The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mää voisin koittaa suoriutua nukkumaan, Niilokin tuli tohon ihan sen näköisenä että levolle täytyis päästä. Jätkä yrittää käydä unille mun tietokoneen päälle :D
 
Ei pidä paikkaansa, elokuvaeväänä näkkäri on ainakin pirun huono kun sen rouskutuksen alta ei kuulu mitään. Eikä jälkeläisen nukkuessa kehtais telkkariakaan laittaa täysille. Sen ajan kun syö, ei kuule mitään :D
...mutta jos pistää kuulokkeet korvilleen, niin...paitti joo, on se kyllä sen verta äänekäs että pukkaa läpi. Joo - ei elokuviin. Mieluummin sinne sitten vaikka läjä Nalle- karkkeja :p...
 
kahvikirahvi
...mutta jos pistää kuulokkeet korvilleen, niin...paitti joo, on se kyllä sen verta äänekäs että pukkaa läpi. Joo - ei elokuviin. Mieluummin sinne sitten vaikka läjä Nalle- karkkeja :p...
Dippikasviksia :p Nekin rouskuu, mutta ei yhtä häiritsevässä määrin.
Nyt olis kai oikeasti käytävä unille, josko sitä huomenna selviäisi kouluun kun olis palautettavana luokkatoverin kissankuljetusboksi, ja muutakin ohjelmaa olis. Ei huvittais. Eikö sais pitää vielä rokulipäivän ja mennä ens viikolla sit reippaana? Joohan?
 
Kissa putos tietokonepöydältä ja hädissään tarras ekaan asiaan mihin sai kyntensä upotettua. Mun paljaaseen reiteen.

Vähältä piti etten huutanu.

...auuutsh...:hug:

Just oli päivällä puhetta jälikasvun kanssa taas vaihteeksi kissoista...ja vallankin semmoisen jalon yksilön hankkimisesta...sujuvasti ovatten unohtaneet meikäläisen valtaisan allergisuuteni koko eläimelle :snotty:..taijan joutua kiertoon...

Mutta siis. Valistin sitten heitä siitä, että kisumirrinen voi esim. kevyet kenttähepulit saadessaan kiivetä vaikka reittä pitkin kynsillään....tähän aikaan illasta tuo lause kyllä :rolleyes: :p...no, meni k- osastolle sitten...

No...siinä sitten kuulemaansa maistelivat tovin ja esikoinen tuumas: ....joo...ei sitten onnistu. Tommonen kiipeilijä on sitten heti ulkona. Kiipeilköön vaikka nuihin pihapuihin. Sitten oiskin hyvä syy soitella palokuntaa paikalle...

Ja mä olin siinä sitten että :p...joooh...:rolleyes:...
 
Dippikasviksia :p Nekin rouskuu, mutta ei yhtä häiritsevässä määrin.
Nyt olis kai oikeasti käytävä unille, josko sitä huomenna selviäisi kouluun kun olis palautettavana luokkatoverin kissankuljetusboksi, ja muutakin ohjelmaa olis. Ei huvittais. Eikö sais pitää vielä rokulipäivän ja mennä ens viikolla sit reippaana? Joohan?
Dippikasvikset on hyviä myös. Tosin mulla menee ne ilman dippiäkin, melkeen mieluummin ilman dippiä...mistä tuli mieleen että mun on muistettava ostaa huomenna taas kilon porkkanapussi :p...ja lisää kukkakaaliakin :p
 
kahvikirahvi
Niilo on muuten kiva kisu. Se on niin sosiaalinen, tykkää lapsistakin kauheesti. Antaa riepottaa ihan kiltisti eikä sano mitään. Mää oon sit se joka puuttuu tilanteeseen jos näyttää siltä että jälkeläinen ei tarpeeks nätisti osaa käsitellä. Mutta Niilo on vaan onnellinen kun joku sen huomaa. Ja se juttelee kauheasti, jos sille sanoo jotain niin se miukuu vstaukseksi :D

Mutta Nyyrikki on meikäläisen lälläripentu :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä