The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Lady Gardenea
Pari kertaa vasta elämässäni kokeillu tätä (aamulla on liian valoisaa:ashamed:) ja miehän oon tunnetusti huono herääjä mutta kun hetken malttaa oottaa, on kiireetön aamu niin mikäs siinä..lapset tosin vähän aiheuttaa hankaluuksia mutta, kukas siitä sanoikaan tässä joku aika sitten, vessan ovessahan on lukko :D
Liian valoisaa? Mä en välitä jos panettaa. Hyökkään miehen kimppuun jos sellainen löytyy vierestä.
 
IhanaValo
Ja hemmetti, tuo linkki sotki ajatukset..tulin alunperin piipahtamaan ja ilmottaa että sain vihdoin viimein sen baktus-huivin valmiiks :D Miten lie pääs unehtumaan eka viestistä...
 
Pari kertaa vasta elämässäni kokeillu tätä (aamulla on liian valoisaa:ashamed:) ja miehän oon tunnetusti huono herääjä mutta kun hetken malttaa oottaa, on kiireetön aamu niin mikäs siinä..lapset tosin vähän aiheuttaa hankaluuksia mutta, kukas siitä sanoikaan tässä joku aika sitten, vessan ovessahan on lukko :D
Vessan ovessa on lukko :p

Ja päivää :wave:
 
Lady Gardenea
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982483:
Niih... olishan siinäkin omat hyvät puolensa :kiss: ja omat huonotkin puolensa :kieh:. Niinkuin kaikessa on kaksi puolta.
:D

Mä hyväksyn ne huonot puolet. Ei niitä paljoo ole.

Tuli muutes mieleen että eilen toisessa baarissa oli nuorta porukkaa. Hyvä kun sain näppini pidettyä irti nuoresta lihasta. :whistle: :snotty:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä