The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Elämäni ensimmäistä kolmea ja toistaiseksi viimeistä kahta vuotta lukuunottamatta mulla on aina ollut kissa. Kyl ne saa koulutettua siten, et viihtyvät jalkopäänkin puolella.
Miusta on oikeastaan aika kiva kun tulee juurikin tuohon tyynyn viereen. Ompahan edes, joku ketä katsella :snotty:. Käy tuo otus kyllä välillä jalkopäässäkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985291:
Miusta on oikeastaan aika kiva kun tulee juurikin tuohon tyynyn viereen. Ompahan edes, joku ketä katsella :snotty:. Käy tuo otus kyllä välillä jalkopäässäkin :D
Mun yhellä exällä oli kissa joka nukku tyynyllä. Riippumatta siitä oliko yövieraita. Joskus kun pimeydessä hakeutui pussaamaan niin kohtasikin yllättävän karvaisen posken :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28985322:
No, ei se nyt aivan sama ole, mutta maailma ei kaadu jos kissaa sattuu muiskauttamaan :p
Tottapa töriset.

Mä olen tietääkseni kaikkia kisujani pussannu ihan täysillä monta kertaa. Eipä miehisyyteni ole toistaiseksi mirrinmoiskautuksiin kaatunut. Ja nyt siis puhutaan nelijalkaisista karvaturreista.
 
Tottapa töriset.

Mä olen tietääkseni kaikkia kisujani pussannu ihan täysillä monta kertaa. Eipä miehisyyteni ole toistaiseksi mirrinmoiskautuksiin kaatunut. Ja nyt siis puhutaan nelijalkaisista karvaturreista.
Juu ei aleta nyt puhumaan muista mirrinmoiskautuksista :p. Kohta pitää pistää silmät kiinni ja jos tuolle linjalle lähdetään jää unet näkemättä.

Meillä saa kisu ja niin on aina saanut edesmenneet koirat suukkoja. Lapsikin taisi joskus taaperona juoda elukoiden kupista vettäkin ja henkiin on jäänyt :D
 
kahvikirahvi
Huomeneja! Tääl on kissoilla aamurallit käynnissä, Nyyrikki taitaa olla herkkis kun se sähisee ja mouruaa kun Niilo loikkii sen päälle. Nipa ei oo moksiskaan kun Nykä tekee kostoliikkeen.

:heart:
 
kahvikirahvi
Yks vanha tuttu viritteli keskustelua facessa. Ei sillä mitään järkevää asiaa tunnu olevan. Se kertoi että sillä on menny päin vittua, ja kysyin että kuinkas silleen. "No on menny vaan :( "

Ahaa??
 
IhanaValo
Huomenta!

Tänäänkö se oli ATM:n iso päivä, tsemppiä vaan sinnepäin!

Mies taas teki sen, illalla kaljan/lonkun/pari rommipaukkuakin yms. kans jäi istuu koneelle pelaamaan kaverinsa kans (kaveri kuulokkeiden päässä) ja tuli nukkumaan jossain vaiheessa yötä, en tiiä monelta...hyvin tuntuu kuitenkin nyt nukuttavan.

Illalla kun ihmettelin ääneen miksi se tekee noin niin kysyi vaan että haluisinko miekin ryypätä...no en urpo sen takia kysynyt..:headwall:

Miehet on mystisiä otuksia...
 
Hyvää päivänavausta vain itsekullekin :)!

Hissuksiin poishiipivän sumun keskeltä joikhailen :wave:...ja taitan peistäni näihin arkipuuhiini pyhäpäivänäkin. Eipä sillä, ei nämä sunnuntait aikaisemminkaan ole mulle olleet mitenkään suuremmin merkityksellisiä, normipäivä.

Näinköhän se meinaa, perskutarallaa, meikäläiseen tarttua tuo tauti :kieh:? Ei tarttis vaan niin millään, joten olenkin tässä sitten ottanut hunajaa ja maitohappobakteerivalmisteita jo ennakkoon...että jos meinaa tulla niin, kiitos, semmoinen tulin-ja-tästä-lähdenkin- tyylillä. Ihan on riittänyt mainiosti tuon miehen tautia sivustaseurata ja kuulostella, hyi olkoon.

Vastatuuliakin meinaa tyrkätä eturintamaan mutta hammasta purren taas mennään. Edelleen saatan taipua muuten taitu :). Näillä näkkäreillä mennään...

...ja laitetaan kirkkomeininkiä hiukan kauemmaksi tällä:
Gary moore - over the hills and far away - YouTube
 
Adam Lambert - Trespassing (Official Lyric Video) - YouTube
..ja lisää jytkettä :D

Mites - mihin aikaa te muut lähdette yleensä hommailemaan lapsillenne talvivermeitä?

Kun tuota :snotty:...mä olen tässä maalaisena hiukan ällistellyt, että kun ihmiset hankkii jo nyt (ja paljon aikaisemminkin) nuita talvivaatteita kaupasta...en mä vaan pysty vielä tähän aikaan lähteä ollenkaan sinne päinkään arvailemaan, että mitähän kokoa noi vetää yllensä! Että mä ruukaan tehdä hankintani sitten juurikin siinä talven nurkilla...
 
Huomenta kaikille!

aika matelee! mutta onneksi arki alkaa huomenna.Hmmm...outoa tälläinen
mun suustani siis että odotan arkea!

Hyvää sunnuntai päivää kaikille:kiss:
Mukavaa päivää sinullekin :kiss:

Ikinähän se ei ole tuon ajan kanssa oikein hyvin...silloin kun sen pitäs lentää, niin se matelee. Ja sitten kun ei ois mitään kiirusta, niin...:p

Mutta joo, huomenna jälleen ruodussa tiukasti kiinni.
 
IhanaValo
Kirppareilta tykkään töllistellä talvivaatteitakin näin syksyisin ja vasta viimesessä pakossa kauppaan astun..ellei oo aiemmin ollu joku tosi hyvä tarjous jossain. Pihi mikä pihi.
Vasta ostin vitosella esikoiselle "uudet" henkselitoppahousut, sen verran reilut että mahtuu allekin vielä lisäkerros ja mahtuu olemaan niissä. Tyttö kun ei kestä yhtään että vaate kiristää.

Pitäiskin alkaa talvivaatevarastoja etsiskelemään ja tarkistelemaan mitä kaikkea tarviis ostaa..tai neuloa :)
 
kahvikirahvi
Kasvisgratiini hyppäs just uuniin :p Pitäisköhän tehä vähän lohta kaveriksi, pakkasessa olis sopivan kokonen kimpale. Nykä tuli syliin nukkumaan, ja Niilo tossa vieressä sängyllä :)
 
Kirppareilta tykkään töllistellä talvivaatteitakin näin syksyisin ja vasta viimesessä pakossa kauppaan astun..ellei oo aiemmin ollu joku tosi hyvä tarjous jossain. Pihi mikä pihi.
Vasta ostin vitosella esikoiselle "uudet" henkselitoppahousut, sen verran reilut että mahtuu allekin vielä lisäkerros ja mahtuu olemaan niissä. Tyttö kun ei kestä yhtään että vaate kiristää.

Pitäiskin alkaa talvivaatevarastoja etsiskelemään ja tarkistelemaan mitä kaikkea tarviis ostaa..tai neuloa :)
Sinä onnellinen, kun pääset kirppiksiltä valitsemaan ja tekemään löytöjä. Täällä kun ei ole kuin yksi kirppispaikka (siis kylällä, toki kaupungissa sitten on) ja sen valikoima/laatu on sitten mitä on...eli niitä juuri päältä otettuja ja myyntiin laitettujakin löytyy *pustatus sentään*

Ipanoille en ole aikoihin löytäny mitään, vissiin ovat niin menevissä kokonumeroissa kaikki...tai oletan jo niin, että nuille velloksille nyt ei enää löydykään mitään, kun taitavat muissakin perheissä olla vaatteet suuressa kulutuksessa :snotty:...

Nyt sitten optimistisena toivon, etteivät ois viruneet tässä aivan kaikkien vermeittensä ohi...tai siis ovat kyllä mutta miten pahasti... Esikoinen tässä hiukan "pelottaa", toivoisin todella, että vielä pystyis käyttämään viimevuotisia talvivermeitä...tai sitten jäi melkeistä pakasta otetut pieniksi kertavedolla.

Se vaan pukkaa sitten nuitten vermeitten kohdalla semmosta siirtoa, että pitää lähteä pitemmälle shoppailumatkalle, kun ei tuosta lähikaupungista tahdo löytyä...tai sitten arvaamalla tilata jostain nettikaupasta :p...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä