Onko kukaan hakenut / saanut....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lainaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lainaa

Vieras
lainaa Svea Direct:stä. Koska minulla on paljon pieniä lainoja ja en saa pankista muutaman tonnin järjestelylainaa, koska ei ole takaajia, niin ainut vaihtoehto on hakea sitä lainaa muualta. Sveasta voi hakea lainaa ja siellä pystyy ilmoittamaan että mihin tarkoitukseen lainaa hakee, tässä mun tapauksessa siis haen toisen lainan maksuun.

Jos joku on hakenut / saanut lainan, niin kauanko siinä päätöksessä kestää. Ja voikohan sieltä edes saada lainaa jos ilmoittaa että haluaa tällä lainalla maksaa muut pois. Onhan se järkevää ottaa yksi laina ja maksaa sillä kaikki pois, ja sitten suoraveloituksella lähtee aina tililtä rahat niin ei tartte miettiä onko muistanut maksaa kaiken pois.

Kiitoksia etukäteen jo vastauksista. Ja en halua vastauksia, joissa ihmetellään sitä kuinka olen velkaantunut yms. ne vastaukset kun ei tässä auta mitään.

Mahtaakohan täällä olla juuri ko. firmasta lainaa hakeneita paikalla. Kopioi kysymys vaikka suomi24:n talouspalstalle (lainat ja velat), sieltä saattaisi löytyä vastausta.

Alkuperäinen kirjoittaja nyyskä:
Mahtaakohan täällä olla juuri ko. firmasta lainaa hakeneita paikalla. Kopioi kysymys vaikka suomi24:n talouspalstalle (lainat ja velat), sieltä saattaisi löytyä vastausta.

Hei, kiitti vinkistä! Taidan siirtää kysymykseni sinne.

Mä en rahoittaisi muiden laskujen maksua ottamalla lisää lainaa, koska sitten vasta lähteekin lumipallo vyörumään ja oot pian huomattavasti isommissa ongelmissa....

Alkuperäinen kirjoittaja oiuhn:
Mä en rahoittaisi muiden laskujen maksua ottamalla lisää lainaa, koska sitten vasta lähteekin lumipallo vyörumään ja oot pian huomattavasti isommissa ongelmissa....

Asia ei ole noin, jos lopputuloksena on yksi velka monen sijasta. Monen talous kaatuu nimenomaan siihen, ettei pystytä maksamaan niitä kymmeniä eri lainanlyhennyksiä ja sitä varten joudutaan ottamaan pikavippiä. Monesti on parempi sitoa itsensä yhteen pidempiaikaisempaan lainaan, jonka kuukausierä on sellainen, josta pystyy selviämään. Edellytyksenä on tietysti se, että on opittu elämään suu säkkiä myöten...

Yhteistyössä