The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Hei yökyöpeli vois kertoa missä ikähaarukassa, siviilisäädyssä ja lapsiluvussa hän liikkuu. Ei oo tainnu kertoa ollenkaan tai sit mulla on vaan mennyt ohi? Ja maakunta!

Ihanaa, pp on nukkunu kiltisti tässä hyvän tovin, pian tulaa mp pikkuveljineen vierailulle ja sitten pääseekin viemään jälkeläistä kummeille ja viettämään omaa aikaa :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
Eih, en kestä ku se on niin söpö! Mää en saa ikinä laivakissaa :'(
Ellette pitäydy eri osoitteissa. En mullakaan olis kissaa jos asuisin mp.n kanssa. Sanoinkin sille tossa että kun minä lemmikin otan, niin se pysyy mulla niin kauan kun terveyden rajoissa siinä henki pihisee, enkä minä tai jälkeläinen tulla allergisiksi. Jos ei tule toimeen niin ollaan jatkossakin asumuserossa.
 
Ellette pitäydy eri osoitteissa. En mullakaan olis kissaa jos asuisin mp.n kanssa. Sanoinkin sille tossa että kun minä lemmikin otan, niin se pysyy mulla niin kauan kun terveyden rajoissa siinä henki pihisee, enkä minä tai jälkeläinen tulla allergisiksi. Jos ei tule toimeen niin ollaan jatkossakin asumuserossa.
Niinno nythän me ollaan suorastaan eri maissakin :D Mutta siis ei oo kysymys mielipiteestä, vaan on niin pahasti allerginen että luultavasti jo mun vaatteissa kulkeutuvat pölyt sais aikaan kohtauksen.
No ei se tosin kissoista tykkääkään mutta siitä nyt on näissä olosuhteissa turha taistella.
 
kahvikirahvi
Niinno nythän me ollaan suorastaan eri maissakin :D Mutta siis ei oo kysymys mielipiteestä, vaan on niin pahasti allerginen että luultavasti jo mun vaatteissa kulkeutuvat pölyt sais aikaan kohtauksen.
No ei se tosin kissoista tykkääkään mutta siitä nyt on näissä olosuhteissa turha taistella.
:| Niin paha allergia on kyl suolesta. Mutta nyt alan valmistelemaan jälkeläistäni hoitoon ja kissan noutoon, heippa!
 
tuossa artikkelissa näyttäisi olevan totuuden siemen mukana mutta yhtä asiaa se ei ota huomioon:

aamujöpön lisäksi aamuisin tuppaa olemaan myös armoton k*sihätä ja voin kertoa että ei tunnu mukavalta jos ei tiedä että kumpi lasti tulee ensin...
Mää oon aina miettiny että eikö tuo muka muodostu ongelmaksi! Sitäpaitsi mullakin on aina aamulla jumalaton hätä. Enkä tykkää pussailla ennenku hampaat on pesty. Molemmilla. Nii meneekö aamuromantiikka pilalle jos ensin on huoltokeikka.

Voiko muuten pissalla käydä samalla kun on erektio, vai pääseekö se ollenkaan ulos :confused:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä