätys. öitä siis jo valmiiks, saatan myöhemmin vielä pyörähtää jos en nukahda
Jennillä on hyvä tsipaleita mutta tää on kyllä jotain ihan hirveetä,nimenomaan ne sanat!peesaan, sanat on ihan /ceestä
melodia ja esitystapa olis OK
Ei huonosti ikinä. Muutin liian kauas ja yhteydenpito lakkas kun se sairasti mun tietämättä pahaa masennusta. Tapasin sitä viime talvena useamman kerran ja se kertoi sen silloisesta elämäntilanteestaan, aika hurjaa kuultavaa oli.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29001272:Jos kohteli sinua aikoinaan jotenkin huonosti niin sitten perun puheeni ja et ota yhteyttä. Jos tilanne on taas sellainen, että syystä tai toisesta jotakin jäi kesken otat yhteyttä.
Mää muistan kun oon alkanu tupakoimaan, niin normaali aski L&M on maksanu 3.6e.Oikeasti pitäisi kyllä lopettaa tuo tupakanpoltto... Hitto soikoon, kun maxiaski on nykyään 6,40 e. Hinta noussut ihan älyttömästi viimeisten vuosien aikana. Ja ei se tietysti terveydellekään hyvää tee !
Laitat siis viestiä menemään .Ei huonosti ikinä. Muutin liian kauas ja yhteydenpito lakkas kun se sairasti mun tietämättä pahaa masennusta. Tapasin sitä viime talvena useamman kerran ja se kertoi sen silloisesta elämäntilanteestaan, aika hurjaa kuultavaa oli.
Juu. Kyl mä pääpiirteittäin tiedän mitä sille kuuluu, niin olis kiva ehtiä vaikka kahville ja tarjoutua olkapääksi kun tiiän että se kaipais vähän tukea ja juttuseuraa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29001369:Laitat siis viestiä menemään .
Sehän on vain ihanaa, että Niilo on tuommoinen lutunen :heart: Ottaa pp:n retuutuksetkin hellyytenäNiilo on kyl hassu kun se on niin seurankipeä. En oo kokeillut, mutta oon ihan varma että sitä vois vaikka potkasta ja se olis ihan riemuisssaan että joku huomaa hänet. Pp.kin saa retuuttaa sitä, ja tää on vaan silmät kii tyytyväisen näkösenä ja käy nukkumaan siihen mihin pp sen laskee.