Niinpä.Turhan hankalia kysymyksiä, joita monikaan uuttera ja aggressiivinen koko kansan työllistäjä ei ole pysähtynyt miettimään tarkemmin. Kun mieli on täynnä fantastista paatosta, ei pienet yksityiskohdat jaksa niin kovasti kiinnostaa
Mut me voitais tää ongelma ratkaista ihan keskenämme. Sovitaan sillai, et sinä tulet heittämään mun ikkunani läpi tiiliskiven ja minä vastaavasti tulen heittämään sinun ikkunasi läpi tiiliskiven. Eikä tieteskään jäädä kiinni tai ilmianneta toisiamme. Sit me työllistetään poliisia, lasitusliikkeitä, vakuutusyhtiöiden korvauskäsittelijöitä ja tiiliskivikauppiaita. Bruttokansantuote nousee ja meillä on sitä haluttua puuhasteltavaa, jossa ei tartte olla mitään järkeä.
En mä noin loistavaa ideaa itte osais keksiä. Kyl se oli yks juristi aikanaan, ko antoi pultsarille toiseen käteen tiiliskiven ja toiseen käteen satasen. Sanoi, et satanen on sun, kun heität ton tiiliskiven stokkan ikkunasta läpi ja jäät odottamaan poliisia. Hän kilttinä hoitaa maksuttoman oikeudenkäyntisi ja sinut talveksi linnan suojiin.
Just tommoisia ittensä työllistäviä neropatteja tää maa taitaa kaivata.