Ja myö lähetään koko kööri niihin juhliinminen usko mitään,oon varma että joku kaunispäivä on palstahäät
Ja myö lähetään koko kööri niihin juhliinminen usko mitään,oon varma että joku kaunispäivä on palstahäät
just niin vaikka sitten kuokkimaan jos ei kutsua tipu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982263:Ja myö lähetään koko kööri niihin juhliin
Siulla on kiva iltapäivä tiedossa :heart:Enää vajaa kolme tuntia että voin viedä jälkeläisen hoitoon! Ja sit atm tulee käymään Käydään kaupungissa ja se tulee mun kaa kattoon kissimirriä.
terkkui aateeämmälle!Enää vajaa kolme tuntia että voin viedä jälkeläisen hoitoon! Ja sit atm tulee käymään Käydään kaupungissa ja se tulee mun kaa kattoon kissimirriä.
Parempi tulla ihan reilusti kutsu |Ojust niin vaikka sitten kuokkimaan jos ei kutsua tipu.
Juu, iltapalaan asti lapsivapaata :voitontanssihymiö:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982272:Siulla on kiva iltapäivä tiedossa :heart:
no asiamies laittaa ainakin kutsun tänne...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982275:Parempi tulla ihan reilusti kutsu |O
no asiamies laittaa ainakin kutsun tänne...
Siinä olis menny varmaan pari vuorokautta. Pyysin tulemaan mun paikalliseen.kävik sää Lady G huhuilee asiamiehen partsin alla
Siivoa vain, voit välillä vilkuilla ketjua. AK nukkuu ties kuin kauan.miten tässä nyt malttaa ruveta lähtee liikenteeseen ja pukemaan päällensä ja tekee päivän siivoukset kun on niin jännäää. vielä kun se asiamies sieltä kömyää palstalle kertoilee oman version niin...tästä nyt minnekkään taida päästä
joo,no pakkohan se on ja pitää käydä perkule kaupassakinSiivoa vain, voit välillä vilkuilla ketjua. AK nukkuu ties kuin kauan.
:hug:Väsyttää.
Keitetäänkö päiväkahvit?Väsyttää.
Hyvä idis, Mulle se on aamukahvi. Tuosta tuli mulle ny jotain muuta mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982361:Keitetäänkö päiväkahvit?
Kerro toki mitä mieleen pulpahtiHyvä idis, Mulle se on aamukahvi. Tuosta tuli mulle ny jotain muuta mieleen.
sillä tais pihistä:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982386:Kerro toki mitä mieleen pulpahti