The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras yökyöpeli
Dobberit on kyllä upeita. Mulla on kyllä ollut pieniä lankakeriäkin useampi. Pieni koko juuri sen hetkisen asumismuodon mukaan tuli valittuja. Söpöjä koiruuksia oli eikä onneksi äänikään ollut tasoa elektroniikkapeli. Nyt ne kaverit jo juoksentelee kevyemmillä mailla.
 
kahvikirahvi
Mää katon nyt yökylässä olevan mp.n kankssa jakson pakoa, ja sitten käyn nukkumaan. Huomenna koulupäivä, ja sit sitä kuusvarpaista kollia moikkailemaan. En malta odottaa :heart: Tää mun kissanvihaajanikin myönsi että oli kuvan perusteella soma katti :)

Vaan nyt hyvää iltaa ja yötä kaikille :kiss:
 
vieras yökyöpeli
Mää katon nyt yökylässä olevan mp.n kankssa jakson pakoa, ja sitten käyn nukkumaan. Huomenna koulupäivä, ja sit sitä kuusvarpaista kollia moikkailemaan. En malta odottaa :heart: Tää mun kissanvihaajanikin myönsi että oli kuvan perusteella soma katti :)

Vaan nyt hyvää iltaa ja yötä kaikille :kiss:
Öitä ja ihanaa kisun katsomis reissua :heart:
 
No mutta, heivaa kandidaatti ja ota kissoja. Sit voit päätyä kissojen ateriaksi. Tai jos otat kissat salaa, niin ne katit voi syödä sen allergiaan kuolleen kandidaatin siinä samalla.."
Ei kahvinaaras, ei. Kelpo kandia ei lempata sen vuoksi, että hänellä on sairaus jolle ei itse mitään voi. Sit vaan jätetään kisut ottamatta. Yksi märkä mirri taloudessa voi olla ihan riittävä määrä.:D
 
vieras yökyöpeli
Ei kahvinaaras, ei. Kelpo kandia ei lempata sen vuoksi, että hänellä on sairaus jolle ei itse mitään voi. Sit vaan jätetään kisut ottamatta. Yksi märkä mirri taloudessa voi olla ihan riittävä määrä.:D
Se ei voi olla vaan on :whistle:

Nyt poistun ihmettelemään ja katsomaan jos vaikka täältä pienestä päästä saisi väännettyä jotain viisasta paperille. Palaillaan kyöpelöinnin merkeissä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28968729:
Se ei voi olla vaan on :whistle:
Tuokin on niitä ilmoitusasioita.

Tuli mieleen vanha vitsintynkä pohojammaalta.

Pohojalaanen miäs oli menossa avioon ja sanoi kihlatulleen, että tiedoksi vaan:
Maanantaisin meillä on maamiesseuran kokous, jonka päälle saunotaan ja saattaa mennä myöhään.
Keskiviikkoisin on hirviporukan tapaaminen, jonka päälle saunotaan ja saattaa mennä myöhään.
Lauantaisin on kavereiden kanssa kaljailta ja siinä saattaa mennä myöhään.

Morsio ilmoitti, että tiedoksi vaan, mutta meillä harrastetaan seksiä joka ilta kello yhdeksän. Olit paikalla tai et.
 
IhanaValo
Mitäs neuloskelet? Mä oon viimeaikoina dusannu sukkii ku niit tilattiin multa, nyt on parin viikon aikana tehny 10 paria, 11 just tos puikoil.. :LOL:
Ohhoh..sie oot vissiin aika nopea sit:)
Kokeilen ihan peruspipoa, tai semmoista lörppismallia. On tuossa kesken vaikka mitä mut näin illasta ei enää jaksa mitään kovin monimutkaista ees ajatella :)
 
  • Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Ohhoh..sie oot vissiin aika nopea sit:)
Kokeilen ihan peruspipoa, tai semmoista lörppismallia. On tuossa kesken vaikka mitä mut näin illasta ei enää jaksa mitään kovin monimutkaista ees ajatella :)
Kyllähän niitä jo aika vauhdilla tulee kyl mut noista on osa ihan lasten sukkii. Kokohaitari sukilla ku on ollu koon 20 ja 46 välistä :D Mullaki miljuuna muuta työtä kesken mutta noita nyt lähinnä tehny ku ei tarvii ajatella mitää, niit tulee vähä siin sivus ku kattoo töllöö tms.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä