Vantaan Kivistön lapset uhrataan häikäilemättömällä tavalla monikulttuurialttarilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei vaan kaikille sinne Kivistöön!
Olen asunut tässä vastaanottokeskuksen lähellä (lentokentän alueella) ja itse asiassa en ole kyllä edes heitä huomannut koko aikana. Ehkä toki kaupoissa ja kirppiksillä heitä on pikkasen enemmän mutta eivät ole tulleet minua "suomalaista vaaleanaista" kiusaamaan. Itseasiassa olen enemmän huolissani Suomalaisen henkisestä terveydestä! Suurin osa on erittäin vihamielisiä ja ovat vakaasti sitä mieltä että suomalaisen naisen saa raiskata vain suomalainen. Kukaan ei hae oikeutta kantaväestön tekemiin rikoksiin. Ainut katse toteaa että "jos rajat on kiinni nii ketään ei raiskata" ratkaisuun, mutta entäs ne kotimaantekijät ja tulevaisuuden "toivot"?? Itse ennustan että jonain päivänä Isis löytää tämän rasistisen pesän ja tulee tappamaan meitä sen takia koska syljimme vasten turvapaikanhakijoiden naamaa. Sydämet radikalistuvat ja silloin veri lentää kun elämällä ei todellakaan ole mitään merkitystä ja saavat kostaa.. Eikö meidän tehtävänä ole saada oikeat avuntarvitsijat kuntoon ja katsella kun elintasopakolaiset pakkaavat laukut ja lähtevät itse pois kun ei tämä sitten se paratiisi ollutkaan!
Luuletko tollo ettei Isis tapa muutenkin? Ei ne suvakkeja säästele jos sitä kuvittelet.

Mua naurattaa just tämä kun Kivistö on sellaista "parempien" ihmisten aluetta. Nämä "paremmat" ihmiset ovat aina kaikkea suvaitsemassa, ja sitten kun turvapaikanhakijat tulevatkin heidän alueelleen, niin heti ollaan raivoamassa. Mutta jos köyhät tai maalaiset suuttuvat, niin he ovat vaan rasisteja ja juntteja.

Kivistöstä en tiedä mutta minä pelkään henkilökohtaisesti enemmän Diakonissalaitoksen ja vallilan sininauhasäätiön sekakäyttäjiä kuin Sturenkadun turvapaikanhakijoita.
Varmaan molemmissa porukoissa suurin osa on melko harmittomia, mutta nuo narkit on arvaamattomia, aggressiivisia ja päällekäyviä, varsinkin naiset.

Kivistöstä en tiedä mutta minä pelkään henkilökohtaisesti enemmän Diakonissalaitoksen ja vallilan sininauhasäätiön sekakäyttäjiä kuin Sturenkadun turvapaikanhakijoita.
Varmaan molemmissa porukoissa suurin osa on melko harmittomia, mutta nuo narkit on arvaamattomia, aggressiivisia ja päällekäyviä, varsinkin naiset.

Kyllä etenkin Auroratalon kulmilla nisti naiset joukkoraiskailevat ja muuten taharrustelevat viattomia ihmisiä.

Yhteistyössä