V
vierailija
Vieras
Luuletko tollo ettei Isis tapa muutenkin? Ei ne suvakkeja säästele jos sitä kuvittelet.Hei vaan kaikille sinne Kivistöön!
Olen asunut tässä vastaanottokeskuksen lähellä (lentokentän alueella) ja itse asiassa en ole kyllä edes heitä huomannut koko aikana. Ehkä toki kaupoissa ja kirppiksillä heitä on pikkasen enemmän mutta eivät ole tulleet minua "suomalaista vaaleanaista" kiusaamaan. Itseasiassa olen enemmän huolissani Suomalaisen henkisestä terveydestä! Suurin osa on erittäin vihamielisiä ja ovat vakaasti sitä mieltä että suomalaisen naisen saa raiskata vain suomalainen. Kukaan ei hae oikeutta kantaväestön tekemiin rikoksiin. Ainut katse toteaa että "jos rajat on kiinni nii ketään ei raiskata" ratkaisuun, mutta entäs ne kotimaantekijät ja tulevaisuuden "toivot"?? Itse ennustan että jonain päivänä Isis löytää tämän rasistisen pesän ja tulee tappamaan meitä sen takia koska syljimme vasten turvapaikanhakijoiden naamaa. Sydämet radikalistuvat ja silloin veri lentää kun elämällä ei todellakaan ole mitään merkitystä ja saavat kostaa.. Eikö meidän tehtävänä ole saada oikeat avuntarvitsijat kuntoon ja katsella kun elintasopakolaiset pakkaavat laukut ja lähtevät itse pois kun ei tämä sitten se paratiisi ollutkaan!