The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...näkkäri on hyvää kun yksin syö :p...mitä rouheempi, sen parempi.

Mitä tulee puhelimiin ja kaikenmaailman versioihin ja päivityksiin, niin...no, pihalla olen kuin lumiukko ja omani - jo esihistorialliseksi luokiteltavissa oleva kännykkä - on kasassa jesarilla, joten repikääs siitä :D...enkä luovu siitä, en, ennenkuin ihan kokonaan hajoaapi.

Ja Jennin Junat ja naiset- viisu...no joo, kyllä sen kuuntelee mutta rupee jo puuduttamaan. Ei ehkä niin hyvä kuitenkaan kuin mitä sitä on tässä hehkutettu.

Jees, mä tassuttelen takaviistoon ynnäämään päivää ja kiskomaan harmaita...sitten vois jo ryhtyä maalailemaan loppuviikoksi tehokkaita piruja seinille :p

Hyvät yöt :kiss:
Hei mullon ollu tuo sama malli! :D

Ja öitä jäätävä kisulainen :heart:
 
Viimeksi muokattu:
FreezeCat ihan harmaana
Hei mullon ollu tuo sama malli! :D

Ja öitä jäätävä kisulainen :heart:
:D - eikö olekin ihan katu- uskottava malli
Meillä jo esikoinen oli vaihtamassa jesareita semmosiin läpinäkyviin teippeihin, mitkä maastoutuisivat huomaamattomiksi mutta mä sähisin, että niihin jesareihin ei tasan tarkkaan kosketa. Ja jos pitää, niin silloin sitä laitetaan lisää :p...Mun armas puhelin :heart:...

Nuku sinäkin hyvin ja levollisesti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29002172:
Miten eromiehen elämä poikkeaa eronaisen elämästä?
Siten, että 9/10 eroista alullepanija on nainen.
Se, joka eron tahtoo ja saa on asiasta samantien kuivilla. Se, joka asian joutuu vastaanottamaan joutuu sitä jonkinaikaa pureksimaan, kunnes voi niellä.
 
Siten, että 9/10 eroista alullepanija on nainen.
Se, joka eron tahtoo ja saa on asiasta samantien kuivilla. Se, joka asian joutuu vastaanottamaan joutuu sitä jonkinaikaa pureksimaan, kunnes voi niellä.
Se päivä tulee kun sen voi niellä. Yhtenä päivänä tulee päivä, jolloin huomaat, että sinun hyvä olla juuri siinä ja nyt. Kuinka kaunis maailma onkaan ja uskot, että kaikki hyvä on vielä mahdollista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29002185:
Se päivä tulee kun sen voi niellä. Yhtenä päivänä tulee päivä, jolloin huomaat, että sinun hyvä olla juuri siinä ja nyt. Kuinka kaunis maailma onkaan ja uskot, että kaikki hyvä on vielä mahdollista.
Olet epäilemättä oikeassa. Ja kiitos halista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä