The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää elämä lapselle konsertti on kyllä menny jotenkin huonommaks,pieni lava,pari juontajaa ja taustanauhojen kanssa pelataan,onkai ne ennenkin taustanauhojen kans esiintyny mutta on aina kuitenkin bändi taustalla heilumassa.Nyt pelkkä artisti yksin,aika laimeeta.
 
Viimeksi muokattu:
No voi sun video...oli perjantaille suunnitelmia ja äsken ne nyt sitten peruuntu,kaiketi. Pieni mahdollisuus et osin toteutuu mutta hyvin pieni mahdollisuus. Sitten kun jotain odottaa niin aina käy näin.Prkl!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas :wave:...torppa hiljasennaan, luojan kiitos :D. Tässä vaiheessa päivää vaan korvat oikeesti anauttii siitä, kun ei kuulu niin mitään...ainakaan vähän aikaan. Sitten tossa puolen yön kantturoita varmaan taas meuhkataan, niin kuin aina ennenkin, sekalaisella kokoonpanolla...

Ihanaa, kun on näemmä kaikille kolmelle tullu taipumus pöpistä enempivähempi unissaan :D
Ihan kuin eivät mukamas päivän aikana olisi ollenkaan äänessä...

Pitääkin ruveta ehtimään nuita kyttilänalusia sun muita asiaan kuuluvia tykötarpeita käden ulottuville, tässähän on jo ihan pimmeeksi herennyt ja vois fiilistellä tunnelmavalossa...
 
kahvikirahvi
Ääh, mää olen niin katkera kun en ostanu mitään herkkua kaupassa käydessäni! Siellä muka hyveellisenä ajattelin että eihän tässä mitään makeaa tarvi, perse levenny muutenki :snotty:
Mäkään en ostanut, en oo edes käynyt tänään kaupassa. Mut kaveri kävi eilen ja se toi kahvipöytään keksejä :p Ne jäi kyl syömättä, kun olin sulattanu pullaa pakkasesta. Ahmin niitä sit nyt. Pitäis kyllä lopettaa herkuttelu ja jatkaa sitä hyvin alkanutta lenkkeily/kuntosaliharrastusta, täälläkin on perse levinny eikä lempparipöksyt enää tunnu mukavalta jalassa..

+ 4kg talvesta.
 
...näkkäri on hyvää kun yksin syö :p...mitä rouheempi, sen parempi.

Mitä tulee puhelimiin ja kaikenmaailman versioihin ja päivityksiin, niin...no, pihalla olen kuin lumiukko ja omani - jo esihistorialliseksi luokiteltavissa oleva kännykkä - on kasassa jesarilla, joten repikääs siitä :D...enkä luovu siitä, en, ennenkuin ihan kokonaan hajoaapi.

Ja Jennin Junat ja naiset- viisu...no joo, kyllä sen kuuntelee mutta rupee jo puuduttamaan. Ei ehkä niin hyvä kuitenkaan kuin mitä sitä on tässä hehkutettu.

Jees, mä tassuttelen takaviistoon ynnäämään päivää ja kiskomaan harmaita...sitten vois jo ryhtyä maalailemaan loppuviikoksi tehokkaita piruja seinille :p

Hyvät yöt :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä