The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jeps,niinpä. Onhan noita yli 4kymppisiikin joilla ei jälkikasvua vielä ole ja sitä haluisivat mutta yksin on vaikea lisääntyä ja sit jos vastaan
tulee miehiä jotka ajattelee noin niin ei siinä paljon asialle mitään voi ellei halua ryhtyä yksinhuoltajaksi. Mut eipä sitä voi toista pakottaa tekee lapsia jos on lapset ja päätöksensä tehnyt.
Kuulehan. Mun lapseni on tehty. En ajattele asiasta noin tai näin, mut ne on tehty ja sillä piste. Mä olisin hirveen epäreilu jos ryhtyisin yhtikäsmihinkään suhteeseen naaran kanssa, joka ehkävieläjoskus tahtoo yhden, yhden lisää tai yhden yhteisen.

Sika minä olisin, jos tuossa asiassa valheellisesti naarasotuksen viereeni viettelisin.
 
Kuulehan. Mun lapseni on tehty. En ajattele asiasta noin tai näin, mut ne on tehty ja sillä piste. Mä olisin hirveen epäreilu jos ryhtyisin yhtikäsmihinkään suhteeseen naaran kanssa, joka ehkävieläjoskus tahtoo yhden, yhden lisää tai yhden yhteisen.

Sika minä olisin, jos tuossa asiassa valheellisesti naarasotuksen viereeni viettelisin.
no en mä nyt sitä ihan sulle osoittanut mutta satuit sopivasti siihen ja otit asian esiin. en mä nyt meinannutkaan että sun pitäs niitä muksuja vielä pistää alulle kun kuitenkin olet omas jo tehnyt. epäreilua se olisikin toista kohtaan ruveta mihinkään jos toinen vielä tahtoisi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä