[QUOTE="jep";28966694]Kersanko pitäisi KAIKKIEN menot määrittää? Kyllä ne lapset syntyy osaksi laumaa eikä miksikään keskipisteiksi joiden pillin mukaan äidin ystävienkin pitäisi tanssi.
Tässä on taas kerran yksi näitä elämänsä super-sankari äitejä joka on tehnyt ITSE ITSESTÄÄN korvaamattoman. Liekkö niin surkea itsetunto ettei muu auta kuin pönkittää lapsen kautta minuuttaan.
Lapsen EDUSTA tässä ei ole kyse. Lapsen etu on omistaa kaksi turvaisaa vanhempaa joihin luottaa yhtä vahvasti. Valitettavasti osa naisista sabotoimalla sabotoi tätä oikeutta tehdessään itsestään korvaamattoman. Lapsi ei opi luottamaan isään jos arvon rouva ei siihen edes tilaisuutta suo.
Itsekeskeiset äidit toimii näin.[/QUOTE]
Me pyritään miehen kanssa hoitamaan vuorotellen nukuttamiset ym. iltarutiinit tai jotenkin sinnepäin. Että tä asia ei ihan justiinsa kosketa mua.
Mä en siltikään oikein ymmärrä yhtä juttua... mun mielestä äiti on aika korvaamaton, joten sen tuskin tarvii tehdä itsestään korvaamatonta? Tai ainakin mun äiti on mulle korvaamaton. Ja sun mielestä äiti, joka haluaa nukuttaa lapsensa, pönkittää vaan itsetuntoaan? Ja sen lisäksi se vielä sabotoi lastaan nukuttamalla sen? Vittu mikä paska mutsi!!!!!!
En vaan ymmärrä kaltaisiasi rasittavia ihmisiä, jotka kokevat olevansa oikeutettuja määrittelemään mikä on jollekkin tärkeää ja mikä ei. Jos äiti haluaa nukuttaa lapsensa joka ilta, niin sitten se tekee sen? Mä en voi käsittää "ystäviä" jotka tuollaisesta alkaa nipottamaan.
En ymmärrä miksi tässä tilanteessa lapsi määrittäisi kaikkien menot? Ainoastaan lapsen äiti oli päättänyt jäädä kotiin nukuttamaan lapsensa, miten se niiden muiden menoihin vaikuttaa? Nehän voi ihan vapaasti tehdä mitä tekevät. On aika karua, jos ystävyydestä tulee velvoite, joka on pakko hoitaa.
Jos mun ystävä sanoo, että se haluaa nukuttaa lapsensa joka ilta, niin sitten se tekee niin. Mun mielestä se on ainoastaan hieno asia. Kyllä mä voin nähdä sitä jonakin muunakin aikana, kuin juuri silloin. Ihan sama, jos se harrastaisi pitsinnypläystä joka ilta kello 18.00- 20.00. Mikä mä olisin siltä vaatimaan, että sen on nyt aivan kertakaikkisen pakko olla harrastamatta, koska sen pitää tavata just silloin mut. Ei sillä, että mulla olis mitään menoa kello 16.00- 18.00, mutta sen nyt vaan pitää joustaa. Koska sen pitää joustaa.