onko tämä totta? enkö saa mitään rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nou mani nou hani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nou mani nou hani

Vieras
Olen ollut kotiäitinä, kotihoidontuki loppui. Nyt odotan vauvaa ja työkkärissä sanottii etten saa mitään koska ei ole ammatillista tutkintoa. Soskusta en saa kun mies töissä. Töihin en varmaan pääse kun äitiysloma edessä. Olen silti töitä ja koulutuspaikkoja etsinyt

Juu ei tipu rahaa mistään ennen kun uusi äippäloma alkaa. Toivottavasti miehesi tienaa sen verran että elätte ilman turhaa kituutusta. Kannattaa silti hakea töitä mutta ehkä jos raskaus on jo pidemmällä, niin et sä kerkeä paljoa töissä olemaan jos ä-loma häämöttää pian.

[QUOTE="vieras";28978696]Juu ei. ei meidän koirakaan saa, vaikka makaa kaikki päivät kotona.[/QUOTE]

No mut hei eiks ees sillon pidä saada ku odottaa taas uusia pentuja...?? Muuten menee mun suunnitelmat tienaamisesta meidän koiran pennuttamisella :(

Minunkin tulot on 0 e vaikka hoidan yhtä vierasta lasta 5 h joka päivä. olen yksityinen pph. tällä hetkellä vain yksi hoidossa. se mitä hänestä saan menee veroihn ja muihn kuluihin. Pitäisköhän jäädä työttömäks. saisin muutaman satasen enemmän!!!!

[QUOTE="vieras";28978697]Juu ei tipu rahaa mistään ennen kun uusi äippäloma alkaa. Toivottavasti miehesi tienaa sen verran että elätte ilman turhaa kituutusta. Kannattaa silti hakea töitä mutta ehkä jos raskaus on jo pidemmällä, niin et sä kerkeä paljoa töissä olemaan jos ä-loma häämöttää pian.[/QUOTE]

Eiköhän ole parasta olla hakematta töitä, niin sen mahdollisen työpaikan saa joku, joka saattaa pysyä työssä kauemmin kuin viisi minuuttia.

[QUOTE="jooh";28979140]Minunkin tulot on 0 e vaikka hoidan yhtä vierasta lasta 5 h joka päivä. olen yksityinen pph. tällä hetkellä vain yksi hoidossa. se mitä hänestä saan menee veroihn ja muihn kuluihin. Pitäisköhän jäädä työttömäks. saisin muutaman satasen enemmän!!!![/QUOTE]

Miten sä oot voinut määritellä hoitomaksun niin alhaiseksi ettei työn teko rahallisesti kannata? Siitä voit syyttää vain itseäasi.

Miten sä oot voinut määritellä hoitomaksun niin alhaiseksi ettei työn teko rahallisesti kannata? Siitä voit syyttää vain itseäasi.

Miten sä olet noin tyhmä? Tuossahan luki aivan selvästi, että nyt on vain yksi lapsi hoidossa. Ei sillä yhdellä lapsella niin paljon tienata, että siitä jotaki jäisi kulujen jälkeen. Eikä tuo lapsi ole kuin 5 tuntia hoidossa eli ei edes täyttä päivää.

Mistä teitä ääliöitä riittää tälle palstalle.

[QUOTE="viirus";28979262]Kun ei ole sitä AMMATTILLISTAkoulutusta, vaan tavallinen tutkinto. ja työssäoloehto jäi 7 pvältä vajaaks.[/QUOTE]

ammatillinen koulutus vs tavallinen tutkinto,what?eikö ne ole sama asia?

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän;28979266:
Ihan sama minkä ikäinen on jos ei ole tutkintoa on ilman rahaa 5kk sen jälkeen alkaa tippumaan työmarkkinatukea.

Alle 25v. ei saa työmarkkinatukea jos ei ole tutkintoa, mutta tuota vanhempi kyllä saa ilman koulutusta työmarkkinatuen.

Yhteistyössä