Kuuluuko lookkiisi rakennekynnet, ripsienpidennykset, hiuspidennykset?

• Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
minnee
Hiuspidenykset löytyy, klipsipidennykset aitohiusta ja sävytettyinä omien hiusten mukaan. Kaikki noista yllämainituista ja ne tatuoinnit ja lävistyksetkin voi toteuttaa hyvällä maulla. Mutta joo, jos kaikki on yhtä aikaa ja siihen vielä silikonitissit... Ei se musta nättiä ole. Mutta kukin tyylillään.

Professional Griefer
On joo hiustenpidennys / peruukkeja.
Tekoräpyttimiä tai kynsiä ei oo koskaan ollut, mulle riittää hyvä ripsiväri ja kynsissä simppeli hoito ja huolittelu.

Ei mun työs voi mitää rakennekynsiä tms. olla. Olis kiva pitää lakkaaki pitempään ku esim. parin vapaapäivän ajan, mutta ei voi mitää. Ripsienpidennyksiä oon harkinnu, että saa ny kattoa. Hiustenpidennyksiä ei oo.

kestoilija
[QUOTE="Kemeli";28992517]No sanotaan, että jos on sellaiset hillityt rakennekynnet, niin ihan ok ne on ja voi olla oikein siistin ja kivannäköiset. Mutta aika usein ihmiset innostuu laittaan niihin joitain kauheita koristeluja tai sitten kynnet on aivan överipitkät. Sellaiset on yök. Mut ehkä se suurin white trash -vaikutelma syntyy, kun nuo kynnet ja tukka ja ripset on yhdellä ja samalla henkilöllä. Ripsiin vielä sellainen kunnon kökkö ripsiväriä, niin avot.

Mua vielä tökkii näissä kaikissa se epäluonnollisuus.[/QUOTE]

Eli nyt kuitenkin kerrot,ettei ne rakennekynnet tee kenestäkään white trashiä.
Kyse onkin siis tyylistä, jolla ei lopulta ole mitään tekemistä itse tekniikan kanssa (onko rakennekynnet vai kynsilakkaa).

Kerropa vielä, mistä tunnistaa hiustenpidennykset vaikka, jos nekin luo white trahs-vaikutelma.

Ei, hiuksia ja ripsiä löytyy omasta takaa. Kynnet taas saa mun puolesta olla niin huomaamattomat kuin mahdollista. Kerran toisaalta mulle laitettiin juhliin rakennekynnet. Mun tapa touhuta on vaan sellanen että napsahtelivat poikki / irti viikossa :D

Peyote
Joo ei todellakaan. Mun tyyliin voi kuulua joskus paljonkin meikkiä, muttei meikkivoidenaamioita eikä mun tyyli oo kovin puunattu. Näytän mieluummin spurgulta kuin nukelta.

"vieras"
Oo ollu tarvetta. Kynnet kasvaa niin pitkit, kuin vain antaa kasvaa. Ovat muutenkin terveet ja vahvat. Omasta takaa myös pitkät ja paksut hiukset. Pidän yleensä selä puoliväliin asti. Ripsetkin ovat paksut ja pitkät. Harmi vain vaaleat, niin ripsaria pitää käyttää.

Musta hyväkuntoiset luonnon kynnet voittavat aina tekokynnet/geelaukset. Mutta jos ei kasva tai kynnet lohkeilevat tms, niin ymmärrän miksi ottaa tekokynnet/geelaukset.

Ripsipidennykset ja hiuslisäkkeet voivat olla luonnollisia ja kauniita. Ei niistä automaattisesti tule Tuksu-tyylisiä:)

kestoilija
[QUOTE="vieras";28997653]Oo ollu tarvetta. Kynnet kasvaa niin pitkit, kuin vain antaa kasvaa. Ovat muutenkin terveet ja vahvat. Omasta takaa myös pitkät ja paksut hiukset. Pidän yleensä selä puoliväliin asti. Ripsetkin ovat paksut ja pitkät. Harmi vain vaaleat, niin ripsaria pitää käyttää.

Musta hyväkuntoiset luonnon kynnet voittavat aina tekokynnet/geelaukset. Mutta jos ei kasva tai kynnet lohkeilevat tms, niin ymmärrän miksi ottaa tekokynnet/geelaukset.

Ripsipidennykset ja hiuslisäkkeet voivat olla luonnollisia ja kauniita. Ei niistä automaattisesti tule Tuksu-tyylisiä:)[/QUOTE]

Mä en oikein ymmärrä: mitä tekemistä kynsien kasvulla/pituudella/vahvuudella on rakennekynsien kanssa? Meinaatko, että niitä ottaa ihmiset, jotka haluavat pitkiä kynsiä?

Mun mielestä kaunis, klassinen ranskis voittaa mennen tulleen taas luonninkynnet, koska näyttää ajattomalta ja huolitellulta.

Mulla ei pahemmin ole aikaa aamuisin, joten suosin siksi "kestokauneutta".
Käytän myös kestopigmentoitia. Säästää aikaa tosi paljon.

Jotenkin outoja ajatuksia...

EH
Ei kuulu eikä tuu koskaan kuulumaan.
Oon toki puhdas & siisti ja koetan laittaa hiukset sievätsti, korut korviin tai muuta pientä nättiä. Mutta mun ripset ja hiukset on hyvät sellaisena kuin on, en mä näe mitään järkeä niiden tuunailussa.

fghj
[QUOTE="luomu";28991946]Mulla ei ole ikinä ollut mitään noista,eikä silikoneita,vahauksia,tatuointeja,lävistyksiä yms... En vaan halua.[/QUOTE]

Sama. Meikkivoiteella ja ripsarilla arkena mennään ja parin muksun jälkeenkin olen erittäin tyytyväinen ulkonäkööni. Hiusten blondaaminen on feikeintä, mitä ulkonäön suhteen harrastan.

"Sirkkeli"
No ei ole mitään noista.
Mulla on pitkät ripset omasta takaa. niihin kun laittaa ripsiväriä, niin menee vaikka tekoripsistä.
Kynisä puren, ja nuo geeli- & akryylikynnet olis varmaan epäterveellistä purtavaa. ja sairaan kalliit evääksi.
Hiukset on ohuet ja tippuu päästä ilman mitään ylimääräistä rasitettakin.

"vieras"
Mä en oikein ymmärrä: mitä tekemistä kynsien kasvulla/pituudella/vahvuudella on rakennekynsien kanssa? Meinaatko, että niitä ottaa ihmiset, jotka haluavat pitkiä kynsiä?

Mun mielestä kaunis, klassinen ranskis voittaa mennen tulleen taas luonninkynnet, koska näyttää ajattomalta ja huolitellulta.

Mulla ei pahemmin ole aikaa aamuisin, joten suosin siksi "kestokauneutta".
Käytän myös kestopigmentoitia. Säästää aikaa tosi paljon.

Jotenkin outoja ajatuksia...
Jos on terveet ja vahvat ja kasvavat kynnet, miksi ottaa tekokynnet? Semmoiset mulla on ja en ymmärrä yhtään, miksi ottaisin tekokynnet, jotka ovat huonomman näköiset kuin omani ja maksaisin vielä niistä. Työpaikallani muilla naisilla on (6:lla) on geelaukset tai tekokynnet ja aina huokailevat kynsieni perään, kun ovat aidot. Muuallakin teini-iässä lähtien muut naiset ovat olleet ihailleet kynsiäni ja voivotelleet kun omansa eivät ole samanlaiset.

Tiesitkö sä ollenkaan, että luomukynsiin voi tehdä huolitellun ranskiksen tai jopa lakata? Tää taitaa olla sulle kyllä järkytys, että kynsilakkoja myydään ihan luomukynsillekin kaupassa...

En ymmärrä mitä outoa ajattelussani on? Musta on outoa, että mä menisin rumentamaan kynteni ja maksaisin siitä muutaman viikon välein 40-70 euroa.

Luomut ne vasta säästääkin aikaa. 1 kerta lakkaus viikossa 10 min, 2 kertaa vuodessa hiusten tasoitus kampaajalla (ei tarvi ees värjätä, kun oon eloveena) ja 5-10 min meikkausta aamulla ja hiusten kampaus.

Kynnet löytyy. Omat napsuisivat töissä poikki mennen tulle, mutta akryylit on toistaiseksi hoitaneet hommansa paremmin kuin hyvin. Tykkään myös lakatuista kynsistä, mutta en rapisevista lakoista. En jaksa olla huoltamassa parin päivin kuluneita kynsiä, joten rakennekynnet on tässäkin suhteessa minulle oiva valinta.

Hiuksia löytyy omasta takaa sen verran paljon, että pidennyksille ei todellakaan ole tarvetta. Jos hiuslaatu olisi ohut ja hento, voisin harkita lisähiuksia, koska minun kasvonpiirteisiin ei vaan sovi lyhyet hiukset, eikä hiirenhäntäkään kovin hyvältä näytä.

Ripsipidennyksiä ei ole eikä tule. Omat ripset on aika lyhkäiset, mutta ei se haittaa. räpsyvärillä saan niitä ihan tarpeeksi kororstettua. Ei ne pidennykset silti pahalta näytä, jos ovat hyvin tehdyt eikä ihan överipitkät.

Kaikkea lisäkettä kun ei tunge samaan aikaan, tai ainakin suht hillittysti jos laittaa, niin why not. Voi näyttää ihan hyvältä.

Peyote
Mä tykkään enemmän muutenkin luonnollisesta tyylistä. Lyhyet kynnet on ihan kivat, enkä oikein tajua että kaikki pitäs olla jotain irtokamaa. Jos mulla ei ole pitkät ripset, niin miksi niiden pitäis olla? Se on hienoo ku on hieno tukka, kynnet, tai ripset, mutta kun ne ei ookaan oikeet, niin ei se sit niin hienoo olekaan. Ei sellanen oo mitään erityistä, jonka voi kuka vaan hankkia.

[QUOTE="vieras";28997837]Jos on terveet ja vahvat ja kasvavat kynnet, miksi ottaa tekokynnet? Semmoiset mulla on ja en ymmärrä yhtään, miksi ottaisin tekokynnet, jotka ovat huonomman näköiset kuin omani ja maksaisin vielä niistä. Työpaikallani muilla naisilla on (6:lla) on geelaukset tai tekokynnet ja aina huokailevat kynsieni perään, kun ovat aidot. Muuallakin teini-iässä lähtien muut naiset ovat olleet ihailleet kynsiäni ja voivotelleet kun omansa eivät ole samanlaiset.

Tiesitkö sä ollenkaan, että luomukynsiin voi tehdä huolitellun ranskiksen tai jopa lakata? Tää taitaa olla sulle kyllä järkytys, että kynsilakkoja myydään ihan luomukynsillekin kaupassa...

En ymmärrä mitä outoa ajattelussani on? Musta on outoa, että mä menisin rumentamaan kynteni ja maksaisin siitä muutaman viikon välein 40-70 euroa.

Luomut ne vasta säästääkin aikaa. 1 kerta lakkaus viikossa 10 min, 2 kertaa vuodessa hiusten tasoitus kampaajalla (ei tarvi ees värjätä, kun oon eloveena) ja 5-10 min meikkausta aamulla ja hiusten kampaus.[/QUOTE]

Kaikki ei valitettavasti ole yhtä onnellisessa asemassa kuin sinä. Kaikilla ei ole luonnostaan upeita kynsiä ja eloveena tukkaa. Pitäiskö tyytyä lohkeilleisiin kynsiin ja harmaaseen lirulettiin, jos luomuna ei muuta omasta takaa löydy?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä