Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Mäki kävin paikallises, mutta enpä jaksanu olla loppuun asti. Kummasti väsytti ku oli aamulla noussu varttia vaille kuus ja ollu aamuvuoron töis. :D Tänään tein omenapiirakan jonka vien huomenna töihin kahvitauolle ja samalla osallistun sillä ruokahaasteeseen täällä palstalla. Ny pitääs kutoa likalle sukkia ja muutama pipo odottaa lankojen päättelyä ja tupsuja... Ei nappaa se tupsujen teko. :D

Onko ruokahaaste vielä hengissä oleva juttu? OoooOooOOOH. Olen vain niin laiska ja räpylä, etten saa aikaiseksi osallistua.

Viime aikoina on tullut tehtyä käsitöitä. Tein muutaman huivin valmiiksi ja yhdet sukat. Mies ostatti merinovilla/silkki -lankaa, koska haluaa itselleen kaulaliinan. Jonossa olisi kahdet sukat, yksi hartiahuivi sekä kämmekkäät tuon kaulaliinan lisäksi. Ehkä joku uusi kiva hattu talveksi?

Päätin, etten lähde tänään lenkille. On todella väsynyt olo ja veto poissa, ollut jo muutaman päivän. Tosin viime yön unenlaadulla ja määrällä voi olla asian kanssa myös jotain tekemistä. Ehkä huomenna pääsee salille asti. Riippuu onko siellä porukkaa niin paljon, että olo on kuin purkkiin ahdetulla sardiinilla. Eikö se lepo ole ihan ok juttu johonkin väliin. :D Vaan sanonpahan vain, että lenkki omassa tahdissa ja omassa rauhassa illalla on aika :heart:

Leikkipuistopäivä oli tänään, Neiti oli tosi innoissaan. Mulla on nyt aikaa tehdä käsitöitä... Menin ja mursin pari varvasta häärätessäni. Että sitä onnistuukin. |O No, Neiti saa joulukalenterinsa ja parit sukatkin taitaa valmistua. :D Onpahan mulla ollut huolehtivat hoitajat täällä. Kipeämpi olen varmaan, kun sienimetsään ei oo vähään aikaa asiaa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28987838:
Leikkipuistopäivä oli tänään, Neiti oli tosi innoissaan. Mulla on nyt aikaa tehdä käsitöitä... Menin ja mursin pari varvasta häärätessäni. Että sitä onnistuukin. |O No, Neiti saa joulukalenterinsa ja parit sukatkin taitaa valmistua. :D Onpahan mulla ollut huolehtivat hoitajat täällä. Kipeämpi olen varmaan, kun sienimetsään ei oo vähään aikaa asiaa.
Ei siis tykkäystä siitä, että mursit varpaasi. Pikaista paranemista. Että se tekeekin ilkeän kipeää.

• Tykkää
Reactions: kantojäärä
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28987838:
Arvaa olinko mä kipiä ku parisen vuotta sitte mursin ranteeni enkä voinu virkata ja kutoa. :snotty: Virkkaaminen sitte jossaki vaihees alko onnistumaan jollaki tavalla, mutta ei se kyllä tuskaa paljoa helpottanu. :D

Arvaa olinko mä kipiä ku parisen vuotta sitte mursin ranteeni enkä voinu virkata ja kutoa. :snotty: Virkkaaminen sitte jossaki vaihees alko onnistumaan jollaki tavalla, mutta ei se kyllä tuskaa paljoa helpottanu. :D
Tiedän tunteen, joskus kun minulta oli oikea käsi leikattu, tein ristipistoja vasemmalla, kun oli käsityöinnostus päällä. Onneksi olen aika hyvin molempikätinen, joten jälki ei poikennut oikealla tehdystä. :D

Tiedä sitten, että pitääkö laittaa mies käymään hakemassa suppikset hyvästä paikasta. Ei niitä sinne voi jättää. :whistle:

lucifer
Joo on se nyt taas ainakin tämän viikon. :D Päätön teki yhtäkkiä uuden alootuksen ja aiheena omena. Koskahan se edellinen haaste oli, siitä on jo jonku aikaa.
keväällä,olin se jonka ansiosta se kuoli.paska taidoton osallistuja kun olin.käytin vääriä raaka-aineta ja en osannut edes lukea haasteiden aiheita oikein.onnea uudelle kierokselle,nyt ymmärrän pysyä pois.

Rockyroad, kyllä joku vielä muistaa TT:n. Itekin olisin halunnut Robbien keikalle.

Onneksi meillä on mies vielä lomalla. Hän hoitaa Neidin ulkoilut ja kokkailut mukisematta. :heart: Nuo murtumat haittaavat jonnin verran elämääni. Onpahan tullut tosiaan tehtyä käsitöitä. Ruokahaaste vaan taitaa jäädä haaveeksi tällä viikolla, en kovin hyvin pysty seisoskelemaan pidempiä aikoja. Osallistukaa te muut siihen nyt ahkerasti!

• Tykkää
Reactions: rockyroad
Rockyroad kyllä todellakin tiedän kuka Gary Barlow on! Ihanaa. Itsekin välillä sitä mieltä, että kukaan muu ei tiedä. En olekaan pitkään aikaan kuunnellut Robbieta, Take Thatia tai muitakaan niitä poikia... Jotain kivaa musaa ruuanlaiton seuraksi, viihtyy tuo 1 vuotiaskin sitten näköpiirissä, kun jaksaa tanssia vaikka kuinka kauan, kunhan on musiikkia.

• Tykkää
Reactions: rockyroad

Yhteistyössä