Miesystävä sitten vähän avautui humalassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloin

Vieras
Tää on aivan sairaan noloa! Miesystävä kertoi että mun alapää haisee pahalta :( Ei kuulemma mielellään rakastele tietyissä asennoissa sen takia kun "se" haisee... Ihan kauheeta! Mulla ei ollut aavistustakaan että mulla on tällänen ongelma.

Mitä mä voin sille tehdä? Kyllä mä ihan normaalisti mielestäni pidän hygieniasta huolta... ei kai se ois hyväksikään koko ajan pestä?

Mä oon todella häpeissäni ja ehkä vähän vihanenkin kun ei mies oo aikasemmin voinut kertoa... mut tavallaan ymmärrän et ei oo helppoo tollasta sanoa...

No jos se tosiaan haisisi, niin luulisi että sellaisen itsekin haistaisit :0 Ei kenenkään alapää ole täysin tuoksuton, kyllä siinä oma ominaishajunsa on vaikka miten kuuraisi.

Kannattaa varmaan ottaa asia puheeksi kun mies on selvin päin, kysyä, millainen haju on kyseessä jne. Hyvä on kertoa miehelle, että naisen alapäässä on AINA jonkinlainen ominaistuoksu, joillakin miedompi, toisilla voimakkaampi, ja voi vaihdella aikojen saatossa. Jos olet terve, huolehdit hygieniasta, ja alapää ei haise omaan nenääsi, niin kyllä epäilen, että ongelmana voi olla miehen herkkänokkaisuus.

Onhan tietysti olemassa ihan terveydellisia tiloja, jotka aiheuttavat pahan hajun, erikoisimmasta päästä varmaankin kalahajusyndrooma, mutta sitten on myös näitä hyvinkin tavallisia hajua aiheuttavia, kuten hiiva, bakteerien epätasapaino emättimessä, tulehdus, vuodot, liian vähäinen peseytyminen, liiallinen peseytyminen jne. Apteekista tosiaan saa jos jonkinlaista tuotetta, bakteereja tasapainottavaa, mietoja pesuvoiteita ja -aineita, jotka voivat tehdä hajusta miedomman. Ihan näppärä keino on käydä pesulla tai pyyhkiä alapää vaikka vauvoille tarkoitetuilla kosteyspyyhkeillä.

Tosi mies ei hajuista kitise. Pokasin kerran baarista yyhoon ja lupasin nuolla sen joka paikasta, huomasin sitten tädillä olevan kihomatoja, hetken mietittyäni nuolin paikat kunnolla mitään kommentoimatta kun kerran tuli luvattua. Aamulla suoraan apteekkiin matokuuria hakemaan. Tarina on tosi.

No ei kenenkään alapää ihan hajuton ole.. ootko varma, ettei mies vaan oo turhan yliherkkä sen ominaistuoksulle? Onko kuinka kokenut kaveri... millaista on ollut seksielämä ennen sua?

Keskustele miehen kanssa asiasta, kun on selvinpäin. Ja mä kävisin ainakin lääkärissä ennen kuin alkaisin ostella mitään pesunesteitä tai puikkoja. Ihan varmuudeksi, selviäisi ainakin onko mies oikeassa vai onko vaan herkkänenäinen.

[QUOTE="Tosi mies";28913089]Tosi mies ei hajuista kitise. Pokasin kerran baarista yyhoon ja lupasin nuolla sen joka paikasta, huomasin sitten tädillä olevan kihomatoja, hetken mietittyäni nuolin paikat kunnolla mitään kommentoimatta kun kerran tuli luvattua. Aamulla suoraan apteekkiin matokuuria hakemaan. Tarina on tosi.[/QUOTE]

HYI YÄK! :D

Mutta siis sulle ap, suosittelen että jos ei pesullakaan käyminen auta ja haju jatkuu, niin sitten lääkäriin.

[QUOTE="Tosi mies";28913089]Tosi mies ei hajuista kitise. Pokasin kerran baarista yyhoon ja lupasin nuolla sen joka paikasta, huomasin sitten tädillä olevan kihomatoja, hetken mietittyäni nuolin paikat kunnolla mitään kommentoimatta kun kerran tuli luvattua. Aamulla suoraan apteekkiin matokuuria hakemaan. Tarina on tosi.[/QUOTE]

Noin hullu ei oo kukaan

Yhteistyössä