Lady Gardenea
Ihan yksinkenties jonkun kanssa....
Päivällä jäi sanomatta että sain eilen baarissa patukkaa. Sellaista suklaista.
Ihan yksinkenties jonkun kanssa....
Oi Niilo :heart: :heart: Mikäs kisujen ensireaktio oli toisistaan?
mihin sä AK:n oot laittanut?Ihan yksin
Päivällä jäi sanomatta että sain eilen baarissa patukkaa. Sellaista suklaista.
Todellakin kannattaa!!Tänään on baarissa ysäribileet. Kantsisko mennä?
*slurps*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28983772:Niin ja päivää kaikille :wave: Täällä röhnötetään myös sohvalla ja kielellä lipsuttelen tässä samalla .... jäätelöä
Oli nuo tärkeimmät tuolla joskus aikaisemmin, mutta hiukan vajaa nelikymppinen yhden lapsen eronnut nainen ja uusimaaHei yökyöpeli vois kertoa missä ikähaarukassa, siviilisäädyssä ja lapsiluvussa hän liikkuu. Ei oo tainnu kertoa ollenkaan tai sit mulla on vaan mennyt ohi? Ja maakunta!
Ihanaa, pp on nukkunu kiltisti tässä hyvän tovin, pian tulaa mp pikkuveljineen vierailulle ja sitten pääseekin viemään jälkeläistä kummeille ja viettämään omaa aikaa
Läks kotio. Vai niin..mihin sä AK:n oot laittanut?
oot saanu suklaaky*pää (vareksesta)
No, kantsii kantsii.Tänään on baarissa ysäribileet. Kantsisko mennä?
Taas tää meni tämmöseksi lipsutteluksi*slurps*
Mä olen hiukan yli 40 yhden lapsen eronnut nainen ja pk-seutu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28983782:Oli nuo tärkeimmät tuolla joskus aikaisemmin, mutta hiukan vajaa nelikymppinen yhden lapsen eronnut nainen ja uusimaa
Oli pakko nuolasta sun jätskiä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28983793:Taas tää meni tämmöseksi lipsutteluksi
Samiksii :hug:Mä olen hiukan yli 40 yhden lapsen eronnut nainen ja pk-seutu.
jep :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28983802:Samiksii :hug:
Eiks sillä ollut joku nainen kiikarissa?Tietääks kukaan mitä Ariekselle nykysin kuuluu? Muuttanut on mutta mitä muuta sille mahtaa kuulua? Tylsää kun ei sitä täällä nykysin näy
no tietenkin olet saanut sen väristäLäks kotio. Vai niin..
Niin no, olen saanut myös sen väristä.
Oli kaiketi.Olis kyllä kiva jos se tännekin sattuis vielä eksymään siis Aries.Eiks sillä ollut joku nainen kiikarissa?
:tirsk:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28983782:Oli nuo tärkeimmät tuolla joskus aikaisemmin, mutta hiukan vajaa nelikymppinen yhden lapsen eronnut nainen ja uusimaa
En passittanut. Mut nukuin kyl päikkärit kun hää läks kun en yöllä nukkunut tarpeeksi.no tietenkin olet saanut sen väristä
ai sää passitit sen jo kotiin...
sä oot aika paljonki vajaa:tirsk:
Eiköhän me kaikki olla.
sä oot aika paljonki vajaa
Niilo meni heti kämpän ympäri ja tutki paikat läpi, Nykä meni häntä pystyssä perässä ja välillä nuuskuttelivat toisiaan. Vähän on painineet mutta yllättävän rauhallisia kuitenkin. Niilo kävi heti laatikolla, ja kävivät yhtä aikaa syömässä, lisäsin yhden kupin ruokatarjottimelleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28983770:Oi Niilo :heart: :heart: Mikäs kisujen ensireaktio oli toisistaan?
Toki toki , mutta tämä vajaus on vain muutamia kuukausia.:tirsk:
Eiköhän me kaikki olla.