Lady Gardenea
Ei toki. Se on vaan se kun nuoren kroppa on pikkasen erilainen kuin vanhemmilla. Jos ajattelee vain ulkonäköä.ei se asiamihen lihakaan mitään vanhaa ole:stick:
Ei toki. Se on vaan se kun nuoren kroppa on pikkasen erilainen kuin vanhemmilla. Jos ajattelee vain ulkonäköä.ei se asiamihen lihakaan mitään vanhaa ole:stick:
Nöyp. Eeei onnistu. Njet.Aamuseksi ja googletin sen.
Eih, en kestä ku se on niin söpö! Mää en saa ikinä laivakissaa :'(
Aamen :flower:aamu on kaikkinensa aivan yliarvostettu vuorokauden aika ja ne vois kokonaan peruuttaa.
Ellette pitäydy eri osoitteissa. En mullakaan olis kissaa jos asuisin mp.n kanssa. Sanoinkin sille tossa että kun minä lemmikin otan, niin se pysyy mulla niin kauan kun terveyden rajoissa siinä henki pihisee, enkä minä tai jälkeläinen tulla allergisiksi. Jos ei tule toimeen niin ollaan jatkossakin asumuserossa.Eih, en kestä ku se on niin söpö! Mää en saa ikinä laivakissaa :'(
Niinno nythän me ollaan suorastaan eri maissakin Mutta siis ei oo kysymys mielipiteestä, vaan on niin pahasti allerginen että luultavasti jo mun vaatteissa kulkeutuvat pölyt sais aikaan kohtauksen.Ellette pitäydy eri osoitteissa. En mullakaan olis kissaa jos asuisin mp.n kanssa. Sanoinkin sille tossa että kun minä lemmikin otan, niin se pysyy mulla niin kauan kun terveyden rajoissa siinä henki pihisee, enkä minä tai jälkeläinen tulla allergisiksi. Jos ei tule toimeen niin ollaan jatkossakin asumuserossa.
:| Niin paha allergia on kyl suolesta. Mutta nyt alan valmistelemaan jälkeläistäni hoitoon ja kissan noutoon, heippa!Niinno nythän me ollaan suorastaan eri maissakin Mutta siis ei oo kysymys mielipiteestä, vaan on niin pahasti allerginen että luultavasti jo mun vaatteissa kulkeutuvat pölyt sais aikaan kohtauksen.
No ei se tosin kissoista tykkääkään mutta siitä nyt on näissä olosuhteissa turha taistella.
Sitäkin, pakkasessa odottaa pizza.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28982521:Pizzaa???
tuossa artikkelissa näyttäisi olevan totuuden siemen mukana mutta yhtä asiaa se ei ota huomioon:
Käy ensin vessassa?tuossa artikkelissa näyttäisi olevan totuuden siemen mukana mutta yhtä asiaa se ei ota huomioon:
aamujöpön lisäksi aamuisin tuppaa olemaan myös armoton k*sihätä ja voin kertoa että ei tunnu mukavalta jos ei tiedä että kumpi lasti tulee ensin...
Mää oon aina miettiny että eikö tuo muka muodostu ongelmaksi! Sitäpaitsi mullakin on aina aamulla jumalaton hätä. Enkä tykkää pussailla ennenku hampaat on pesty. Molemmilla. Nii meneekö aamuromantiikka pilalle jos ensin on huoltokeikka.tuossa artikkelissa näyttäisi olevan totuuden siemen mukana mutta yhtä asiaa se ei ota huomioon:
aamujöpön lisäksi aamuisin tuppaa olemaan myös armoton k*sihätä ja voin kertoa että ei tunnu mukavalta jos ei tiedä että kumpi lasti tulee ensin...
ei kovalla oikein vois kustakkaan kun se pönttö on suunniteltu pimpeille ja veltoille munilleKäy ensin vessassa?
Niin, aika hankalaa olis.ei kovalla oikein vois kustakkaan kun se pönttö on suunniteltu pimpeille ja veltoille munille
Mitä vihaat eniten?Iltapäivää ! Aurinko paistaa ja kesä tuntuu vaan jatkuvan, missäs se syksy?
Jouduin tekemään jotain, mitä vihaan kaikista eniten, mutta pakko on... :-/
Aww, Förstikö se siinä :heart:
Niilo on hän :heart:Aww, Förstikö se siinä :heart:
Hän on iiiihana:heart:
Minäkin röhnötän sohvalla.Niin ja moikkis taas!
päivän pakolliset hommat tehty,nyt sitten voikin ottaa loppuillan rennosti*röhnöttää sohvalla*
kenties jonkun kanssa....Minäkin röhnötän sohvalla.