The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on niin töttöröö olo että,naamakin tuntuu kuumalta ja turvonneelta.Onkohan se väsymys mikä painaa vai mikälie. En kuitenkaan olis vielä menos nukkuu kun ajattelin katsoa ton elämä lapselle konsertin. Yhtään tykkää kun nää pimeet ja sateiset kelit saa olon ihan veteläks.
 
Mulla on niin töttöröö olo että,naamakin tuntuu kuumalta ja turvonneelta.Onkohan se väsymys mikä painaa vai mikälie. En kuitenkaan olis vielä menos nukkuu kun ajattelin katsoa ton elämä lapselle konsertin. Yhtään tykkää kun nää pimeet ja sateiset kelit saa olon ihan veteläks.
Kyllä nämä ilmat jotenkin vetää veteläksi. Hävetti ihan iltapäivällä kun töissäkin haukotutti niin paljon. Toivottavasti tuo kuumotus ei ole vain enne flunssasta. Sitäkin tuntuu taas olevan liiaksi liikkeellä.
 
On tämä,tänää on ollu aika tunnemyrskyinen päivä,itkukin tullut pari kertaa syystä ja toisesta.Väsykin kai vaikutaa mutta sain tänään kuitenkin uutisia jotka sai itkemään,ovat iloisia uutisia mutta mulle ne toi suruisen olon. Aamulla olo oli huikean hyvä ja siitä pitkin päivää mieli mennyt ylös ja alas ja kotiin päästyä itku tuli ja nyt on sellainen puolinainen olo eli ei itketä muttei nauratakaan.
 
On tämä,tänää on ollu aika tunnemyrskyinen päivä,itkukin tullut pari kertaa syystä ja toisesta.Väsykin kai vaikutaa mutta sain tänään kuitenkin uutisia jotka sai itkemään,ovat iloisia uutisia mutta mulle ne toi suruisen olon. Aamulla olo oli huikean hyvä ja siitä pitkin päivää mieli mennyt ylös ja alas ja kotiin päästyä itku tuli ja nyt on sellainen puolinainen olo eli ei itketä muttei nauratakaan.
: / :hug:
 
IhanaValo
Tinkulle :hug:

Meillä käydään iltatoimille ja -sadulle..taijan itekin nauttia iltapalasta telkan ääressä ja painua nukkumaan..sen verran taas väsyttää ja aamulla taas aikanen herätys. öitä siis jo valmiiks, saatan myöhemmin vielä pyörähtää jos en nukahda :)
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Tinkulle :hug:

Meillä käydään iltatoimille ja -sadulle..taijan itekin nauttia iltapalasta telkan ääressä ja painua nukkumaan..sen verran taas väsyttää ja aamulla taas aikanen herätys. öitä siis jo valmiiks, saatan myöhemmin vielä pyörähtää jos en nukahda :)
Kiitos halista, joskus hyvätkin asiat saa mielen herkäksi. Ja muutenkin tosiaan tässä mielen päällä monta asiaa,ei tiedä oikein miten ottaisi ne.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29001272:
Jos kohteli sinua aikoinaan jotenkin huonosti niin sitten perun puheeni ja et ota yhteyttä. Jos tilanne on taas sellainen, että syystä tai toisesta jotakin jäi kesken otat yhteyttä.
Ei huonosti ikinä. Muutin liian kauas ja yhteydenpito lakkas kun se sairasti mun tietämättä pahaa masennusta. Tapasin sitä viime talvena useamman kerran ja se kertoi sen silloisesta elämäntilanteestaan, aika hurjaa kuultavaa oli.
 
kahvikirahvi
Oikeasti pitäisi kyllä lopettaa tuo tupakanpoltto... Hitto soikoon, kun maxiaski on nykyään 6,40 e. Hinta noussut ihan älyttömästi viimeisten vuosien aikana. Ja ei se tietysti terveydellekään hyvää tee !
Mää muistan kun oon alkanu tupakoimaan, niin normaali aski L&M on maksanu 3.6e.
Lopeta vaan, mä tsemppaan :) Jos minä oon pystyny siihen niin pystyt sinäkin. Muutaman päivän kun on polttamatta niin sit kun sortuu, se ei enää maistu hyvälle. Kokeilin pari kertaa, ja sen jälkeen on ollu helppoa olla sortumatta kun tietää ettei se oo enää nautinnollista.
 
kahvikirahvi
Niilo on kyl hassu kun se on niin seurankipeä. En oo kokeillut, mutta oon ihan varma että sitä vois vaikka potkasta ja se olis ihan riemuisssaan että joku huomaa hänet. Pp.kin saa retuuttaa sitä, ja tää on vaan silmät kii tyytyväisen näkösenä ja käy nukkumaan siihen mihin pp sen laskee.
 
Niilo on kyl hassu kun se on niin seurankipeä. En oo kokeillut, mutta oon ihan varma että sitä vois vaikka potkasta ja se olis ihan riemuisssaan että joku huomaa hänet. Pp.kin saa retuuttaa sitä, ja tää on vaan silmät kii tyytyväisen näkösenä ja käy nukkumaan siihen mihin pp sen laskee.
Sehän on vain ihanaa, että Niilo on tuommoinen lutunen :heart: Ottaa pp:n retuutuksetkin hellyytenä :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä