Onko kukaan käynyt Vantaan Tulisuudelmassa keikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoho

Vieras
Mihin aikaan pitäisi olla paikalla jos haluaa eturiviin? Minkä kokoinen lava? Onko yleisö siinä ihan lavassa kiinni vai onko siinä metri pari väliä?
Kiitos etukteen, jos joltain löytyy kokemusta ja asiallisia vastauksia :)

Oon käynyt katsomassa muutamaa artistia. Kyllä sinne eturiviinkin pääsee helposti vaikka kesken keikan jos niin tahtoo. Tai ainakin sellasille paikoille että ihan hyvin näkee. Porukka liikkuu siellä, kun on ravintola eikä mikään varsinainen konserttipaikka.

Mulla huonoja kokemuksia esim chisun keikka oli ihan surkea kun jäi kaikkien taakse(itse lyhyt), ei toiminu äänen toisto jne. Ei mikään paras keikkapaikka..

Mulla taas Apulannan keikka oli pettymys kun Toni rääkyi mikkiin jotain epämääräistä. Biiseistä ei siis saanut oikeen mitään tolkkua. Liekö tuollaista sitten heillä kaikkialla?

Maija Vilkkumaa oli taas ihan ok, näki ja kuului hyvin. Mutta kummankin kohdalla seilasin välillä edessä ja välillä jossain muualla ja ihan ok pääsin aina takaisin eteenkin vaikka välillä poistuikin "paikalta".

Mäkin olen kuullut vähän ristiriitaisia kommentteja keikkapaikkana tuosta, mutta täytyy nyt käydä testaamassa.
En ole kyllä aikeissa seilailla keikan aikana missään, vaan kiilata heti eteen keskelle ja pysyä siinä keikan loppuun :)

Olen ajatellut, että tuo keikan alkamisaika on vähän kiinni ravintolasta, siksi kysyin miten tuolla yleensä on. Näillä viimeksi keikka alkoi vasta kahdentoista jälkeen, mutta se oli yökerhossa.

Kiitos vastauksista!

Yhteistyössä