elikkäs olit metästämässä synnyinseuduilla.tinkulle tiedoksi, tekoselekoset meinaa samaa kuin synnyinseutu
elikkäs olit metästämässä synnyinseuduilla.tinkulle tiedoksi, tekoselekoset meinaa samaa kuin synnyinseutu
Näkisitpä vain mitä otuksia täällä onkaanAi kyöpelinvuorella kasvaa yksihiuksisia otuksia
ihan välttämättä en halua jos siellä on jotain ihan omituisia:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985176:Näkisitpä vain mitä otuksia täällä onkaan
Kaikki on tosi säyseitä otuksia :xmas:ihan välttämättä en halua jos siellä on jotain ihan omituisia:xmas:
Kuulehan. Mun lapseni on tehty. En ajattele asiasta noin tai näin, mut ne on tehty ja sillä piste. Mä olisin hirveen epäreilu jos ryhtyisin yhtikäsmihinkään suhteeseen naaran kanssa, joka ehkävieläjoskus tahtoo yhden, yhden lisää tai yhden yhteisen.Jeps,niinpä. Onhan noita yli 4kymppisiikin joilla ei jälkikasvua vielä ole ja sitä haluisivat mutta yksin on vaikea lisääntyä ja sit jos vastaan
tulee miehiä jotka ajattelee noin niin ei siinä paljon asialle mitään voi ellei halua ryhtyä yksinhuoltajaksi. Mut eipä sitä voi toista pakottaa tekee lapsia jos on lapset ja päätöksensä tehnyt.
Pähkäilen tässä, että mitäs seuraavaksi. Alkaisikohan vaikka lukemaan kirjaa. Nuhis on ihan epäreilu tapaus. Toivotaan pikaista paranemista :hug:Mitäs omituisten otusten kerhoon?
Mulla on taas nuhis, tää ei oo reilua |O :snotty:
Hääpäivien nimitykset WikipediaIskempä tännekin hiton pitkän ajan jälkeen
Juuri tajusin ensi vuonna ollaan oltu tässä vaiheessa vuotta jo 20 vuotta yhdessä miun ukon kanssa
Rölli eli Allu Tuppurainen: "Omituisten otusten kerho" - YouTubeMitäs omituisten otusten kerhoon?
Mulla on taas nuhis, tää ei oo reilua |O :snotty:
Nähty!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985171:Täällä taas :wave:
Kellarimörötkin ovat kesyjä?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985176:Näkisitpä vain mitä otuksia täällä onkaan
no en mä nyt sitä ihan sulle osoittanut mutta satuit sopivasti siihen ja otit asian esiin. en mä nyt meinannutkaan että sun pitäs niitä muksuja vielä pistää alulle kun kuitenkin olet omas jo tehnyt. epäreilua se olisikin toista kohtaan ruveta mihinkään jos toinen vielä tahtoisi.Kuulehan. Mun lapseni on tehty. En ajattele asiasta noin tai näin, mut ne on tehty ja sillä piste. Mä olisin hirveen epäreilu jos ryhtyisin yhtikäsmihinkään suhteeseen naaran kanssa, joka ehkävieläjoskus tahtoo yhden, yhden lisää tai yhden yhteisen.
Sika minä olisin, jos tuossa asiassa valheellisesti naarasotuksen viereeni viettelisin.
Saattaa se olla noinkinKellarimörötkin ovat kesyjä?
Tällä porukalla ei kyllä oo kaikki möröt kellarissaKellarimörötkin ovat kesyjä?
Tällä porukalla ei kyllä oo kaikki möröt kellarissa
Nälkä...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985208:Ihan huippu :heart:
mä en koskaan pienenä pelännyt rölliä mitä monet lapset nykysin pelkää. tää oli yksi mun lempi rölli kappale...vaikka tykkäsin kaikista rölli kappaleista ja c-ksetteja oli pitkä rivi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985208:Ihan huippu :heart:
Nälkä...
mullakin on mutta ei ole mitään mitä söis..jaks tota ruisleipääkään syödä kun ei maistu.
no ei ihan taida olla mut haittakse?Tällä porukalla ei kyllä oo kaikki möröt kellarissa
Ei todellakaanno ei ihan taida olla mut haittakse?
nahka kuullostaa ehdottomasti paremmalta...Hääpäivien nimitykset Wikipedia
Tuolta voi sit valita mieluisamman nimityksen. Toinen ainakin on kait nykyään muotia :xmas:
Ei vais kun onnea vaan :flower: