The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
taas tulee muistoja mieleen ..ykkösellä on iskelmä suomen viimeinen jakso ja siellä on nyt sellasia artisteja joista tulee muistoja mieleen...en haluais muistaa mutta väkisinkin muistaa..miks pettyneenä ei halua edes muistaa niitä hyviä aikoja? hyvät muistot jäi kaikki paskakasan alle:'(
 
taas tulee muistoja mieleen ..ykkösellä on iskelmä suomen viimeinen jakso ja siellä on nyt sellasia artisteja joista tulee muistoja mieleen...en haluais muistaa mutta väkisinkin muistaa..miks pettyneenä ei halua edes muistaa niitä hyviä aikoja? hyvät muistot jäi kaikki paskakasan alle:'(
:hug:
Mulle alko kanssa vanhat hyvät ajat kummittelemaan tällä viikolla, kun tuli eteen yksi kevättalvella järjestettävä tapahtuma ja firma on siinä järjestäjänä. Sitova sopimus tehty ja siinä on sekä minä että exä järjestäjänä. Allekirjoitettiin silloin kun vielä oltiin naimisissa ja oli yhteinen yritys ja nyt pitäis alkaa raapimaan hommia kasaan jo syksyn mittaan - eli yhteinen työprojekti tulossa. Voi sitä vaivautuneisuuden ja riitelyn määrää, mutta pakko yrittää vääntää...
 
eikö siihen kelpaa kukaan muu sulle kumppaniksi?
Jos mulle viittasit, se on meidän molempien allekirjoittama, mun toimitusjohtajana ja exän toisena päävastuullisena järjestäjänä.
Yritin jo tarjota yhtä kaveria sille maksajalle mun kaveriksi, mutta ei käy, kun ollaan järjestetty viimeset 10 vuotta niin toimivasti. Joo, sillon henkilökemiat toimi, nyt ei.
Täytyy yrittää kestää, ei oo varaa sanktioihin.
 
Jos mulle viittasit, se on meidän molempien allekirjoittama, mun toimitusjohtajana ja exän toisena päävastuullisena järjestäjänä.
Yritin jo tarjota yhtä kaveria sille maksajalle mun kaveriksi, mutta ei käy, kun ollaan järjestetty viimeset 10 vuotta niin toimivasti. Joo, sillon henkilökemiat toimi, nyt ei.
Täytyy yrittää kestää, ei oo varaa sanktioihin.
oliskohan toi force major luokan purkuperuste?
 
kyllä sulla nyt taas on...onko tiedossa sitten tiivistä yhteistyötä? jos vaikka pystyis tekee erillään mahdollisimman paljon. onneks pääset mökille relaamaan,siellä et ajattele tulevaa:)
Huomenna klo 18 läksin ja relaan sunnuntaihin asti.
On, kun teen aina ensin ja mietin sitten. Tosin avioeroa en osannut odottaa tollon. :D
Kyllä toi vaatii tapaamista ainakin kerran pari viikossa tunnin ajan.
 
kahvikirahvi
taas tulee muistoja mieleen ..ykkösellä on iskelmä suomen viimeinen jakso ja siellä on nyt sellasia artisteja joista tulee muistoja mieleen...en haluais muistaa mutta väkisinkin muistaa..miks pettyneenä ei halua edes muistaa niitä hyviä aikoja? hyvät muistot jäi kaikki paskakasan alle:'(
Mulla auttoi aika, en enää oikein murehdi vanhoja asioita enkä muistele pelkkää paskaa ja oon päässyt katkeruudestani. Nykyään yritän olla positiivismepi ja ajattelen entisistä kumppaneista ja ystävistä että kiva että he oli tärkeitä aikanaan, mutta nyt on asiat toisin.

Ja täällä oli kans pieni paskamyrsky, vaihetaan kuulumisia taas!
 
Mulla auttoi aika, en enää oikein murehdi vanhoja asioita enkä muistele pelkkää paskaa ja oon päässyt katkeruudestani. Nykyään yritän olla positiivismepi ja ajattelen entisistä kumppaneista ja ystävistä että kiva että he oli tärkeitä aikanaan, mutta nyt on asiat toisin.

Ja täällä oli kans pieni paskamyrsky, vaihetaan kuulumisia taas!
Toi ohjelma nyt lykkäs muistoja mieleen. mut joo onhan se et aika auttaa vaikka onhan tässä jo aikaa menny paljonkin mut jotenkin se loppu jääny kummittelee mun tajuntaan,mä epäilen etten koskaan pääse siitä yli sen verran kova paukku oli aikoinaa. oon ehkä kuitenkin vielä siinä vaiheessa että en usko ikinä ajattelevani exästä hyvää ja se on surullista kun kuitenkin rakastin enemmän kuin mitään muuta.oli se sitten katkeruutta tai mitä tahansa niin en usko että pystyn ajattelemaan enää ikinä siitä mitään hyvää ja muistaa hyviä asioita sen lopun takia. ja kyllä,kyllä toi on vaikuttanut mun nykyseen elämään eikä millään hyvällä tavalla. no mutta joo,tää tästä purkauksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä