Miesystävä sitten vähän avautui humalassa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28913203]Miehes on käyny vieraissa, jos on värkkis alkanu haisee. Tai sitten on sujauttanut vehkeensä kesken touhujen kakkosesta suoraan ykköseen.[/QUOTE]

No höpsis, ei kannata ruveta kaikenlaista heti epäilemään. Tommonen epäspesifinen tulehdus voi tulla ihan kelle vaan. Sitä voi etukäteen torjua maitohappobakteereilla, mutta jos on jo ihan tulehdus, kannattaa varmaan hakea ihan lääkettä.
 
Kysy mieheltäs miltä sen pitäisi tuoksua? Mahdollisestikko vaaleanpunaisilta ruusunnupuilta, uuniomenalta tahikka sitruunalta? Kaikenlaisia eteerisiä hajusteitahan saa hyvinvarustetuista myymälöistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisäys;28913238:
nii voihan se tulla niinkin että on itse käyny vierais. :p

Tai se voi tulla ihan bakteerien epätasapainosta. Tietty jos halutaan, että kaikki alkaa haista pahalle ja häpeää vaan sitä hajuaan, eikä uskalla mennä lääkäriin, niin voidaan alkaa puhua, mistä kaikesta kauheasta se on nyt sitten merkkinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisäys;28913238:
nii voihan se tulla niinkin että on itse käyny vierais. :p

Yleensä hajua aiheuttavat bakteerit tulevat omasta peräaukosta mutta nämä kuolevat 2-4 päivässä. Vieraan naisen anaerobiset bakteerit voi taas olla niin sitkeät että eivät lähde ilman lääkehoitoa.
 
Harastatteko tiuhaan seksiä ja ilman kumia? Mulla ainakin alapää haisee just kalalle vielä seuraavana päivänäkin, kun mies on lauennut sinne. Ja siis todellakin peseydyn perusteellisesti välissä. Kumin kanssa tätä ongelmaa ei oo ollut, joten syyttäisin miehen eritteitä tai sitten sitä syntyvää cocktailia..
 
[QUOTE="Tosi mies";28913089]Tosi mies ei hajuista kitise. Pokasin kerran baarista yyhoon ja lupasin nuolla sen joka paikasta, huomasin sitten tädillä olevan kihomatoja, hetken mietittyäni nuolin paikat kunnolla mitään kommentoimatta kun kerran tuli luvattua. Aamulla suoraan apteekkiin matokuuria hakemaan. Tarina on tosi.[/QUOTE]

Siinä meillä on oikea arjen sankari :flower:

Mutta asiaan: ap, ensin lääkäriin. Myös tuo jonkun jo mainitsema sisälle laukeaminen voi aiheuttaa hajua vaikka kuinka pesis, kuulun itse niihin. Ja niitä maitohappobakteereja kannattaa myös kokeilla.
 
[QUOTE="Tosi mies";28913089]Tosi mies ei hajuista kitise. Pokasin kerran baarista yyhoon ja lupasin nuolla sen joka paikasta, huomasin sitten tädillä olevan kihomatoja, hetken mietittyäni nuolin paikat kunnolla mitään kommentoimatta kun kerran tuli luvattua. Aamulla suoraan apteekkiin matokuuria hakemaan. Tarina on tosi.[/QUOTE]

:x no hyi.
 

Yhteistyössä