kiitosAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982413:
Kahvia kaikille. Olkaapa hyvät.
Niin tais :snotty:sillä tais pihistä:snotty:
Aamu, aamupäivä, päivä, iltapäivä, alkuilta, ilta, myöhäisilta, yö, aamuyö..... kaikki käy
mä olen kyllä aamuseksin harras kannattaja,päiväkin sujuu sutjakkaammine kun alkaa noin. ja vaikka menis töihin aikaseen ni kyllä pienen session aina kerkee
totta turiset!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982430:Aamu, aamupäivä, päivä, iltapäivä, alkuilta, ilta, myöhäisilta, yö, aamuyö..... kaikki käy
Tai kävis... kun joku tulis toteuttamaan :snotty:totta turiset!
sillä tais pihistä:snotty:
Pari kertaa vasta elämässäni kokeillu tätä (aamulla on liian valoisaa:ashamed ja miehän oon tunnetusti huono herääjä mutta kun hetken malttaa oottaa, on kiireetön aamu niin mikäs siinä..lapset tosin vähän aiheuttaa hankaluuksia mutta, kukas siitä sanoikaan tässä joku aika sitten, vessan ovessahan on lukko
Niin, ku olis parisuhteessa. Olis siitä monenlaista iloa elämään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982445:Tai kävis... kun joku tulis toteuttamaan :snotty:
Liian valoisaa? Mä en välitä jos panettaa. Hyökkään miehen kimppuun jos sellainen löytyy vierestä.Pari kertaa vasta elämässäni kokeillu tätä (aamulla on liian valoisaa:ashamed ja miehän oon tunnetusti huono herääjä mutta kun hetken malttaa oottaa, on kiireetön aamu niin mikäs siinä..lapset tosin vähän aiheuttaa hankaluuksia mutta, kukas siitä sanoikaan tässä joku aika sitten, vessan ovessahan on lukko
Niih... olishan siinäkin omat hyvät puolensa :kiss: ja omat huonotkin puolensa :kieh:. Niinkuin kaikessa on kaksi puolta.Niin, ku olis parisuhteessa. Olis siitä monenlaista iloa elämään.
Vessan ovessa on lukkoPari kertaa vasta elämässäni kokeillu tätä (aamulla on liian valoisaa:ashamed ja miehän oon tunnetusti huono herääjä mutta kun hetken malttaa oottaa, on kiireetön aamu niin mikäs siinä..lapset tosin vähän aiheuttaa hankaluuksia mutta, kukas siitä sanoikaan tässä joku aika sitten, vessan ovessahan on lukko
Nii...no mie olenkin lievästi estoinen yksilö muutenkin. :snotty:Liian valoisaa? Mä en välitä jos panettaa. Hyökkään miehen kimppuun jos sellainen löytyy vierestä.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982483:Niih... olishan siinäkin omat hyvät puolensa :kiss: ja omat huonotkin puolensa :kieh:. Niinkuin kaikessa on kaksi puolta.
:hug:Nii...no mie olenkin lievästi estoinen yksilö muutenkin. :snotty:
Puolet tasapainottavat toisensa
Mä hyväksyn ne huonot puolet. Ei niitä paljoo ole.
Tuli muutes mieleen että eilen toisessa baarissa oli nuorta porukkaa. Hyvä kun sain näppini pidettyä irti nuoresta lihasta. :snotty:
No kun.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982497:Puolet tasapainottavat toisensa
Vai nuorta lihaa Sinä senkin
:wave: see juuuu baby.nyt on pakko mennä kun rupee tekee mieli....palaan myöhemmin lukemaan josko se asiamies olis heränny...
ei se asiamihen lihakaan mitään vanhaa ole:stick:
Mä hyväksyn ne huonot puolet. Ei niitä paljoo ole.
Tuli muutes mieleen että eilen toisessa baarissa oli nuorta porukkaa. Hyvä kun sain näppini pidettyä irti nuoresta lihasta. :snotty:
Niin niin :kieh:No kun.. :ashamed:
Mun on tehny mieli täs jo jonkin aikaa.nyt on pakko mennä kun rupee tekee mieli....palaan myöhemmin lukemaan josko se asiamies olis heränny...
Pizzaa???Mun on tehny mieli täs jo jonkin aikaa.